priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Nimic nou sub soare.

Trebuie sa cazi pentru a sti daca te vei putea ridica,  pentru a sti daca cineva iti va intinde mana pentru a te ajuta sa te ridici…

trebuie sa pleci ca sa afli daca cineva te va astepta, daca  iti va duce dorul…

trebuie sa dispari din anturaj ca sa afli daca cuiva ii vei lipsi si te va cauta…

eu-l meu a fost plecat o vreme, pierdut prin camarile sufletului, ingenunchiat la malul durerii… ungandu-si ranile cu alifiile sperantei…

izolat si inert, neputand raspunde la un simplu buna ziua…

si… cineva s-a suparat… inteleg si nu ma supar la randu-mi.

dar ma bucur mult sa stiu ca sunt persoane care mi-au lasat un zambet si-un buna ziua in tot acest timp, indiferent de-am raspuns sau nu…

si le multumesc.

Iar aceasta piesa e pentru ziua de azi. Sa aveti dispozitia celor din klip! 🙂

Comments on: "nimic nou, dar…" (14)

  1. Draga mea, îmi confirmi o ipoteză mai veche de-a mea pe care nu am îndrâznit să o scriu până în clipa de față cu toate că am gândit-o. Cine crezi tu că stă să scrie pe bloguri ? Aceia care au o problemă sau alta.

    Ai scris foarte frumos!
    Te-ai gândit însă că, poate în același timp, mai sunt persoane care zac ”izolat si inert, neputand raspunde la un simplu buna ziua ” ?

    Puțini oameni sunt împliniți și mai puțini fericiți.

    Bine ai revenit !

    • „Te-ai gândit însă că, poate în același timp, mai sunt persoane care zac ”izolat si inert, neputand raspunde la un simplu buna ziua ” ?” – da, stiu ca nu sunt singura… intr-adevar
      „Puțini oameni sunt împliniți și mai puțini fericiți”, Sper doar ca disperati (in ultimul hal) sunt si mai putini.
      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase, sa ai o zi cat mai placuta!

  2. eh, nu toata viata e plină de roz…. nu degeaba mai sunt şi momente închise la culoare 🙂 astea din urmă ne ajută să distingem rozul.
    Sper că-ţi este bine şi mai sper că dacă-ţi dau un pupic şi-o îmbrăţişare să-ţi fie şi mai bine!
    Bine-ai revenit!!

    • Altcersenin said:

      multumesc mult!
      da, intradevar, mi-e mai bine! iar un pupic si-o imbratisare nu pot sa faca decat si mai bine 🙂 sa ai o seara cat mai placuta!

  3. o imbratisare calda si din partea mea si bine te-ai intors! ma gandesc ca e mai usor sa suferi alaturi de mai multi, decat in singuratate. mai vezi pe unul la fel ca tine sau mai necajit (da, e loc de mai rau mereu!) si parca re-evaluezi situatia si negrul ti se pare usor mai gri. pupici multi si desi!

    • Altcersenin said:

      mda, ” e mai usor sa suferi alaturi de mai multi, deat in singuratate” asta daca ai puterea sa te deschizi”…
      pupici primiti 🙂 multumesc pentru vorbele calde, numai ganduri bune si o seara frumoasa!

  4. multumesc pentru clipa de tandrete! 🙂 sa ai o seara minunata!
    aici, un potpuriu pentru buna-dispozitie 🙂

    • Altcersenin said:

      este!(buna dispozitie) 🙂
      multumesc, seara o sa fie cu siguranta minunata… am adunat destula energie pozitiva pentru asta 🙂 o doresc minunata pentru voi toti!

  5. psipsina said:

    pentru mine tu nu ai plecat niciodată. eu te-am văzut… tăceai, dar erai acolo.
    ai grijă de tine. să fii bine.
    și zâmbetul meu să fie cu tine.

  6. Altcersenin said:

    esti o fire sensibila si-ai un suflet bun – ti-am mai spus-o. stiu ca mi-ai simtit prezenta tacita… eu am simtit caldura zambetului tau…mi-a mers la suflet, multumesc… ganduri senine cu un zambet-raspuns se-ndreapta spre tine … 😉

  7. Intotdeauna,dar intotdeauna…raza de soare va razbi din nori,crede-ma!

    • Altcersenin said:

      cred! fiindca vreau, , am realizat ca altfel ma voi pierde…

  8. celesto,
    pari cam innorata 😉 Postul tau ma duce cu gindul la

    • Altcersenin said:

      frumoasa piesa, mi-a placut mult… se potriveste cu starea mea „innourata” 😉

Lasă un răspuns

