priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

O1 OCTOMBRIE 2010

Ai spus ca vei veni…
si nu eu te-am rugat
ai spus ca ma vei cauta
ca ma vei gasi
ai promis cand ai plecat
oriunde nu m-ar duce soarta
ai spus ca vei veni…
fiinta credula si naiva
de ce-ai crezut, ce-ai asteptat?..
drumurile noastre intratat s-au departat
incat nici nu mai stiu daca existi
nici nu mai stiu
daca astept
sau daca mai vreau sa vii…
Nu, n-am uitat
si nici nu voi uita vre-o data
toamna cea cu ochii tristi
ce plangea cu frunze aramii
si cerul ce se-neca in plans
cu stropi de ploaie reci
vazand ca pleci
stiind ca nu mai vii

Azi nici nu mai stiu
daca as vrea sa vii
sau daca mai astept
azi e atat de tarziu…

cuvinte din trecut si-au mai amintit tiberiu, psi, vero, sara, dictaturajustitiei

Comments on: "cuvinte din trecut AI SPUS…" (16)

  1. […] Alte “cuvinte din trecut” găsiţi la: psi, tiberiu, altcersenin […]

  2. Un joc de cuvinte care te pune la intrebari.

  3. […] mai spus vorbe de-ntrecut: psi vero altcersenin Like this:Like5 bloggers like this […]

  4. Frumoase versuri, frumoasă muzică…

  5. te-aş recunoaşte oricând după vers, ştii? ai un fel a tău de a le aşeza, au o muzică a lor, aparte… 🙂

    • „te-aş recunoaşte oricând după vers” -nu, nu m-am gandit la asta! in opinia mea sunt putin simpliste, dar asa mi-au venit..
      si da, eu le simt intr-o melodie undeva in interior, cand ele vin, dar nu stiam ca se simte si in vers…
      Multumesc pentru cuvintele frumoase, pentru ca mi-ai spus 😉

  6. […] tiberiu, altcersenin, sara Like this:LikeBe the first to like this […]

  7. ”Azi nici nu mai stiu
    daca as vrea sa vii
    sau daca mai astept
    azi e atat de tarziu…”

    La fel simt și eu ..

  8. si poate am venit…
    la timpul meu…
    neasteptat… mereu…
    poate ca sunt menit
    sa vin nepotrivit…
    neasteptat…
    revin… neaparat…

  9. Frumoase si pline de sensibilitate versurile, dar atat e triste…

  10. […] din trecut veţi găsi şi la: tibi, vero, sara, altcersenin, dictatura […]

Lasă un răspuns

