priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Textul face parte din provocarea papala de luni.

O banca, o alee, un parc… vin in gandu-mi la poarta sa-i bata, plin de amintirea ce farmecu-i poarta… Un parc, o alee, o banca…
O banca pe care-am stat odata, amandoi furati de-al dorului brate, am cantat al dragostei vers si-am mers la cules nuferi si raza lunii din ape…
apoi, tu ai plecat… iar eu am ramas in parcul ce amintirea pasilor iti poarta, pe aleea ce te cheama in soapta, sa te-astept cuminte pe-o banca…
Am tot asteptat,.. vara-a plecat,.. frunza a picat, fluturand ultima speranta prin ploi… tu nu te-ai intors… si eu am plecat.
Am plecat, departe, in miine, ascunsa dupa sapte zavoare, picurand lacrimi de suflet pe ranile-amare… uitare – e tot ce-mi doream – uitare… am inchis usa peste-amintirile vii, nedorind sa mai stiu, nedorind sa mai stii…
ca sa aflu in cel din urma-anotimp al visarii, ca-ai venit intr-un tarziu, mult prea tarziu, chemat de povestea din parc, pe aleea cu soptiri de vis, in banca unde dorul intr-un sarut s-a invesnicit… ai venit… era prea tarziu…

Acum, cand frunza a scuturat atatea primaveri de amintiri, de sperante, de alte dureri, in calea uitarii sta sa se-ntoarca un dor nebun ce-si cauta pasii pierduti intr-un parc, pe-o alee, langa-o banca…insetat de dorul ochilor dragi… sa reinvie povestea incearca.
„O banca, o alee, un parc… ”

pe aceeasi tema:
http://v2valmont.wordpress.com/2011/04/10/o-banca-o-alee-un-parc/
http://pisica07.wordpress.com/2011/04/11/o-banca-o-alee-un-parc/
http://scorpio72.wordpress.com/2011/04/11/provocarea-papala-o-banca-o-aleeun-parc/
http://redsky2010.wordpress.com/2011/04/11/o-banca-o-alee-un-parc/#comment-5216

http://labulivar.wordpress.com/2011/04/11/o-banca-o-alee-un-parc/
http://verovers.wordpress.com/2011/04/11/catrene-despre-pozele-din-parc/

Comments on: "O banca, o alee, un parc" (21)

  1. Suna a scenariu de film si e scris foarte misto. E de fapt o proza versificata, care-mi place mult. Daca intr-adevar ai si trecut prin asa ceva si nu e doar pura fantezie, e dureros. Daca e fantezie, e minunata.

    • Altcersenin said:

      ma bucur ca-ti place…
      am si trecut cate ceva din cele scrise, dar e putin si fantezie; oricum sta la baza un fapt real…
      ramane timpul sa-si dea verdictul…
      mersi mult pentru aprecieri 😉

  2. […] prin O banca, o alee, un parc « ECLIPSA DE MARTE — aprilie 11, 2011 @ 2:03 […]

  3. psipsina said:

    draga mea, textul tău este exact ca-n vorbele lui nichita. poezia din propoziţii, propoziţii din metafore, metafore din trăiri. sau ca poeziile suprarealismului francez pe care eu le ador (rene char scria aşa 😉 )
    sper ca timpul să ţeasă peste tot ce a fost vălul de amintire frumoasă şi tu să fii bucata de cer senin a unei iubiri mari, rotunde, depline.

    • Altcersenin said:

      😉 multumescu-ti pentru vorbele frumoase!
      timpul tese si el, dar tes si eu vreme frumoasa pentru al meu senin 😉

  4. ah…mie nu imi mai plac asteptarile….
    insa ce ai scris imi place.

    http://scorpio72.wordpress.com/2011/04/11/provocarea-papala-o-banca-o-aleeun-parc/

    • Altcersenin said:

      multumesc 😉
      eh, nu cred ca-i plac cuiva asteptarile, dar asa le aduce viata uneori 😉

  5. […] Pe tema “o bancă, o alee, un parc” au mai scris: papagigli, psispina, virusverbalis, redsky2010, scorpio72, ALTCERSENIN […]

  6. Proza versificata, ce-mi place mie! :)) Foarte frumos scris, Cer far de nori!

  7. Altcersenin said:

    ma bucur de-ti place si mersi pentru aprecieri 😉

  8. la ce bun sa astepti, ai plecat in cautarea altor asteptari…

  9. […] https://eclpsademart.wordpress.com/2011/04/11/o-banca-o-alee-un-parc/#comment-2000 This entry was posted in reflectii and tagged alee, banca, batranete, parc, tinerete, trecator. Bookmark the permalink. ← My Sister’s Keeper Like6 bloggers like this post. […]

  10. […] Au mai scris despre asta: Lora, Psipsina, Redsky, Scorpio, Vero, Altcersenin și […]

  11. Altcersenin said:

    hm, nda… sunt momente cand alte asteptari nu sunt importante…

  12. un text cu suflet si emotii, care rascoleste amintiri pe care fiecare din noi le are despre o banca în parc… Deosebit de sensilil!

    • Altcersenin said:

      „…amintiri pe care fiecare din noi le are despre o banca în parc…” – sau ceva asemanator 😉
      mersi mult pentru aprecieri 😉

  13. […] noi arătăm respect! […]

  14. Oh, textul si poza sunt foarte frumoase, parca revad banca din cel mai mare parc al Spaniei, cel din Girona, unde am hranit porumbeii, banca din Piata Cataloniei, pe care ne-am odinit pret de cateva minute inainte de a incepe plimbarea pe Rambla, bancuta solitara din Callela unde am admirat arhitectura spaniola…ce de amintiri mi-ai trezit. 🙂
    Mi-e dor de o alee…de speranta.

  15. Altcersenin said:

    ei, ai multe amintiri frumoase in legatura cu parcurile 😉
    in privinta dorului… prima parte-i mai usor de realizat decat a doua… oricum, iti doresc speranta sa-si fie alaturi mereu, sa te conduca spre noi impliniri 🙂

  16. […] pe aceeaşi temă găsiţi şi la papa, altcersenin, scorpio, virusache, redsky, vero, lora, […]

Lasă un răspuns

