priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Miercurea fara cuvinte incepe la Carmen

DSC_0152 DSC_0153 DSC_0156 DSC_0157 DSC_0162 DSC_0163

Comments on: "mercurea fara cuvinte – Un pian" (16)

  1. Un pian, un curajos si mai multi ascultatori. 🙂
    Happy WW!

  2. Concertul adus in strada! Imi place tare mult ideea.
    Happy WW!

  3. ce actiune faina!! imi plac mult concertele de strada, creaza senzatia de concediu 🙂
    Happy WW! ☺

  4. un motiv de incantare si relaxare…imi plac astfel de concerte, ne bucuram de ele si mergem mai departe catre ale noastre…
    happy ww!

  5. narcisa73 said:

    Nu am ascultat niciodată un pian în aer liber, aș fi curioasă cum sună. 🙂

  6. Un pian în plină piață? Așa ceva nu am mai văzut, dar sună bine! 🙂

  7. endorphin said:

    eu cand zic „Franta” – ma gandesc la eleganta, parfumuri si… cascaval!!! )))
    sper ca ai reusit deja sa „gusti” din toate! ))

  8. minunat…
    absolut minunat…
    ce ciudata imi pare tinuta frumoasa a fetelor din ultima poza…

    • In aceasta zi (de sarbatoare) era o multime de lume: adulti si copii, care se plimbau pe strazi in astfel de tinute 🙂

Lasă un comentariu