priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…


ianuarie 2011

aprind in jurul meu lumini

sa uit ca bezna ma-nconjoara

sapand prin ea cu disperare

tunel spre cer, un drum spre soare

farame din mine le pun drept siguranta-

piloni ce au sa sprijine

increderea in mine…

ma tem sa nu se surpe

si cea din urma sansa

aprind in jurul meu lumini

sa uit ca-astept de prea mult timp

privirea-albastra-a cerului senin

sa uit ca am uitat

sa traiesc in azi, sa visez la maine

si viitorul l-am ingropat

cu tot cu trecut in mine…

s-au intunecat pe fruntea mea prea multe ganduri

s-au ridicat in jurul meu atatea ziduri

mi-e dor de-un zvacnet de aripi

spre orizontul ce naste-n infinit

lumina zarilor albastre…

se merge greu pe drumul lung, cotit

insa-al meu suflet obosit

tot mai crede, mai incearca…

de n-o fi prea tarziu

aprind in jurul meu lumini…
…………………………………………………….

au mai rascolit trecutul psi,tiberiu, vero,..

Comments on: "cuvinte din trecut „aprind in jurul meu lumini”" (28)

  1. […] cuvinte din trecut găsiţi la: psi, altcersenin 45.700000 27.179722 Share this:ShareFacebookTwitterEmailPrintStumbleUponDiggRedditLike this:LikeBe […]

  2. […] mai vechi spre reamintire, dar pentru prieteni. cuvinte din trecut vă dăruiesc astăzi şi: altcersenin, vero, tibi, Till The End Of Time… © by akshay […]

  3. oare ştii tu că îmi amintesc această poezie de anul trecut? 🙂
    vom aprinde împreună lumini şi în acest an, aşa cum ţi-am promis atunci. vom încrusta în candelă gânduri bune, puterea de a merge mai departe şi un zâmbet. târziu nu este, niciodată nu va fi! pe cuvânt.
    ps. dimineaţă mă gândeam la tine… pur şi simplu.

    • „târziu nu este, niciodată nu va fi” ce bine ar fi sa fie adevarat!
      „dimineaţă mă gândeam la tine… pur şi simplu” – sa stii ca si eu ma gandesc 😉
      multumesc pentru cuvintele tale…

  4. […] mai venit cu vorbe de-n-trecut: psi . anaveronica . altcersenin . Like this:Like3 bloggers like this […]

  5. Nu e niciodată prea târiziu să aprinzi lumini! Înlătură întotdeauna bezna şi, chiar dacă amintirea ei persistă, păleşte şi ea cu timpul…
    Cel puţin mie aşa mi se întîmplă 🙂

    • „Cel puţin mie aşa mi se întîmplă” – ma bucur… si cel putin trebue sa crezi, probabil… incerc..

  6. „aprind in jurul meu lumini
    sa uit ca-astept de prea mult timp
    privirea-albastra-a cerului senin
    sa uit ca am uitat
    sa traiesc in azi, sa visez la maine”

    … ce-ar mai fi de spus? …

  7. sapand prin ea cu disperare
    tunel spre cer, un drum spre soare

    Sint convins caci toti ne tragem din soare.Viata umana,vegetala,fara lumina nu este posibila.Cind soarele apare sint in buna dispozitie si ma simpt cu un suport fizic deosebit.
    Din pacate acest an si la anul viitor vom avea un exces de lumina si furtuni solare care va afecta,sperind, o parte mica de pe planeta noastra mama.
    Vorba romaneasca tot cei mult strica si excesul omoara.
    Sint cercetatori americani si alti, care pune in garda lumea intreaga, caci exista o posibilitate ca eruptile solare sa fie de o intensitate uluitoare si care ar putea sa distruga satelitii de comunicatii,transformatoarele electrice,etc.si nu trebuie de panicat, caci face parte din viata noastra.Ca atare trebuie de luat masuri in caz daca nu este electricitate pe o perioada de citeva zile sau mai mult, ca frigiderile sa nu distruga mincarea,lumina din casa,bucataria sa dispuna daca este posibil de un alt mijloc de a gati decit cu ajutorul electric.Nu mai spun celularile,internetul si sateliti sint sensibili la acest eveniment si nu sa preconizat ceva de remplasare.Sperind ca vom fi capabili sa avem soluti si sa fim atenti fara panica la aceste fenomene naturale.

    • „Cind soarele apare sint in buna dispozitie si ma simpt cu un suport fizic deosebit.”
      ei, sa stii ca si eu simt la fel! 🙂 sper ca anul care vine, totusi, sa nu ne afecteze cu excesul de lumina solara…

  8. Eu sunt cu adevărat mută.

  9. La Mulți Ani ! Să-ți aducă noul an multă fericire și
    ”un zvacnet de aripi

    spre orizontul ce naste-n infinit

    lumina zarilor albastre…” !

  10. […] Mirela și am scris aceste rânduri în special pentru cei din ” clubul  psi, anaveronica . altcersenin . cita .  tibi. dar și pentru ceilalți. Like this:LikeBe the first to like this […]

  11. Un anu bun! Am vrut sa selectionez cateva versuri si am inteles ca nu pot alege..;
    Fiecare are incarcatura lui si…
    Foarte frumos! Sa continui sa aprinzi lumini in jurul tau! 🙂

    • „Foarte frumos! Sa continui sa aprinzi lumini in jurul tau!” -multumesc! o sa incerc…
      Un an bun si tie iti doresc!

  12. Lumini…
    De crestini…
    Cu ochii senini…

    Tarziu aprinse,
    Cu cinste,
    Ramase nestinse…

    Sansa
    Doar o revansa
    In avalansa

    Viitor ingropat?
    Adevarat?
    Mare pacat…

    Viitorul se traieste
    Frumos, frateste…
    Dumnezeste…

    Sa iti fie bine,
    Cu priviri senine,
    Si dureri putine…

  13. […] Colorbliss  Stela    Altcersenin  Luna pătrată  Norocul  Nice  Vasile Dâncu  Alex Mzilu  Alex  Costin  Teo cluj, […]

  14. La Multi Ani,Cer far de nori! :))

  15. […] cuvinte din trecut “aprind in jurul meu lumini” (eclpsademart.wordpress.com) 0.000000 0.000000 Share this:TwitterFacebookLike this:LikeOne blogger likes this post. […]

  16. […]  ,  Altcersenin , Luna pătrată,  Norocul,  Nice,  Vasile Dâncu,  Alex […]

Lasă un răspuns

