priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

povestea miercurilor fara cuvinte incepe la Carmnen

Comments on: "miercurea fara cuvinte desert" (37)

  1. colosal tablou! absolut dulceeeeee!
    sa ai o zi minunata! happy WW! 🙂

  2. frumoasa pisica

  3. vai ce faza superbaaaaaaaaaa!!!! ce zambet fain in asteptare are fetita, au mancat pe rand? sau doar pisica? 😀

  4. Superba! Numai bine!

  5. Mi se pare logic sa fie asa, rasfat reciproc… Super!

  6. florin040 said:

    o imagine superba…Felicitari…
    o zi faina in continuare…

  7. Ei ei ..pofticioasa mica .. adevarul e ca ii dau dreptate ..doar inghetata e pe baza de lapte 😀 O zi minunata!

  8. :))) foarte fain surprins! uite asa fac si eu cu al meu catel…o limba eu, o limbutza ea :)))

  9. Super !
    Ce pisici iubitoare de înghețată te înconjoară 😉 !
    M-am distrat. Sper că au împărțit frățește,juma-juma :lol:!!!

  10. Ce haiosi sunt! 🙂
    Seara buna!

  11. Răsfăţatelor. 🙂

  12. Cat de simpatic:)) „o limba” tu , una eu:))

  13. abbilbal said:

    Ce frumos îşi împart îngheţata. Toată pisicuţei şi nimic fetiţei.

  14. Frumoasă prietenie! E superbă imaginea! Mi-a plăcut mult! 🙂

  15. ellyweiss said:

    Nu stiu ce este…dar nu este 🙂
    Nu apare nimic aici, nicio imagine…ce comentez eu acum?? 🙂
    Nu glumesc, nu mai apare nimic postat. Doar comentariile…
    O seara placuta!

    • nati -o buna!!. 😦
      nu inteleg – la mine este si postul, si imaginea, si pisicutul ce papa inghetata…
      o fi vre-un moft de-a wordpress-ului.. in orice caz nu mi s-a semnalat pana acum asa ceva..
      ai incercat sa mergi la alt articol? in partea dreapta este o bara cu articole recente, poate incerci de-acolo sa intri… seara buna!..

      • ellyweiss said:

        Ba incercasem si nimic nu facea sa apara. Acum gata, se vede 🙂 Cred ca e ceva de la wordpress, cum spui. Sau vreo incompatibilitate intre WP si Blogger…
        Poza e mortala! SI pisicuta sau motanelul la fel 🙂
        Foarte frumoasa fotografie! Asa mananca, mereu impreuna?
        O noapte buna!

        • ma bucur ca s-a rezolvat 🙂
          „Asa mananca, mereu impreuna?” e nepotica mea, dar dupa cate stiu eu cam asa mananca-impreuna.. cel putin inghetata – sigur 🙂

  16. E cea mai simpatică imagine văzută până acum în ediţia de azi a WW! Un moment tare frumos, surprins cum nu se poate mai bine!
    O noapte frumoasă! 🙂

  17. foarte tare :))

Lasă un răspuns

