priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Printre cei 106 absolventi ai Academiei Militare Alexandru cel Bun din acest an, se numara si un suflet drag mie, care azi implineste o frumoasa varsta.

din sufletul meu esti rupt
si din fiinta mea
si as mai rupe inca
cu drag
sa intregesc lumina ta
sa-ti inverzesc cararea…

ai zis ca sunt prea fragila
neadaptata-n lumea asta mare
matur te uiti, ca la un copil
la mine
copil fiind
si-ti pare rau
vazand cum viata ma indoaie

asa o fi – nu stiu
ce stiu e, ca de-ar fi
pericolul sa te atinga
nu mi-ar fi frica
nici in gura de leu
si cu toata neputinta mea
eu
m-as preface-n stanca
numai sa-ti fie calea lina…

Comments on: "LA MULTI ANI SUFLET DRAG!" (14)

  1. La mulți ani !
    Să aibă parte de o viață frumoasă, împlinită și lipsită de griji !

  2. La mulţi ani, cu mult noroc!

  3. Tury said:

    La mulți ani sănătoși și-mpliniți!

  4. Cat de frumos, mi-ai smuls cateva lacrimi.Multa sanatate ii doresc si eu

  5. la multi ani si numai bucurii sa-i dea D-zeu! 🙂

  6. sa te-auda Domnul! multumesc 🙂

  7. […] bloggeri decat cel cerut, dar… n-am gasit alta rima: Gabriela Cimpoca, coolnewz, alicee,  eclipsa de marte, atitudinea, carmen, happi, nice si catre toti cei care se simt inspirati, chiar daca nu au fost […]

  8. al multi ani…
    sa-l ocroteasca cel de sus… si sa-l poarte zilnic in carul lui de biruinta…

Lasă un răspuns

