priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Astazi, cerul, m-a imbratisat
si m-a luat cu el.
M-a asezat pe-un nor
si mi-a dat o pensula sa desenez curcubeul.
Luna m-a privit smecher de dupa orizont
si mi-a aruncat paleta cu culori…
mai toate cenusii(!)
Soarele m-a mangaiat cu-o raza pe ureche
si mi-a soptit:
-Pune-ti o dorinta!
Eu am cazut pe ginduri…
O dorinta? – as avea, cel putin, vre-o 10;
Sa vina mama inapoi,( ca prea devreme a plecat)
copiii sa nu se imbolnaveasca niciodata
si sa aiba noroc.
Gaura de ozon sa dispara,
iarna sa se duca la Polul Nord.
Primavara-i a mea!
Sa fie prinsi toti violatorii,
pedofilii,
agresorii sa fie inchisi.
Portocalii sa creasca la noi,
vreau sa mangai delfinii…
Vai, am trecut, deja, de 10-
pe care s-o aleg?..
Am luat pensula-
am muiat-o in mare,
putin in verdele din copaci.
Lalelele au platit avans-culoare
pentru-un vis efemer,
de-a se naste iar in cer.
Cu galben m-am imprumutat de la soare…
si-am desenat curcubeul.

16 aprilie 2010

Comments on: "…si-am desenat curcubeul" (22)

  1. minunat curcubeul tau… poate sa fie si-al meu???
    hai… imi aleg si eu o dorinta… doua… trei… sau cu una mai putin decat tine… asa e bine???

  2. Mi-a plăcut să zbor şi eu pe lângă curcubeul tău.

  3. cât ziua stă, să înceapă poveste dară… 🙂

  4. Ai pacalit luna si ai ai colorat un curcubeu minunat!

  5. […] Pricop simonikool scorpio ch3815h altcersenin Like this:Like2 bloggers like this […]

  6. zici tu că lalelele au plătit în avans? ce cumsecade! 😀
    adevărul este că rar mi-a fost dată să citesc la tine o poezie în tot atât de ghiduş… îmi place mult de tot!

  7. […] și poezie : psi, dordefemeie , tibi, Poezele pe Facebook,  simonikool scorpio ch3815h altcersenin Like this:LikeBe the first to like this […]

  8. […] temă, curcubeu, te rog să îi citeşti şi pe: carmen pricop, simona r, scorpio, tibi, ch3815h, altcersenin, dor de femeie, dictatura justiţiei, kadia. lasă-le, te rog, un comentariu,  un semn de […]

  9. […] alt ,,Curcubeu” si la psi,  poezele, simonikool, tiberiuorasanu, ch3815h, eclpsademart, dordefemeie, dictaturajustitiei, kadia. Like this:Like9 bloggers like this post. […]

  10. Ui, ui…frumos ai mai desenat curcubeul :)) .

  11. […] Si drept urmare mai gasiti curcubee si la psi,  poezele, simonikool, tiberiuorasanu, ch3815h, eclpsademart, dordefemeie, dictaturajustitiei, scorpio. Share this:PinterestTwitterFacebookLike this:Like9 […]

  12. […] Adela, Adrian, AEFC, Alexandru, Alex, Altcersenin, Andra, Bianca, Blind Love, IronicBlonde, Căhuleanul, Camelia,  Carmen Negoiță, Carmen, […]

  13. Tare frumos… buna de citit la ora asta, nu numai ziua, cand ai putea vedea un curcubeu…

    Felicitari! 😀

Lasă un răspuns

