priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

intr-o zi, printre lacrimi de trandafiri, umbrele noastre se vor intalni, cand noi fi-vom pierduti la poli diferiti cu-o lume-ntreaga intre noi…

o zi in care-as vrea sa plang, in care-as vrea sa rad…

si nustiu ce-as vrea mai mult – sa plece cat mai repede sau  sa nu mai vina deloc…

o zi la fel pentru toti si deosebita pentru fiecare…

Comments on: "…" (27)

  1. La multi ani! Noroc! Fericire! Iubire!

    P.S.Pentru cei ce nu au stiut, ca ieri a fost ziua ta de nastere va zic eu.Felicitati-o!!Merita sa se bucure de cuvintele voastre prieteni, 🙂

  2. La Multi Ani, draga mea, sa ai parte doar de fericire, zambete, iubire si un etern cer senin in suflet. Si sanatate, evident. 🙂

  3. la mulţi ani, draga mea!
    să ai parte de tot ce îţi doreşti şi să îţi doreşti tot ceea ce oameni dragi veghează să ţi se întâmple.
    şi, desigur… să porţi mereu un zâmbet ca un cer senin.

    • Altcersenin said:

      🙂 multumesc mult! ma stradui sa am zambetul cat mai senin 😉

  4. […] Te-am condamnat la o viaţă de iubire pe care să ţi-o ofer. Aceasta este “pedeapsa” pentru că exişti şi pentru că eşti lângă mine ca să exist şi eu cu adevărat. Oricum, recunoaşte: nici tu fără mine nu ai exista! […]

  5. […] de suflet, Caius, Cella, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Doina Popescu, Ioan Usca, Teo Negură, Altcersenin, Cammely, FloUngureanu, Lee Dee, LePetitPrince, Sictireli, Starsgates This entry was posted in PA […]

  6. Ufff, cat de tare-am intarziat, nu stiam c-a fost ziua ta, sper sa ma ierti… Sa fii sanatoasa mai ales, e cel mai important din toate 🙂

    • Altcersenin said:

      mersi mult!
      nu-i nimic – cum se zice – mai bine mai tarziu, decat… 🙂

  7. […] mulţi ani! lora, altcersenin, cammely, cati, coolnewz, diana, jorji, oana, redsky, scorpio, vero, ilinca la mulţi ani tuturor […]

  8. la mulţiani de ziua femeii, la multe gânduri frumoase şi un cer mereu senin.
    http://www.youtube.com/watch?v=_MGAd4ABT0s&feature=related

  9. Altcersenin said:

    multumesc mult; un cer senin pentru toata lumea 😉

  10. Randurile tale, nu stiu de ce, mi-au adus aminte de niste versuri care-mi plac la nebunie:

    „Voiam să pleci, voiam şi să rămâi.
    Ai ascultat de gândul ce-l dintâi.
    Nu te oprise gândul fără glas.
    De ce-ai plecat? De ce-ai mai fi rămas?”

    • Altcersenin said:

      aceste versuri reflecta incertitudine indusa de propria nehotarare -lucru pentru care suferim deseori…

  11. Cu intarziere,dar sa fie primit si din partea mea:LA MULTI ANI ! :))

  12. […] şi acest video…PÂNĂ LA […]

  13. […] Andrei, Aura – Stropi de suflet, Caius, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Ioan Usca, Teo Negură, Altcersenin, Cammely, Lee Dee, LePetitPrince, Sictireli, […]

  14. la multi ani si din partea mea! uite, parca am simtit ca e ceva aici ce trebuie sarbatorit. sanatate multa si o viata asa cum ti-o doresti, plina de bucurii si zambete!

  15. la multi ani:)

  16. Altcersenin said:

    mersi mult! tortul e delicios 😉

  17. o melodie foarte frumoasa!
    si… LA MULTI ANI! toate visele sa se-mplineasca, sa ai parte de sanatate si multe bucurii!

    • Altcersenin said:

      vise implinite si multe bucurii 🙂 ce-as putea sa-mi doresc mai mult? 😉
      multumesc! un sfarsit de saptamana cat mai placut!

  18. […] Cuvintele sunt de prisos atunci când zidul vieţii se surpă: cum ai putea descrie artistic o cărămidă a amintirilor care crăpată stă să plece din zidul minţii clădit în ani de zile? Cum să transformi poezia vieţii în cel mai frumos vers imaginat vreodată când zidul roşcat tremura din temelii, de bătrâneţe, pe pământul pe care-l numeşte locul lui în viaţă? […]

Lasă un răspuns

