priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Miercurea fara cuvinte incepe la Carmen

DSC_0152 DSC_0153 DSC_0156 DSC_0157 DSC_0162 DSC_0163

Comments on: "mercurea fara cuvinte – Un pian" (16)

  1. Un pian, un curajos si mai multi ascultatori. 🙂
    Happy WW!

  2. Concertul adus in strada! Imi place tare mult ideea.
    Happy WW!

  3. ce actiune faina!! imi plac mult concertele de strada, creaza senzatia de concediu 🙂
    Happy WW! ☺

  4. un motiv de incantare si relaxare…imi plac astfel de concerte, ne bucuram de ele si mergem mai departe catre ale noastre…
    happy ww!

  5. Nu am ascultat niciodată un pian în aer liber, aș fi curioasă cum sună. 🙂

  6. Un pian în plină piață? Așa ceva nu am mai văzut, dar sună bine! 🙂

  7. endorphin said:

    eu cand zic „Franta” – ma gandesc la eleganta, parfumuri si… cascaval!!! )))
    sper ca ai reusit deja sa „gusti” din toate! ))

  8. minunat…
    absolut minunat…
    ce ciudata imi pare tinuta frumoasa a fetelor din ultima poza…

    • In aceasta zi (de sarbatoare) era o multime de lume: adulti si copii, care se plimbau pe strazi in astfel de tinute 🙂

Lasă un răspuns

