priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

la provocarea tema de luni, tema  cu acest titlu a fost lansata de  psi  de cateva ori.

dar asa s-a intamplat ca de fiecare data sa intarzii cu postarea.

defapt sunt cateva texte intarziate care au trecut in ciorna, dar  unul din ele chiar mi-ar parea rau sa-l las acolo.

deaceia participantii la duzina de cuvinte si nu numai sunt invitati la o ghicitoare, chiar daca azi nu e luni si ,macar, nici sambata nu e 😉  deci;

cine esti tu?

chiar prima litera e un indiciu -cineva o sa intre la banueli indata, altcineva va intelege pe urma 😉
si nu incep cu pasiunile-i, ar fi prea usor, ati recunoaste persoana din prima. ( sigur o veti recunoaste si asa, dar mai pe parcurs 🙂 )

nu ne- am intalnit  niciodata, nu o cunosc.
defapt gresesc – o cunosc – este o persoana nemaipomenita!
este sensibila, este sincera, este talentata – este minunata.
stie sa fie alaturi cu un cuvant, cu o incurajare cand te afli la greu…

un suflet cald si luminos.

si daca intri in casa sa ( adica pe blogu-i) te cuprinde cu mreje de verde in labirintul gandurilor sale, poate cu o poveste obisnuita la prima vedere; te vrajeste cu povesti despre parfumuri, te induioseaza cu povestiri despre un suflet ce la adoptat…

cum am cunoscut-o? hm, statea pe pervazul unei cafenele si comenta un meci!
nici n-as fi crezut atunci, ca urma sa ma uimeasca cu maestriea-i de a depana sirul cuvintelor in povesti despre lumi nemaiintlnite si poezii ce cuceresc prin puterea metaforelor…
credeam ca doar de fotbal e pasionata 😉
m-a intrigat atunci prin comentariile pline de glume si umor.
ah, da! era sa uit – pentru scrierile sale captivante are si o colectie de stilouri… si-i place iarnaaaaaa! stiu ca si acum  o asteapta cu nerabdare!
ei, v-ati prins? hai, ca nu-i greu! sunt sigura ca stiti 🙂

Comments on: "Postare intarziata; pentru participantii la duzina de cuvinte si nu numai" (14)

  1. E psi, cea care ne vrăjeşte pe toţi cu vorbele ei meşteşugite? 🙂

  2. cine sta pe pervaz ? doar psi poate fi 🙂

  3. 😳 m-ai scos din sacul moşului şi mă copleşeşti! mă dărui şi e mult, şi e frumos şi aş vrea să-ţi întorc însutit.
    să ştii că iarna a venit şi este ca totdeauna: fabuloasă!

    • „mă dărui şi e mult”- eu zic ca meriti si mai mult!
      „să ştii că iarna a venit şi este ca totdeauna: fabuloasă!” – ma bucur pentru tine!
      la noi inca nu a venit… acum ca se lasa asteptata, chiar as vrea sa vina – m-am molipsit de doru-i de la tine – dragostea ta pentru ea e contagioasa 🙂

  4. Sarbatori fericite la toti din nemul Romanesc.

  5. […] meşterul manole, mirela, ioan usca, ştefania, lili3d, alex, gînguritu, pisicaru, dana, cammely, alt cer senin, pegas motorizat, C.L.M., emme şi clau, vultureşti, theodora, melly, shogunu’, […]

  6. E Psi. Am ghicit și eu imediat. Are o vorbă bună pentru fiecare și, ceea ce e surprinzător, faptul că e din inimă scris e o adevărată binefacere pentru suflet.

    • carmen, 😳 îţi mulţumesc mult pentru tot. şi eu primesc de la voi, de la fiecare, enorm! mai mult decât cred eu că merit…

  7. Sarbatori fericite si un An nou cu bucurii multe ,multe!
    frumoasa scriere inchinata pisicului scriitor! 🙂

Lasă un răspuns

