priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

INTERSECTII

Atat de mult imi doream sa merg inainte,  atat de mult ma grabeam si… imi parea ca timpul sta in loc.

Tineam in mani un glob de sticla, fragil, albastru- straveziu…

Paseam fara sa ma uit in urma, paseam fara sa ma uit inainte… acum, uitandu-ma peste umarul acelor ani, stiu ca de fapt planam…

Era ca o poveste, parca un vis, poate-o dorinta. Era un orizont la care priveam si acum stiu ca defapt il vedeam prin ochelari. N-as fi crezut, daca-mi spunea cineva ca nu am nevoie de ei.

Paseam liber, fara frica, ca intr-un gand letargic,  cu globul de sticla care devenea tot mai straveziu. Nu concepeam, nu avea loc gandul in mintea-mi ca poate sa se sparga.

Nu inteleg nici acum  in ce moment si cum am scapat globul pe jos… la picioarele unor intersectii de intamplari, de oameni, de rataciri… de tradari.

doar tin minte cum strangeam cioburi de sticla, ranindu-mi degetele sufletului in ele, cum orizontul a curs intr-o ploaie, ce intunecase seninul din cer.  Si am cazut pe pamant.

Textul face parte din provocarea
papala
de luni.

–––––––––––––––––––––––
S-au mai lasat provocati:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/04/17/intersectii/

http://pisica07.wordpress.com/2011/04/18/intersectii/

http://verovers.wordpress.com/2011/04/18/la-rascruce/

http://redsky2010.wordpress.com/2011/04/18/intersectii/

http://scorpio72.wordpress.com/2011/04/18/provocare-papala-intersectii/#comment-2308

http://labulivar.wordpress.com/2011/04/18/intersectii/

Comments on: "INTERSECTII" (22)

  1. […] intersecţii au mai scris: papagigli, psipsina, redsky2010, ALTCERSENIN, […]

  2. Cer far de nori, m-ai impresionat in mod placut..Si dau un exemplu:
    „doar tin minte cum strangeam cioburi de sticla, ranindu-mi degetele sufletului in ele, cum orizontul a curs intr-o ploaie, ce intunecase seninul din cer. Si am cazut pe pamant.”
    PS/Ranile sufletului sunt tamaduite de timp…

    • Altcersenin said:

      nustiu daca sunt tamaduite cu adevarat, cert este ca durerea se estompeaza, permitandu-ti sa mai poti zambi… 😉
      multumesc pentru cuvintele frumoase

  3. poate nu era menit sa fie, s-ar fi spart oricum si ti-ar fi ranit sufletul mai rau…sper ca intre timp te-ai tamaduit!

    • Altcersenin said:

      „poate nu era menit”… poate, dar intotdeauna ramane intrebarea: oare am gresit eu cu ceva?
      iar timpul… ce sa zic – voaleaza…

  4. […] https://eclpsademart.wordpress.com/2011/04/18/intersectii/#comment-2041 This entry was posted in reflectii and tagged alegeri, bun, intersectii, murphy, optimism, optiuni, rau, speranta. Bookmark the permalink. ← Apel de ratat Like3 bloggers like this post. […]

  5. […] mai scris despre intersecţii: papa, vero, redsky, altcersenin, scorpio, virusache Comentarii (11) Like5 bloggers like this […]

  6. psipsina said:

    şi am căzut pe pământ, printre oameni, învăţând de la ei dorul de înalt şi de zbor. uitasem că am aripi, uitasem că globul de sticlă, numit suflet, este numai al meu şi renaşte, întreg, cu fiecare bătaie de inimă. dar cineva o să vină într-o zi şi o să-mi reamintească: pe cerul meu senin, eu sunt cea care aduce lumina în fiecare dimineaţă.
    … într-o zi, ştiu, vei scrie aceste cuvinte. şi până atunci, eu îţi sunt aproape.

    • Altcersenin said:

      psi, iti multumesc mult! m-ai emotionat cu increderea si optimismul tau, dar mai cu seama cu sustinerea ta. faptul ca cineva iti este aproape cu sufletul iti da un sentiment de incredere si speranta…

  7. Interesant. Urmatorul meu post trateaza intr-o oarecare masura acelasi subiect. Fericirea e vis, durerea, realitate.
    „Degetele sufletului”, frumos spus. Ar merita sa fie titlu 😉

    • Altcersenin said:

      mersi pentru aprecieri 😉
      intrigata in privinta urmatorului tau post – concluzia pe care ai dedus-o 😉

  8. […] Au mai scris despre asta: Scorpio, Psipsina, Redsky, Labulivar, Altcersenin și […]

  9. […] tuturor: Ada Pavel, Adrian Voicu, Alecu Racoviceanu, Alex Mazilu, Alegerea Sophiei, Altcersenin, Alicee, Andi Bob, Androxa, Arcadia, Bianca, Blue Cafe,  Bogdan Onin, Buimacii,  Caius, Calin […]

  10. Voi repeta ce au spus ceilalti, remarcand metafora degetelor sufletului, si voi incerca sa sar putin din tiparul simplei constatari, provocandu-te sa-ti imaginezi ca acesta vibreaza si ca degetele lui sunt degete de pianist 🙂

    • Altcersenin said:

      multumesc 😉
      hm, interesanta provocare 😉
      dar stii, sufletul oricarui om vibreaza…
      desigur diferit, in registru mai inalt sau mai jos…
      dealtfel am fi niste morti vii…

  11. […] tuturor: Adrian Voicu, Alecu Racoviceanu, Alex Mazilu, Altcersenin, Androxa, Bogdan Onin, Caius, Cati, Carmen foto, Clipe de Cluj, Cosmin Stefanescu, Costin Comba, […]

  12. […] Suntem resposnabili de noi înşine şi de cei din jur de îndată ce ne dorim un lucru oarecare. Universul ne spune întotdeauna “da”, numai că – pentru a ne împlini dorinţele – mulţi se […]

  13. […] andy ,ora ,schtiel ,virusverbalis ,gabriela ,adofeck ,mihaela ,vero ,dan ,shayna ,vania ,altcersenin […]

  14. […] mai scris despre intersecţii: papa, vero, redsky, altcersenin, scorpio, virusache, […]

Lasă un răspuns

