priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

aprilie, 2010

Anii fug,
se duc de la mine
de parca i-am suparat cu ceva.
Ma uit inainte,
ma uit inapoi…
si iar inainte.
Oricum, inapoi nu ma pot intoarce –
dar cat as vrea!..
sa pot schimba ceva, acolo, in trecut.
Si stau acum la jumatate de drum
cu un vis implinit pe jumatate,
cu un dor interzis
si intors inapoi,
cu regrete invelite-n foi subtiri
de amintiri…
Cu o responsabilitate ce-si pierde urma in univers
si simt, ca ma apasa greu pe umeri.
Nu ma plang, dar…
sau poate plang,
dar nu ma mai aud
nici eu…

Ma uit inainte,
ma uit inapoi…
Incerc sa alung
din inima acest gol,
din minte-
aceasta disperare…

Am avut un zbor
si-o pereche de aripi
sa pot cuprinde inaltimi.
Candva… demult –
miraj topit
in incretituri de timp
cu urme dur inchistate-n prezent.

Culeg de pe jos
aripile-mi arse pina-n rarunchi,
le scutur de scrum…
ma uit inainte,
ma uit inapoi –
oricat asi vrea – inapoi – nu se mai poate.
Sa merg inainte? –
tarand prin colb
aripile-mi arse?!!
Si sperand, ca Fenix
ingropata-n sufletul meu
mai invie-o scintee,
mai naste-o speranta?
ma uit inainte,
ma uit inapoi…
fara aripi e greu sa zbori…

Comments on: "cuvinte din trecut „ma uit inainte?…”" (4)

  1. inainte… inapoi…
    pana la urma, insa… ne ramane si suntem cumva stapani doar pe clipa de-acum…
    dorurile interzise ma rascolesc mereu… cine si de ce le pune stigmat de… „interzis”?
    mai bine sa fie-mplinte total…
    minunat ar fi daca… in viata… nu am avea jumatati de masura… ci am trai totul din plin… in asa fel ca… privind inapoi… sa zambim multumiti… privind inainte… sa zambim increzatori… ca… cineva… acolo sus… ne iubestem mereu…

    • „minunat ar fi daca… in viata… nu am avea jumatati de masura… ci am trai totul din plin… in asa fel ca… privind inapoi… sa zambim multumiti… privind inainte… sa zambim increzatori…” ooo, daca s-ar putea asa ceva!.. am fi, cred, toti fericiti… dar din pacate, suntem nevoiti sa ne multumim cu jumatati de masura… de cele mai multe ori…

  2. […] Pricop Miţa Olimpia altcersenin blueriver Cita Like this:Like2 bloggers like this […]

  3. […] rokssana CarmenPricop Miţa Olimpia altcersenin blueriver Cita cristiangheorghe […]

Lasă un răspuns

