priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

ca o lumanare

brate negre si reci ma infasor

eu tot scad ca o lumanare

vorbe rupte-ndoua ma strapunng

as striga si nu pot

sta strigatul jos, la pamant, interzis

as muri si nu pot…

am promis sa nu mor pentru tine

si ma mai tine credinta

ma intreb pana cand si de ce

strigatul meu impetrit va ramane sa sape in mine.

ale carui straneam eu pacat ispasesc

daca sunt macar spre sfarsit  si zile seninine…

brate negre si reci ma infasor

ca o otrava prin vene-mi trece neputinta

eu tot scad ca o lumanare…

Comments on: "ca o lumanare" (4)

  1. Suna destul de bine in perioada asta.

  2. Aceste momente dificile in lumea intreaga ne face sa vedem realitatile vieti care sint si ne inconjoara.Speranta ne va da curajul sa afruntam valurile vieti.

  3. […] Mirobolantul BAC a fost luat cu brio, trecând prin mult stres specific examenelor şi încărcându-mă cu multă oboseală. În plus, am promovat şi un Bacalaureat francofon. Deci, gaudeamus igitur! […]

  4. zâmbetul meu să fie cu tine! pentru ca lumânarea să nu mai scadă şi pentru ca neputinţa să devină speranţă!

Lasă un răspuns

