priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Sapand in carne vie cu sentimentele primare

eclipsand orice orizont

transcendenta-ai aruncat-o drept pres la picioare

si cu tupeul fiarei dominatoare

iti stergi botinele de glod.

 

scrijelind in sange inchegat

definitii si „mari adevaruri”

deobicei brutal, uneori si rafinat

mai insisti sa fii si adulat

prezentandu-mi lista cu onoruri.

 

mintea  ta (des)configurata

in vitralii desantate ce tae-n priviri

orice dorinta nelicentiata

odihneste-n tipare sigilata

si-ncarnata-n cloaca infectei gandiri.

 

inima ta mioapa

cere sacrificiul suprem

drept unica dovada de loialitate

fara drept de-a refuza, oferind si rasplata

iadul pe post de eden.

Comments on: "fara drept de-a refuza" (45)

  1. […] Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca,Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen,  Călin Hera, Cristi […]

  2. […] tuturor:Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cella, Chat Noir,  […]

  3. […] Prea frumos…Nu pot sa nu ascult… […]

  4. Mi-a plăcut foarte mult ce ai scris aici:

    „inima ta mioapa
    cere sacrificiul suprem
    drept unica dovada de loialitate
    fara drept de-a refuza, oferind si rasplata
    iadul pe post de eden.”

    Te îmbrăţişez.

  5. Altcersenin said:

    multumesc, draga mea 😉

  6. Daca miopia a ajuns si la suflet, slabe sperante de o deosebire corecta a binelui de rau.

  7. inima ta mioapă. hmmmm
    ştii tu cât e de adevărat? eu nu ştiam şi tocmai am aflat. purtăm în noi miopia inimii şi numai iubirea o poate corecta?
    nu ştiu, chiar nu ştiu.

  8. Altcersenin said:

    da, sa stii ca si eu ma indoesc ca numai iubirea poate corecta o inima mioapa, poate ca asta nu se corecteaza deloc… sau depinde de persoana?…

  9. Inteleg sentimentele tale. Doar un pas te desparte de trecut. Da-i mana, trecutului, si mergi mai departe pe drumul tau. Lucrurile in viata se intampla cand e momentul nu cand vrem noi iar el, face parte din momentele vechi, pe care le-ai depasit. Te imbratisez cu drag si iti doresc un weekend senin ca si cerul tau. 🙂

    • Altcersenin said:

      multumesc, esti draguta!
      cu depasitu e mai dificil…. dar ma starui; oricum, deja e mai senin 😉
      Iti doresc si tie un sfarsit de saptamana cat mai frumos 🙂

  10. […] ca toata lumea il stie pe 50 cent, iar daca sunt persoane (sigur sunt) care nu-l stiu, oare ce au […]

  11. […] Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca,Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen,  Călin Hera, Cristi […]

  12. […] iar tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca,Anca, Andrei, Blue Caffe, Bogdan, Caius, Cammely, Carmen, Cella, Cristi […]

  13. E un strigat, poezia ta, senino, si nu e un strigat de multumire, ci de revolta, in fata indiferentei Lui, o indiferenta adesea atat de stravezie, incat iti pare cinica de-a dreptul…
    Eu sper in zile senine pentru tine 🙂 Te-mbratisez cu drag.

    • Altcersenin said:

      ai intuit foarte bine; e un strigat…
      e un strigat in tara surzilor in care se afla cel ce ar trebui sa auda
      multumesc mult pentru icurajare si sustinere
      un cuvant bun si o imbratisare (fie ea si virtuala) in astfel de situatii, inseamna mult
      si eu sper in zile senine pentru mine 😉
      mai sper…

  14. Oferta aceasta sa stii ca este agreata de multi:
    „iadul pe post de eden.”
    Se mint singuri si le place.

  15. Altcersenin said:

    hm, cine se minte singur si ii place o face pe raspunderea lui…
    dar sunt unii carora le place sa impuna astfel de oferte si asta e…

  16. mi-a placut poemul.
    insa, niciodata nu am putut comenta creatia cuiva. imi place si atat?

