priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Atat cat mi-a permis telefonul meu am incercat intr-o zi cu soare sa privesc mai altfel la un buchet de trandafiri daruit de cineva cu tot dragul.

Fotografiile le-am facut si le-am lasat… acum cand in sfarsit(nu-mi vine sa cred ca spun asta!) in sfarsit, toamna isi intra in drepturile sale reci si plangacioase mi-am adus aminte de ei… atat de plini de culoare si soare… atat de altfel…

Comments on: "altfel de trandafiri" (24)

  1. […] » altfel de trandafiri Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. […] Ruxandra, mnealui, Alexandrescu Daniela, Theodora, Flavius Obeada, Vania, Gand licitat, Altcersenin, Gabriela Savitsky, EO, Anamayana,  19 noiembrie 2010  andreihappyday […]

  3. frumosi…
    dar sunt si de culoare albastra?

    • Altcersenin said:

      poate pe undeva sunt si albastri 🙂 dar aici sunt exclusiv efecte 🙂

  4. Hehe, si eu vroiam sa te intreb acelasi lucru ca si Diana… oricum, chiar daca nu e culoarea lor (si da, exista si trandafiri albastri), efectul este unul interesant… observ (inca o data) ca iti place sa te joci cu imaginile. 🙂

  5. […] Eva are mere. Adam a luat un mar. Cate mere are acum Eva? […]

  6. trandafirii sunt flori minunate 😉
    apropos, acum cativa ani se vindeau astfel de trandafiri pe la florariile ambulante!
    mi s-a intamplat o data ca unul dintre fei sa inceapa sa se scurga, culoare si petale, pe varful bocancilor 😦 🙂
    erau vopsiti!

    • Altcersenin said:

      🙂 mda, neplacuta situatie… si sigur erau vopsiti, nu cred ca exista in realitate asa ceva

  7. Trandafirii simbolizeaza in viziunea mea pasiunea. Pe cat de puternica, de mistuitoare, pe atat de efemera. Nu am suportat niciodata sa vad trandafiri ofiliti, stiind ca odata au fost atat de vigurosi, de impunatori. Superbe pozele tale, ireale, fascinante, ca de obicei. 🙂

    • Altcersenin said:

      multumesc 😉 anume irealul din ele imi place, desi in realitate nu cred ca mi-ar placea trandafiri albastri, doar in poze 🙂

  8. pisica said:

    amuzat este că aştept să îmi apară un articol despre trandafiri, prin lumile pe unde mai bântui eu olfactiv. cand l-am scris, am căutat o fotografie care să însoţească textul.
    dacă mai aşteptam puţin, te-aş fi putut ruga să îmi împrumuţi una dintre rozele tale.
    îmi plac imaginile.

    • Altcersenin said:

      mersi, dar sa stii ca mai am si alte poze asemanatoare, si chiar as putea sa-ti imprumut cateva 🙂

      • pisica said:

        mulţumesc frumos. articolul a apărut deja. promit însă să ţin minte la o dată viitoare.
        😀

  9. O floare primita de la cineva drag, nu poate sa fie numita decat „cea mai frumoasa floare”. 🙂

    • Altcersenin said:

      adevarat, cu toate ca acel cineva nu e tocmai cine se presupune a fi 😉

  10. altcersenin,
    desigur, erau vopsiti. 😦
    pareau mai degraba unghii false decat roze 🙂

  11. Până la urmă trandafirii rămân florile dragostei şi frumuseţea lor trebuie apreciată…

  12. […] Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca,  Blog Feminin, Blue […]

  13. trandafiri in culori noi. Frumosi! frumoase jocuri de culoare acum, cand toamna sta sa plece si sa ne lase iernii.

  14. Altcersenin said:

    mersi 😉 asta a fost motivul, ca vine iarna cea grea 😦

  15. Daca fotografiile se pot edita, din pacate viata nu.

    • Altcersenin said:

      adevarat, motiv pentru care trebuie sa pretuim fiecare clipa… fiiindca nimic nu se mai repeta, fotografiile vin doar sa ne aminteasca.

Lasă un răspuns

