priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Acele zile fara griji s-au scurs ca un vis, ca un fum, ca o inchipuire. Erau zile frumoase, pline de speranta, pline de incredere, pline de lumina. Traiam intr-o lume iluzorie, care-mi contura un viitor cu-o figura de vis, intr-o haina stralucitoare si cu un parfum fin de primavara . Iar la desert mi se arata lectura preferata si lumina sofitelor. Increderea era atat de mare, incat visul deseori ma fura ducandu-ma departe de lumea in care traiam, de cotidian. Astfel, ignoram multe situatii concrete, la care-ar fi trebuit sa fiu mai atenta. Acum trecand printre oameni, intamplari si fapte, dezamagiri si regrete m-am schimbat mult. Nu-mi mai deschid sufletul atat de usor si daca-i sa povestesc despre mine o fac in cel mult o duzina de cuvinte, evitand detalii si fapte concrete. Orice situatie neclara imi sare in ochi din prima si ma alerteaza. Atunci, insa, prea naiva pentru a reactiona adecvat la atentionarile vietii, am facut o sumedenie de greseli, care mi-au intors viata pe dos, croindu-i drum sub unghi obtuz fata de visul meu.

Intr-un ungher departat al sufletului meu stau cuvinte, sentimente si vise depozitate, conservate, unele chiar uitate, asteptandu-si randul sa fie traite, sa fie implinite, precum un obiect de valoare menit sa incante ochi cunoscator si firi rafinate, nimerit, nu se stie prin ce minune,  intru-un vechi cerdac cu mobila prafuita.

Uneori, un cuvant, un gest, o intamplare sparg plasa trecutului, rascolind acel ceva   uitat  in praful amintirilor …

Si atunci, el , incearca sa ancoreze in prezent… de ganduri ratacite insotit…

Comments on: "duzina de cuvinte – ganduri ratacite" (21)

  1. anowen said:

    le ridica incet, in teancuri nu prea mari. fiecare pereche de ochi trasa linii in intuneric, facand particulele de praf sa danseze intr-o forma unica.

    • Altcersenin said:

      „…facand particulele de praf sa danseze intr-o forma unica.” – si cu asta incheindu-si incursiunea…

  2. stii,cateodata si o duzina de cuvinte este de ajuns ca asa exprimi ce ai dorit…

  3. […] Negura, Zina, Stela Popa, Napobloghia, Alex Lebedev, Alexandru Ciobanu, Ana Cermonaz, Alina Iloi, altcersenin bulevardul eroilor, Piata Avram Iancu, varza a la Cluj, […]

  4. […] 12 zombi, ale soacrei şi nepurceilor, undeva în basarabia, sava aştepta şi el un zâmbet şi un altcersenin, iar în timişoara, sub un alt cer, redsky, se vorbea despre senectute. nu ştia încă ce va fi […]

  5. psipsina said:

    nu lăsa pe nimeni să ancoreze în prezent, iar, gânduri din trecut. 🙂
    greşeli şi naivităţi purtăm cu toţii pe suflet, ele se numesc lecţii de viaţă. dar nu te închide prea tare în tine căci altfel oamenii buni nu te vor putea recunoaşte…

    • Altcersenin said:

      😉 mersi. am fost un timp rupta de lume, inchisa in sine… acum incerc sa revin si de ceva timp viata mea se schimba cate-un pic, primind in ea culoare si recunoscand cate-o bucurie…

  6. Napocel said:

    Ei si tu. N-ai fost rupta de lume. Viata: da seschimba fiindca e o calatorie.

    Aici gasesti toate cele 5 articolase ale mele:
    http://www.clipedecluj.ro/author/napocel/ din noul site. 🙂

  7. daca ai sti cat de bine te inteleg! stii cum se spune: tot ce nu ne omoara, ne intareste… e greu, dar nu imposibil. amintirile si regretele mai lovesc, depresia vine ritmic ca un val si inghite totul uneori zile intregi. dar mereu iese soarele, incalzeste si vindeca. un we cum ti-l doresti!

  8. […] https://eclpsademart.wordpress.com/2011/05/21/duzina-de-cuvinte-ganduri-ratacite/#comment-2200 This entry was posted in amintiri, reflectii and tagged desert, ganduri, liniste, mic dejun, rasarit. Bookmark the permalink. ← Cand gatesc barbatii? Like5 bloggers like this post. […]

  9. Altcersenin said:

    „depresia vine ritmic ca un val si inghite totul uneori zile intregi. dar mereu iese soarele” – corect, dar doar daca facem un efort sa-i zambim…

  10. Uneori, o duzina de priviri si simtaminte, de-amintiri si zbateri de inima cantaresc mai greu decat o duzina de indoieli… Nu e usor sa crezi in zbor, dar nu e nici o crima, cand dincolo de cerul negru e seninul. O zi frumoasa sa ai, senino!

    • Altcersenin said:

      mersi mult pentru pentru incurajari si cuvintele frumoase… mi-a placut „Nu e usor sa crezi in zbor, dar nu e nici o crima, cand dincolo de cerul negru e seninul.”
      Ozi frumoasa si tie, Teo!

  11. Mi-a placut hotararea marturisirii tale: „Nu-mi mai deschid sufletul atat de usor si daca-i sa povestesc despre mine o fac in cel mult o duzina de cuvinte, evitand detalii si fapte concrete”, pentru a folosi in text, cuvantul „duzina”! 😀

  12. […] participanţii consacraţi îi reamintesc: altcersenin, redsky, scorpio, vero, virusache, grişka dar este binevenit […]

  13. Nu sunt sigur ca lumea in care traim este chiar iluzorie, insa oamenii reusesc sa o ascunda in spatele faptelor.

    • Altcersenin said:

      cu siguranta lumea in care traim nu este una iluzorie, insa asa am perceput-o eu la un moment al vietii, din pacate…

Lasă un răspuns

