priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

iertarea

tu, cel increzut, indiferent si ursuz pana la ignoranta, acum stai pierdut cu mirosul fricii in vene…
te temi… te temi de timpul care le rastoarna pe toate, care macina stanci si risipeste  orice ce parea batut in cuie…

stai  pierdut in fata mea implorand intelegere si compasiune…
tu, cel care nu ai avut niciodata intelegere pentru mine, cel care nu ai vrut sa auzi durerea mea, cel care nu ti-a pasat cand si cat am suferit… tu, cel care
nu ti-a pasat daca am sa te iert vre-o data…
stai acum cu capul plecat, cersind  mila mea…
mizand pe faptul ca eu nu pot sa calc peste-un suflet ranit si sa merg mai departe…

de ce? de ce ar trebui sa-mi pese mie acum?

…………………………………………………………………………………………………

textul face parte din ciclul provocarilor tema de luni initiat de psi
au mai raspuns provocarii:
psi,virusverbalis,redsky,sara,almanahe,dictaturajustitiei,tiberiu, cita,verovers, mitzaabiciclista

Comments on: "iertarea" (37)

  1. ”de ce? de ce ar trebui sa-mi pese mie acum? ”
    Pentru că tu te eliberezi, pentru că iertarea ți-o dăruiești de fapt sufletului tău rănit.

  2. Aceasta melodie poate sa explice acesta neliniste sufleteasca cintata cu suflet.

  3. pt ca nu esti ca el si ai suflet bun…

  4. […] https://eclpsademart.wordpress.com/2011/11/28/iertarea/#comment-2852 Like this:Like4 bloggers like this post. This entry was posted in reflectii and tagged iertare, oameni, viata. Bookmark the permalink. ← Leaf in winter […]

  5. pentru că a ierta pe celălalt vine din iubire. iubirea faţă de aproapele. 😉
    mi-a plăcut mult scrierea ta.

  6. […] au mai scris iniţiatoarea acestui joc,  psi . apoi :  almanahe . Carmen . virusache . altcersenin . redsky . sara . scorpio Like this:LikeBe the first to like this […]

  7. […] aceeaşi temă, iertarea, vă invit să citiţi şi la: almanahe, dictatura justitiei, virusache, altcersenin, redsky, sara, scorpio, tibi, 6 people like this post. Unlike Posted by psi on Nov 28, 2011 […]

  8. intrebarile astea mi le-am pus si eu..si am iertat.Doar odata!

  9. […] şi înmulţit impresiile vă poftesc şi la psi(c), cerroşu, sara, dictatura justiţiei, V.V., altcersenin, Like this:Like7 bloggers like this post. ▶ 7 Răspunsuri /* 0) { […]

  10. unul din doi înţelege diferit, de-aici ciocnirile…trebuie să scapi de revoltă, să te cureţi şi să mergi mai departe, aşteptând…momentele nerezolvate se întorc; ştiu, e chinuitor, dar mereu e un preţ de plătit, fiindcă totul, în acest univers are ecou, orice mişcare, gest, etc…
    dacă împloră nu-l umili, fii blândă, chiar dacă ai toate motivele să nu fii…fii nu alt cer senin, fii chiar cerul senin! 🙂

    • nu-mi sta in obisnuinta sa umilesc… departe de mineacest gand…
      sa fiu cerul senin… nu-mi ese, doar un altcersenin 😉 am scris despre ceva mai inainte…

  11. […] o idee de la psi. Au mai scris pe tema iertării şi almanahe, dictatura justitiei, virusache, altcersenin, redsky, sara, scorpio, tibi, cita […]

  12. Iertați-mă pentru faptul că revin. Se abuzează de tine pentru că accepți.
    A ierta nu înseamnă a continua o relație. E o diferență de termeni. Ierți dar poți termina relația în care te simți abuzată.
    Iertarea e în suflet.

    • ai dreptate aici… dar multi inteleg ca dacva ierti, atunci si accepti continuarea
      si… poti sa revii oricand, esti binevenita aici! 🙂

      • Iertarea e în sufletul tău. Persoana pe care ai iertat-o poate să nici nu știe. Sigur dacă îți cere iertare e altceva.
        Eu am scris http://dictaturajustitiei.wordpress.com/2011/04/22/iertarea/#comment-5536 cum, bolnavă fiind, aveam o hemoragie care nu se oprea , am ales să iert decât să mor. După aceea m-am vindecat definitiv fără a mai fi nevoită să iau hormoni cum se obișnuiește în astfel de situații.
        Vreu să spun că nu mă refer la simple teorii ci la ce-am pățit în practică.
        Unii preoți vindecă cu ajutorul spovedaniei.
        De fapt e Mâna lui Dumnezeu.

  13. […] de luni date de Psi au mai raspuns:almanahe, dictatura justitiei, virusache, altcersenin, redsky,  scorpio, tibi, cita , […]

  14. […]  iertare au mai scris: psi, almanahe,dictatura justitiei, virusache, altcersenin, redsky, sara, scorpio, tibi, cita, mitzaabiciclista 45.700000 27.179722 Share […]

  15. […] , inspirate de o idee aruncata de psi si preluata de : almanahe, dictatura justitiei, virusache, altcersenin, redsky, sara, scorpio, tibi, cita, mitzaabiciclista Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the […]

  16. iertarea este benefica… mai intai pentru cel ce o acorda… apoi pentru cel iertat…
    este mult mai de dorit, sa fii in postura de a ierta, decat de a fi iertat…
    si nu in ultimul rand… oricene se caieste… merita sa fie iertat… dar… evident… asta nu insemna ca, o data cu iertarea, consecintele faptelor iertate se anuleaza… dimpotriva… ele raman marturie a trecutului… si cumva trebuiesc rezolvate…
    a ierta… nu insemna a strge cu buretele uitarii… ci este un fapt voit, prin care stabileste alti termeni, ai relatii dintre cel care iarta si cel iertat…
    iertarea nu este rezultatul milei… ci al ratiunii….

    • toate astea sunt valabile atunci cand omul chiar vrea sa fie iertat si isi schimba conotatia, atunci cand intelege iertarea ca pe un „burete” care-i sterge din pacate si poate trai linistit mai departe, profitand de atitudinea loiala a celui ce trebuie sa ierte…
      stiu ca tema e complicata si nu mi-am propus sa dezbat aici toate aspectele, ci doar acea fateta din care socot unii ca ar putea sa traga foloase…

      • pai… daca omul nu isi doreste sa fie iertat… nici Dumnezeu nu il iarta… asa ca… iese din ecuatie…

  17. Io stiu da ce sa-ti pese,cer far de nori? :))

  18. sfatul meu? sa ierti, dar sa nu mai faci greseala de a-i da ocazia sa greseasca, pentru a nu mai fi pusa in situatia de a ierta din nou. Sper ca se intelege ceva!

  19. […] câtiva din prietenii blogosferei: Adrian Voicu, Achilianu, Alex Mazilu, Altcer senin , CARMEN, Andera, Bogdan Onin, Calin Hera, Carmen Negoita, Costin Comba, Clipe de Cluj, Cristi […]

  20. Iertam dar cu limita bunului simt

    • probabil, iertarea ar trebui ceruta/data pentru curatirea sufletului de povara unei nedreptati eventual comise, ci nu pentru careva beneficii proprii…

  21. […] o idee de la psi. Au mai scris pe tema iertării şi almanahe, dictatura justitiei, virusache, altcersenin, redsky, sara, scorpio, tibi, cita, […]

Lasă un răspuns

