priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…


ai pregatit bine capcana…  oricum si pe oriunde n-as fi mers – pe apa sau pe uscat – tot cadeam in ea – era prea bine totul calculat.

eu aveam un soare aprins in inima mea  care ma lumina pe dinauntru si din care eram gata sa darui lumii intregi si poate sa-l impart cu tine,  dar tu…

ai stat pitit precum un asasin in tufis pentru a-mi da lovitura de gratie…

soarele meu nu te-a incalzit, fiindca era al meu si trebuia sa-l imparti cu mine, iar tu vroiai totul… deaceea ai pregatit capcana… indelung, meticulos…

intre timp programandu-mi viata ceas cu ceas, pregatindu-te pentru a savura momentul… iti gadila orgoliul ideea ca cea care fusese de neatins sa-ti cada in plasa… sa ai puterea deplina asupra-i de parca ar fi o roaba

nu, nu te interesa sa-ti dau din soarele meu… hm, care soare – tu insasi vroiai  sa fii un soare pentru mine si pentru toti… dar pentru asta n-ai gasit alta cale decat sa distrugi…

– cerul albastru si seninul din sufletul meu – toate au devenit cenusa

toate cuvintele sacre invocate au cazut la picioarele tale ca niste pietricele fara valoare… tot astfel s-a sfaramat sufletul meu in mii de cioburi, ranindu-mi greu intreaga fiinta…

am inceput sa merg pe un drum periculos, pe o muchie de prapastie, balansand intre luciditate si bezna …

cine a vazut s-a crucit si a zis ca sunt puternica de rezist…

puternica?!… eu ma simt istovita… mai sper doar ca urmatorul pas sa nu fie si ultimul.

e tot mai greu sa ascunzi toate astea in spatele unui zambet…

Comments on: "duzina de cuvinte – in spatele unui zambet" (15)

  1. […] Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte: psipsina, papagigli, scorpio72, virusverbalis, sara, dagatha, redsky2010, ALTCERSENIN […]

  2. […] mai folosit aceste cuvinte: virusache, dagatha, redsky, sara, vero, papa, altcersenin, scorpio, valentina, […]

  3. psipsina said:

    adevărata noastră forţă şi putere tocmai aceasta este: să mai faci un pas, încă unul, atunci când crezi că nu se poate, nu se mai poate. şi, da, eşti un om puternic, eu ştiu.

  4. […] scorpio72, virusverbalis,  dagatha, redsky2010, ALTCERSENIN, Valentina, […]

  5. Ia lasa tu toate astea si zambeste pentru ca asa vrei,nu ca sa ascunzi ceva in spatele lui…
    Stii,e cam ca mersul pe franghie ce spui tu…mers pe care de altfel l-am incercat si eu. Sa stii ca,chiar vei ajunge la capat..indiferent cat de imposibil ti se pare….

  6. pai, asa sper… multumesc mult pentru sustinere.

  7. Da-i timpului sansa sa iti demonstreze ca totul e trecator, chiar si o inima ranita,sau o dragoste pierduta.Ai incredere in timp,el te va ajuta!

    • Altcersenin said:

      din pacate anume timp nu prea mai am… de foarte mult astept sa se schimbe ceva si nu prea vad schimbari… trebuie sa iau o decizie si e foarte greu….

  8. Hei, pieptul sus si priveste in zare..Vin vremuri mai frumoase..Asta doresc… :))

    • Altcersenin said:

      „Vin vremuri mai frumoase…” Doamne! ce-asi vrea sa cred!..

  9. e greu, dar nu imposibil, poate te ajuta putin sa stii ca mai suntem ca tine, tot asa zambim si ne incapatanam sa mergem inainte, orice ar fi. hai, da mana, nu esti singura, nu te lasa!

    • Altcersenin said:

      sper sa am puterea necesara pentru a merge inainte…in astfel de situatii conteaza mult o mana intinsa, chiar si virtual… multumesc mult.

  10. […] rabinu’, androxa, normalitate anormală, dictaturajustiţiei, rokssana, vultureşti, altcersenin, cristi rârâitu, stropidesuflet, neacostache, gondolin, freestyler, supravieţuitor, […]

  11. […] mai folosit aceste cuvinte: virusache, dagatha, redsky, sara, vero, papa, altcersenin, scorpio, valentina, pisicaru, […]

Lasă un răspuns

