priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Cand tu, erai
eu iti spuneam – dumneata
si erai cea mai aproape de mine.
Cand tu, erai
cerul intotdeauna avea o bucata de senin, pentru supararile mele
si dimineata era o dulce venire
din povestea somnului.
Cand, tu, erai
eu nu credeam, ca poti sa nu mai fii,
ca zarile te vor lua intr-o buna zi,
care nu va fi deloc buna.
Cand, tu, erai
eu eram mica, chiar si cand eram mare
iar, cand, tu nu a-i mai fost
eu am crescut brusc, intr-o singura zi
si nu am mai putut sa fiu mica,
dar nici puternica precum eram.
Ma dor aceste cuvinte – la trecut –
cand tu, erai…
Ce greu se lasa peste mine dorul
si se strecoara timpul intre noi
mai nemilos ca departarea,
mai adanc decat uitarea.
Ma cufund
tot mai mult
in trecut…
De promisiuni ce iti faceam
eu mai uitam,
cand tu, erai
se intimpla sa ma astepti –
eu nu veneam.
Acuma, tare-as vrea sa vin
dar, tu, nu mai esti…

Comments on: "scrisoare pentru mama" (13)

  1. ”eu nu credeam, ca poti sa nu mai fii,
    ca zarile te vor lua intr-o buna zi,” – inseamna ca noi uneori nu luam o anumita atitudine fata de cineva si ca ne pare aceasta”joaca” va dainui mereu..Dar ajungem si la momentul cind ne dam seama ca nu pretuim ceea ce ne da valoare atunci.
    …ramine sentimentul totusi…?

  2. sentimentul si regretul pentru ca am neglijat unele momente, care atunci nu pareau asa importante…

  3. cred ca toti cadem uneori in ptrapastia timpului trecut,dar cel mai important sa nu lunecam prea tare in ea sa raminem acolo ,altfel ne inghite regretul si sentimentul nedesavirsit…

  4. Napocel said:

    Bestial

  5. stradadefluturi said:

    atingi pina la lacrimi… 😦
    despre cine se vorbeste ?

    • este despre mama mea,.. s-a dus din asta lume mai demult, dar simt si acum o vina impletita, cu regrete pentru lucruri, care le-am neglijat, care la moment nu-mi pare-au importante. Acum as proceda altfel, dar nu se mai poate…

  6. stradadefluturi said:

    ce strasnic… eu n-as putea fara mama… 😦
    cu toate ca taica-meu a decedat de ceva timp , nu-i simt asa de tare lipsa…. insa mama…

  7. multumim pentru poezie, in sensul in care ‘te mai trezeste’ si mergi si o mai imbratisezi pe mamica! un BRAVO!!!

    • multumesc, m-as bucura sa stiu ca a fost ca o incurajare pentru cineva de a pretui pe cei dragi cit sunt inca cu noi…

  8. […] crescut si timpul trece printre oameni care pleaca, printre oameni care vin… eu incerc sa prind momentul suferintei in declin. sa imi cresc in […]

  9. […] crescut si timpul trece printre oameni care pleaca, printre oameni care vin… eu incerc sa prind momentul suferintei in declin. sa imi cresc in […]

Lasă un răspuns

