priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

am primit o scrisoare care a nimerit la spam…
inainte sa o sterg am citit:
„Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava…”

un copil  cere ajutor pentru mama sa…
Nustiu ce as putea eu scrie acum, ma blochez in astfel de cazuri…

dar nici nu pot trece  peste, daca pot prin ceva macar sa ajut…
o sa pun un link catre acel blog… cine vrea si poate sa ajute…
va socoti fiecare…

http://gabrielatudorache.blogspot.com/

Comments on: "am primit o scrisoare…" (3)

  1. sper sa gaseaca suportul necesar, ca sa treaca cu bine orice eveniment neplacut…

  2. le doresc din toata inima…

  3. Tury said:

    Eh…

Lasă un răspuns

