priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

stari de roz
si stari de gri
se succed pe rand, tesand
panza vietii
in care prind
cand o ploae
cand un vis
cand un dor ce m-a cuprins…

si se cern in graba mica
si se cern in graba mare
zile de care-mi este frica,
zile mari de sarbatoare.

am crescut si sunt prea mare
sa astept mama sa vina
sa ma ia in brate iara
si sa-mi spuna”tu nu ai nici-o vina”

am crescut si timpul trece
printre oameni care pleaca,
printre oameni care vin…
eu incerc sa prind momentul
suferintei in declin.
sa imi cresc in suflet rare
flori frumoase, flori de drag
sa adun frumoase clipe
ca margele -ntr-un sirag.

Comments on: "stari de roz si stari de gri" (14)

  1. foarte frumoase versuri! 😉

  2. altcersenin said:

    Multumesc 😉

  3. leraprimavera said:

    foarte frumos inceput si foarte frumos sfirsit! Ador finalul, pozitiv 🙂

  4. Frumoasă poezia. Îmi place, în mod special, prima strofă.

  5. […] picurilor pastreaza tempoul ploii, ce bland aduce cu fiecare inspiratie aerul proaspat al ierbii ude, al pamantului mereu jilav, al […]

  6. altcersenin said:

    🙂 multumesc!!

  7. Napocel said:

    Splendid!

  8. altcersenin said:

    merci 😉

  9. altcersenin said:

    ma bucur ca-ti place 😉 o sa vin sa vad poeziile tale

Lasă un răspuns

