priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

imi plac 🙂

povestea miercurilor fara cuvinte incepe la Carmen.

Comments on: "miercurea fara cuvinte „pinguini”" (38)

  1. şi mie îmi plac 🙂 . ai văzut „La marche de l’empereur”? dacă nu l-ai văzut, ţi-l recomand, e un documentar tare bine făcut. noapte senină să ai!

  2. si mie imi plac! dar cui nu plac?? superbi!

  3. Sobrietatea la ea acasă.

  4. sunt animale foarte simpatice și îmi plac foarte mult.
    Minunate fotografiile :)!
    Cu câtă tandrețe privesc adulții puiuțul acela mic !!!

  5. pandhoraa said:

    ii ador…si da…Calin stie ce spune…este un film de o sensibilitate teribila…
    am avut si eu o postare pe tema asta …
    http://pandhoraa.blogspot.com/2011/02/march-of-penguins-marsul-pinguinilor.html
    in caz ca esti curioasa 🙂

  6. Ce frumosi sunt, si gingasi totodata, lumea lor e asa de curata, happy WW!

  7. abbibal… şi eleganţă, firească, nu cosmetizată!

  8. Ultima imagine e regina postării de astăzi!
    Mulţumesc!

  9. Ultima fotografie, unde apare si „protejatul” este cea mai draguta! 😛

  10. Cui nu i-ar plăcea? 🙂 Sunt frumoşi!

  11. pinguinii sunt fascinanţi. cui nu i-ar plăcea să-i privească?

  12. frumosi si dragalasi….
    zi frumoasa sa ai !

  13. Pînă la urmă, trebuia să apară şi unu mai mic. 🙂

  14. cat sunt de frumosi si eleganti! si mai sunt si familisti nemaipomeniti!
    ai optat pentru o serie de fotografii deosebite! Happy WW! 🙂

  15. Ce drăgălași sunt! Îmi plac mult imaginile!…
    Seară frumoasă vă doresc! 🙂

    • foarte dragalasi! privesc toate emisiunile cu ei… mai am si alte preferinte in lumea animalelor, dar ei sunt nostimi de tot! 🙂

  16. […] gabryelle, rokssana, meşterul manole, mirela, ştefania, alex, cammely, psi-words, popa ţeapă, alt cer senin, kadia, melly, vultureşti, lunabeteluna, denisa, phozone, tiberiu, androxa, vizualw, […]

  17. Un ou de pinguin care este tinut pe picioare si incalzit cu corpul unuia din acele cupluri citeva luni de zile pe frigurile cele mai grele de pe aceasta planeta se transforma in viata.

  18. Eleganta si distinctia lor cui nu place? Complimente si multumesc 🙂

    • cu placere! ma bucur ca ti-a placut fotografiile ce le-am adus aici in evidenta… mi-ar fi placut sa le fi facut chiar eu, dar… ar fi trebuit sa merg la polul sud 🙂

  19. oare… la ce casa de moda… si-au croit imbracamintea???

  20. […] cella, denisa, zinnaida, vultureşti, bianca, vizualw, pishky, kadia, oana, tiberiu,  lili3d, alt cer senin, napocel, peter, lunabeteluna, phozone, bineînţeles că şi pe traficantul de hituri teo […]

  21. daca ai observat, le-am dat 2 de ”like ”, pentru ca intr-adevar sunt superbi, draguti…. dar ce sa mai comentez… ei sunt cei mai cei.. 😉

  22. imi pare rau, unul din ”like ” ii apartine lui Sorin… desi stiu ca ai fi vrut sa le dai si doi de ”like ”… fiindca intr-adevar merita, „sunt cei mai cei..” 🙂

Lasă un comentariu