priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Hm, nu-mi vine sa cred, dar asa e! Deja doi ani au trecut… copacel-copacel… 😉
Am pasit timid si intr-o doara, intr-o lume noua de care nu prea aveam habar… doar vagi inchipuiri…
Apoi incet, incet m-a prins si m-am prins in tesatura ei, de zici c-am fost dintotdeauna unul dintre mii si mii de fire ce se tes si intretes in nemaipomenita, miraculoasa lume blogosferica…
n-as vrea si nu cred c-ar fi cazul sa fac un bilant, dar cateva lucruri tot am sa spun.
In primul rand si cel mai important ca nu-mi mai pot inchipiui viata mea cea de toate zilele fara aceasta lume…( chiar daca periodic sunt nevoita sa cam lipsesc de aici)
Oricum, aceasta lume a intrat definitiv in viata mea.
Stiu, suna patetic si pompos, si poate siropos chiar, dar asa e 🙂
Am prins radacini aici…
Am cunoscut o multime de lume. Acum sa zic ca toti mi-au placut – nu!
Dar am prins drag de cateva suflete de pe aici care le simt aproape, dupa cum simt, gandesc…
Am cunoscut atata lume buna! Oameni interesanti si talentati! Talente care ma impresioneaza si ma inspira uneori.
De multe ori le admir din umbra. Inca un plus al blogosferei. Daca te porti frumos 😉 poti sta cuminte intr-un ungher, citesti si asculti ce spun altii, admiri fotografii deosevite, scrieri sau versuri ce te umplu de frumos, sau te binedispun cu o gluma… alegi, dupa cum ti-e dispozitia sau… se intampla dispozitia sa te aleaga pe tine 🙂 cand ai o dispozitie proasta, citesti ceva frumos sau nostim si mergi mai departe prin zi senin, chiar daca afara ploua … 😉
Ehe-he, dar ce m-am intins cu povestitul!..
ma gandeam sa scriu doar vre-o doua randuri… asa ca – poftim la tort!

din ce a oferit nea google asta mi-a placut cel mai mult 🙂 dac-ar fi sa-l gasesc in vanzare precis ca m-as infrupta cu aceasta ocazie!
Va doresc tuturor o zi frumaosa si senina!

Comments on: "intr-o luni, acum doi ani…" (10)

  1. Am cunoscut atata lume buna!..

    Şi eu. De exemplu şi pe tine, de mai mult de un an te citesc prin rss. Multe texte mi-au plăcut, n-am comentat, că-mi place şi mie să stau în umbră 🙂

    Multe şi frumoase în continuare!

  2. Bine-ai revenit !…şi la mulţi ani..vor mai fi plecări, dar poate pentru alte şi alte întoarceri..

  3. Bine ai revenit si… la multi ani! 🙂

  4. la mulţi ani, suflet frumos!
    eşti mai mare decât mine cu două luni… şi parcă ne ştim de o viaţă! şi mă bucur că ne-am găsit, chiar dacă nu ştiu de fapt cine eşti, aşa cum nici tu nu ştii cine sunt. dar îmi imaginez adesea că ai graiul dulce şi blând, precum ţi-e versul, scrierea…
    şi nu, nu prea îmi place când taci, dar…. ştiu că nu toţi avem acelaşi ritm şi te aştept cuminte.
    la mulţi ani şi mult senin!
    şi îmbrăţişări.

    • chiar mi-ar place sa scriu mai mult aici pe blog, dar… multe si neprevazute se intampla, uneori nici acces la pc nu am… din pacate se intampla mai milte lucruri despre care nu pot si nu vreau sa spun aici..
      dar ma gandesc la voi cei ce ma vizitati de obicei,
      mi e dor de voi, de vorba voastra si in special de tine, psi draga(cu-adevarat, nu-s doar cuvinte de dragul cuvintelor)
      sper sa pot intr-o zi sa dau perdeaua la o parte macar putin si sa ne cunoastem mai bine…
      pana atunci multumesc mult pentru cuvintele frumoase… tu intotdeauna-mi spui lucruri frumoase si calde, incat sa mai prind la senin 😉
      te imbratisez si eu cu drag.

  5. nu sunt pretentios… nu vreau cireasa de pe tort… mi se pare numai normal sa o savourezi tu… cel putin de data asta… dar… o felie din tort… chiar imi doresc si eu…
    cer senin… de undeva din departare… sa ramai asa… mereu senin… mereu frumos… cum te-am cunoscut…

    • dar e ademenitoare cireasa de pe tort -nu? 😉
      multumesc mult pentru cuvintele frumoase, asta imi doresc si eu; cat mai mult senin in viata mea…

Lasă un răspuns

