priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…


povestea „miercurea fara cuvinte” a inceput aici.

Comments on: "miercurea fara cuvinte „lalele”" (25)

  1. […] ,ivanuska, lunapatrata ,alexmazilu, teo negura,gabriela elena,altcersenin,stefania, camelia ,cristiandima, […]

  2. simbol de primavara si de sarbatori apropiate!

  3. frumoasele tale lalele…happy ww!

  4. Bine te-am regasit!
    Frumoase flori, frumoase imagini si chiar devin de prisos cuvintele.
    Mi-ai facut „pofta” sa revad Simfonia lalelor.

  5. lalelele au fost florile logodnei mele… ce amintiri îmi stârneşti! 😳
    mulţumesc.

  6. […] și el; Pui între flori; tot din flori; Guguștiuc; Calle de la Madona; Decebal la Roma; Magnolia; Lalele de jos în sus; În oglindă; De epoca; Păpădii ciufulite; Adaptare la mediu; Gelozie; Related Posts:Miercurea […]

  7. Parfum si culoare! Iubesc lalelele 🙂

    Happy Ww!

  8. Lalelele sunt splendide și atât de multicolore.Îmi plac mult !!!

  9. Alaturi de frezii sunt preferatele mele. Mai ales cele pestrite. 🙂 Ele ce mai dau culoare primaverii…

  10. ce perspectiva interesanta de a prezenta lalelele! Ce culori frumoase au, si câta gratie!

    • Altcersenin said:

      mersi mult! ma bucur ca ai remarcat pespectiva prezentarii… e ceva ce-mi place – sa privesc lucrurile obisnuite dintr-un alt unghi 😉

  11. Am mai vazut undeva „simfonia lalelelor” cred c/a s-ar potrivi şi aici .

  12. florile, singure vorbesc…. chiar daca nu-s cuvinte scrise. 🙂

  13. Frumoase lalele…

  14. […]  M-am săturat să-i dau inimii mele să bea aceeaşi apă, reutilizată, a speranţelor deşarte, […]

Lasă un răspuns

