priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

nu ti-am cerut: ramai
cand ai plecat
doar ochii mei
in a lor ruga muta
te-au implorat…
ce ingeri plangeau in a lor sclipire
de nu ai rezistat privirii?..
cu capu-n jos plecat
sa nu ma uit asa
tu mai rugat
nu ti-am cerut: ramai
cand ai plecat
doar tacerea
din durerea-mi rupta
ce in cuvinte nu mai incapuse-
ea te-a strigat…
nu ti-am cerut: ramai
cand ai plecat;
vazuse-si singur
cum cerul pe umeri
mi-a picat
atat de greu
incat fara-a avea vreo vina
sa te simti si tu un vinovat
de soarta cruda inculpat.

Comments on: "nu ti-am cerut…" (19)

  1. […] Deci, viata voastra ce culoare si-a ales cand a alunecat pe curcubeu ca sa ajunga pe Pamant? […]

  2. […] iar tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen,  Cristi Dima, Cristi […]

  3. sumbru , greu si prihanit..

    Si de ce totusi nu ai cerut sa ramana?

  4. Altcersenin said:

    uneori, destinul ne pune in fata faptului implinit, iar deciziile ulterioare nu sunt niste decizii propriu zise, ci doar niste achitari a datoriilor morale.

  5. […] Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca,Anca, Andrei, Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Cristi Dima, Cristi […]

  6. Triste versurile tale, o tristeţe pictată cu toate culorile sângerii şi verzi ale durerii şi amărăciunii…

  7. Mi-au placut versurile, chiar daca ma doare sufletul citindu-le.

    Esarfa rosie ar face minuni… 😀

    • Altcersenin said:

      multumesc 😉 uneori, durerea se estompeaza fiind exteriorizata, motiv pentru care scriem 😉
      si esarfa poate ar schimba putin accentele sau nuantele… trebuie sa o port 🙂

      • Trebuia cred sa fiu mai explicita:
        Starea de suferinta a sufletului ai surprins-o bine in poezie, de aceea am si spus ca ma doare sufletul si pe mine, deoarece ai transmis aceasta…

        Finetea, culoarea, optimismul floral al esarfei intervine la final, ca si adusa de vant pentru a sterge lacrimile sufletului care tocmai ne-a facut partasi la durerea lui…
        Vine aducand boarea sperantei si nu ca sa modifice ceea ce a fost. 🙂

  8. Stii, citind si comentariile celor care au trecut pe-aici, ma vad parca tentat sa le dau lor o replica, spunand ca nu optimismul sau candoarea sau pozitivismul incheaga frumusetea unor versuri. Ele pot fi frumoase, ca acestea, chiar si-atunci cand dor…

  9. Altcersenin said:

    ma bucur de aceasta parere… viata nu este numai roz, iar versurile reflecta viata, deci au si ele dreptul la… viata 😉

  10. ştii, poeziile nu se comentează, eu aşa cred.
    mi-am format aversiunea faţă de comentarii pe vremea când alţii ne învăţau „ce-a vrut să spună poetul”. de fiecare dată îmi sărea muştarul şi-mi venea s-o întreb pe profesoară de unde ştie ea, a fost acolo, cu el, în mintea lui?
    tristeţea este însă mai aproape frumosului decât râsul.
    ai grijă…
    îţi trimit zâmbetul meu! 😀

    • Altcersenin said:

      mersi mult! e binevenit 🙂
      „-mi venea s-o întreb pe profesoară de unde ştie ea, a fost acolo, cu el, în mintea lui?” – intradevar cum poti sa afirmi cu atata incredere ceva ce n-ai cum sa stii 😉
      mai corect ar fi sa analizezi ce sentimente iti trezeste tie personal

  11. Impresionanta demnitatea ce razbate din versurile tale , dar si frumusetea, puritatea si profunzimea sentimentelor incercate. Sublima dovada de dragoste.

  12. Altcersenin said:

    mersi 😉
    este un ecou ai unor trairi…

  13. […] Inca nu este vremea sa atingem absolutul si sa-l cunoastem… […]

  14. ecoul unor trairi rationale?

  15. Altcersenin said:

    exact…

Lasă un răspuns