    • mersi mult!
      nu e numaidecat nevoe sa comentezi; e deajuns sa-ti spui atitudinea 😉
      uneori ma pomenesc si eu un aceiasi situatie…

  17. Bună Ziua ! Pentru altcersenin ! (care … am înţeles că-i la feminin !)
    ~
    Paradoxul acestei ASUMĂRI în vers este prezent în nevoia de Sacrificiu pentru Supra Vieţuire !
    Altfel, printre rânduri NU transpare decât RAREFIEREA … dintre rânduri ! A „celor rămaşi” adulării Non Sensului !
    ~
    „Traseul” meu … poate acum doar meteoric … mă îndeamnă să o recomand, prin link !
    ~
    Asta e !
    De „trăit oricum” murim spre iad-Uitării !
    ~
    Pentru că uneori … şi comentariile fac parte din articol (mai ales atunci când îl completează cu noi înţelesuri !), am remarcat-o pe doamna gabriela.
    Prezentul … este modelat (în „egală” măsură !) de Trecut şi Viitor ! Dar, acestea două, … NU pot „exista” … fără Prezent !
    CELE TREI … îşi „oferă” reciproc VALOARE !
    ~
    DoarATAT ! „Deja” suntem morţi ! Cloaca NU OFERĂ dreptul … şi nici „stângul” ! … Doar IA : orice, oricând, oricum …
    ~
    Cornelius,

  18. Altcersenin said:

    Bine ai venit!
    hm, o analiza destul de profunda…
    sincer vorbind, aceste randuri sunt o exteriorizare a trairilor mele la un moment dat, fara pretentia de a ma aprofunda in interactiunea categoriilor viitor si trecut, care dupa cum bine-ai mentionat ne modeleaza prezentul…
    dar ma vad antrenata intr-o analiza detaliata datorita comentariilor, ce nu e rau 😉

  19. Acest comment e offtopic Rulez o campanie numita Cand o sa fiu mare o sa va arat cu degetu in urma unei conversatii purtate cu visurat am decis sa ajut toti blogeri mici cu un schimb de linkuri puteti citi articolu complet aici http://patratzel.com/neseriosu/schimb-de-link-uri/ sa vedeti despre ce e vorba, gasiti de asemenea si conversatia cu visurat care m-a determinat sa fac acest lucru ! Imi cer scuze pt accest comment nu e nevoie sa il aprobati, dar era cea mai rapida solutie de a anuta mai multi blogeri va multumesc !

  20. Imi place bravo … 🙂

    scuza-mi off-toicul
    vreau sa te rog sa imi dai si mie un comentariu la articolul
    http://rovlad.com/poker-frate/
    particip la un concurs si chiar am nevoie . Multumesc ..

  21. […] tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Amour de jour, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue […]

  22. […] Mazilu, Altcersenin, Amour de jour, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue […]

  23. […] calatoria toamnei pe: Andreea, Nora, Diana, Lusio, Vis,  Dragos FRD, Ada Pavel, Alexandra, Alina, Altcersenin, Andera Y, Black Angel, Chocolatfollie, Cristian Dima, Delia, Diana Emma, Gabriela Elena, Julien […]

  24. „transcendenta-ai aruncat-o drept pres la picioare

    si cu tupeul fiarei dominatoare

    iti stergi botinele de glod.”
    Foarte bine ai pictat indiferenţa unui El, care preferă să profite şi să facă ce vrea cu sentimentele Ei.

    • Altcersenin said:

      indiferenta+egoizm in stadiu avansat – actioneaza ca artileria grea… 😉

  25. […] puteti întreba, atat lasand comentarii, cat si printr-un mail. Ada Pavel, Adela, Alex, Alexandra, Altcersenin, Annermarrie, Caius, Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Bogdan Epureanu, Carmen Negoita, Cristian […]

  26. ai un blog excelent …
    eu am 12 ani si am si eu blog sper sa va placa

  27. […] sa pierzi, pierde-ti frica Daca va fi sa simti foame, simte foame de iubire Daca va fi sa doresti sa fii fericit, doreste-ti asta in fiecare […]

  28. […] Mazilu, Altcersenin, Amour de jour, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue […]

  29. […] iar tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue […]

  30. […] Pavel, Adela, Alex, Alexandra, Altcersenin, Annermarrie, Caius, Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Bogdan Epureanu, Carmen Negoita, Cristian […]

  31. stii eu nu-s fan poezii, rimez mai bine cu proza…dar versurile tale miau cazut tare bine.
    iti multumesc 😉

  32. nu miaun…nu mi-a iesit liniuta 😀
    * mi-au

  33. […] Mazilu, Altcersenin, Amour de jour, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue […]

  34. Off-topic
    Imi place mult noul look al blogului tau, superba tema aleasa. Felicitari! 🙂

  35. Altcersenin said:

    mersi 😉 demult se cerea o schimbare 😉

  36. […] iar tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue […]

  37. […] Mazilu, Altcersenin, Amour de jour, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue […]

Lasă un comentariu