priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Nu am mai preluat lepse, inca de la inceputul carierei mele bloggeristice 🙂 din diferite motive… desi am promis sa raspund la cateva…
ultima leapsa, insa, preluata de la Nice m-a acaparat nustiucum,..
o oglinda in care apar fragmente din eu…
de indata ce am citit-o m-am pomenit raspunzand la intrebari ;

IUBESC – poate candva

CRESC – in sufletul meu sentimente

PĂCĂTUIESC – din pacate…

CITESC – mai putin decat mi-as dori

CRED – tot mai putin, dar continuu sa…

MIMEZ – … cam rau

VISEZ – uneori

CER – senin

SPER – inca

FRUMOS – un rasarit

DEŞTEPT – hm, fiecare se crede

FEMEILE – atat de diferite

SEX VS. DRAGOSTE – vs

DETALIILE – importante
.
ISTORIA – depinde cine o scrie

TENTAŢIA – un moft

GREŞESC – si-mi pare rau

DUREREA – … doare

SUFERINŢA – e neagra

SINGURĂTATEA – … ne cunoastem bine

CE CONTEAZĂ – sa ai macar ceva care conteaza

VIAŢA – e numai una, din pacate…

EU – vis cu-o aripa franta.

si asa cum bine-i sta unei lepse o transmit si eu mai departe  lui

fancymiss, BloodyMary, CarmenDianaEma, GabrielaElena, Gabriela Ilies,   psipsina, Redsky, scorpio.

si la toti cei ce trec pe-aici si vor simti nevoia sa-si intoarca privirea catre  oglinda sufletului…

Comments on: "un fel de oglinda" (13)

  1. Mulțumesc pentru că te-ai gândit și la mine cu leapșa asta. 🙂

  2. Altcersenin said:

    pai, cum altfel 🙂 astept raspunsul din oglinda 😉

  3. o sa incerc sa o onorez..
    o zi buna ,altcersenin.

  4. psipsina said:

    îţi voi răspunde aici, pentru că altfel risc să o amân până uit de ea.
    iubesc- oamenii
    cresc- cuvinte
    păcătuiesc- cel mai adesea prin intransigenţă
    citesc- în fiecare zi.
    cred- în frumuseţea din om
    mimez- zâmbind
    visez- rar, foarte rar
    cer- întotdeauna mai puţin decât dau
    sper- să fiu sănătoasă
    frumos- este miezul din om
    deştept- este acela care ştie că mai are de învăţat
    femeile- specia căreia îi aparţin
    sex vs. dragoste- ambele creează dependenţă 😀 (glumesc)
    detaliile- sunt un fel de a masca adevărul
    istoria- este o oglindă cu multe chipuri
    tentaţia- este mai dulce decât însăşi păcatul
    greşesc- pentru că sunt om
    durerea- se ascunde în zâmbet
    suferinţa- este răgazul unui nou început
    singurătatea- este mai bună decât însingurarea
    ce contează- să rămân eu însămi în orice împrejurare
    viaţa- e o minune din milioane de clipe
    eu- un călător în umbra cuvintelor

    • Altcersenin said:

      hm, „tentaţia- este mai dulce decât însăşi păcatul” intr-adevar 😉
      „singurătatea- este mai bună decât însingurarea” – foarte bine punctat.
      „cresc- cuvinte” – si le cresti foarte frumos 🙂

  5. […] primit ulterior încă o leapșă, așa că am integrat-o […]

  6. Multumesc mult pentru preluarea lepsutei mele. 🙂 Foarte interesante raspunsurile tale, acolo la femei, la ce te-ai gandit mai precis, la faptul ca sunt foarte diferite intre ele sau ca sunt foarte diferite de barbati? Mi-a placut si raspunsul de la tentatie, da, sunt simple mofturi, dar care pot dobori o persoana sensibila si…capricioasa. De asemenea nu am inteles de ce ai ales vs intre dragoste si sex? :))
    Iar finalul e foarte trist…iti doresc sa-ti reiei cat de curand zborul catre cerul cel senin. 🙂

    • Altcersenin said:

      da, intr-adevar, raspunsurile necesita pe alocuri explicatii 😉
      Despre femei: ca sunt diferite de barbati atat fizic cat si prin modul de a gandi -e si asta, dar m-am referit in special la cat de diferite sunt intre ele – foarte, foarte diferite… 😉
      La tentatii – de-acord un moft poate „dobori o persoana sensibila si…capricioasa.” 😉
      De ce vs ?.. hm, e greu aici… in mod normal – dragoste… toti s-o doresc – nu? toti visam la dragoste, dar ne alegem de multe ori doar cu sex… am mai zis dragostea e o pasare rara si desi se vorbeste mult despre ea, de cele mai multe ori, anume ea lipseste… din pacate.
      „…iti doresc sa-ti reiei cat de curand zborul catre cerul cel senin. ” multumes mult, asta imi doresc si eu… 😉

  7. „PĂCĂTUIESC – din pacate…”. Pai, care e problema, de fapt? Esti robot? Sau calugarita? Omul pacatuieste prin definitie, nu din cauza asta ne-au fost izgoniti stramosii din paradis?

    • Altcersenin said:

      pai, da! dar se presupune ca toata viata noastra ispasim acest pacat pentru a nimeri iar in rai si nu savarsim altele…
      si nu-s robot sau calugarita, dar tot as vrrea sa nu fac rau sau sa supar pe cineva…

  8. Pingul cu aceasta leapsa nu a ajuns si la mine. Probabil nu ai selectat http-ul aferent articolului meu, ci pe cel al blogului. Se mai fac greseli, din graba…
    Multumesc frumos ca te-ai gandit si la mine. 🙂

  9. Altcersenin said:

    imi pare rau ca nu a ajuns pingul la tine… recunosc, nu sunt prea tare la acest capitol …si ma bucur ca mi-ai zis – alta data o sa fiu mai atenta – sa ajunga 😉

Lasă un răspuns

