priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

VINE

Intotdeauna o asteptam cu nerabdare, ca un copil bucurandu-ma de venirea ei…

Si acum o mai astept la fel, dar anii au mai luat din acea bucurie copilareasca, lasand in schimb o dara de tristete… oricum ma bucur s-o stiu aproape.

In ultimul timp nu prea am scris… motive sunt mai multe, dar unul din ele este refuzul de a mai scrie despre lucruri triste si neplacute care se tin lant de am senzatia ca nu se mai termina… iar sosirea ei  a fost si va fi pentru mine (sunt sigura, intotdeauna) un motiv de bucurie…

E ca o lumina ce vine sa insenineze fruntile posomorate si-nnourate de griji si ganduri…

Vine ca promisiunea zilelor calde si senine.

Desi e inca frig afara, energia ei pluteste deja prin aer.  O simt cum se cuibareste incetisor in sufletul meu  ca o speranta, ca o nustiuce  care ma scoate din frigul grijilor de mane…

Asa o simt eu ca vine, cand vine… prin tot frigul iernii ca un vis frumos care trebuie sa se imlineasca…

La voi cum vine? O asteptati?..

Ah, nu am zis  cine vine! Dar este clar si asa, nu?  😉

Primavara vineeee!

Comments on: "VINE" (14)

  1. vine??? eu consider ca a venit…
    (superba muzica pusa de tine…)

    • „eu consider ca a venit” cand scriam era inca pe drum 😉 mai ales ca pana o veni cu adevarat (nu numai pe calendar) mai are de facut pasi…

  2. 1 Martie cu cele mai sincere urări de împlinire sufletească,sănătate multă şi o primăvară plină de surprize plăcute şi de bucurii!

  3. sa-ti fie sufletul primavara….

  4. Sarbatori de primavara,reinvierea naturi.

  5. cand ai sa vezi pomii in floare, soarele zambindu-ti sagalnic printre matisori, pasarele alergandu-se zglobii, ai sa te simti furata de bucuria naturii si-ti va fi bine. eu asa iti doresc !

  6. Sa ai o primavara asa cum ti-o doresti! 🙂

  7. of! mi-o doresc frumoasa si cu impliniri care le astept mai de demult…

  8. este cel mai bland anotimp, daca ar fi in permanenta o vreme ca in mai, sa fim inconjurati de flori, cer senin si caldura, dar acea caldura dozata exact atat cat ne trebuie, ci nu obositoare, ca in luna lui cuptor

Lasă un răspuns

