priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Sunt ca o frunza pe apa.
Este o metafora uzata si care nu reflecta in deplina masura starea reala a lucrurilor. Dar asta imi vine acum in minte…
Fiecare zi e o lupta pentru viata, o lupta pentru decizia pe care o iau (inca) sa traesc…Deziluzii, umilinte, zile urate, care se repeta, se repeta…
si inca odata gandul ce-l tatuez cu incapatanare: „Doamne, da-mi puteri sa rezist!”
Toate s-ar putea sfarsi intr-o clipa daca as putea:
1.sa las totul balta si plec cat lumea.
2. sa las valul sa ma duca, sa ma-acopere, sa ma-nghita…
Dar am ales sa lupt… si lupt… cu morile de vant.
Probabil, va-trebati ce-l poate face pe-un om sa suporte toate acestea.
Este un motiv,.. mai presus de orice.
Ma regasesc foarte des la limita suportabilului.
Si ma intreb la fel de des: de ce ?
Nustiu daca o sa ma credeti acum ce va spun, dar ma bucur cu-adevarat, cand vad ca mai exista si altceva pe lumea asta, ma bucur cand vad oameni care se iubesc, se respecta si sunt fericiti…
Viata mea e o lupta continua intre realitate si dorinta de a mai spera.
De mai multe ori am fost foarte aproape de marginea prapastiei…
Indiferenta si apatia totala erau doar o alternativa… care permiteau sa suport mai usor situatiile de grea cumpana…
Cerul meu este mai mult intunecat; si probabil, de asta ma trage la un nume precum cer senin.
Dar asa cum el (cerul meu) niciodata nu va fi ca la toata lumea, el a devenit Altcersenin, care exprima mai mult o dorinta decat o stare de fapt … motiv pentru care mi s-a reprosat nu o data, ca nu-i sta bine unui cer senin sa fie asa innourat si cu-atatea ploi
Acesta-i adevarul despre Altcersenin
As vrea sa fie altul… dar asta este.

Lupta mea de zi cu zi pentru a rezista, pentru a trai inca putin poarta un nume: sfidare si poarta o culoare:primavara…
Am invatat sa zambesc cand lacrima sta sa cada si desi e un zambet amar, cred ca astfel reusesc sa trec peste…
Cand am vazut titlul noii provocari am zis ca renunt si am evitat sa ma gandesc, dar azi cuvintele si-au facut drum aproape fara voia mea si curg ca o apa neagra pe care-ncerc s-o opresc…
Am indoeli daca-ar trebui sa public asfel de text… defapt oricum va fi sters… si voi incerca din nou sa zambesc, chiar daca va fi un zambet amar…

Comments on: "la limita suportabilului" (12)

  1. http://pisica07.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului/

    înainte să înveţi să zâmbeşti, nu şterge nimic… învaţă să accepţi că asta eşti tu şi eu ştiu, tu eşti un om minunat.

  2. de ce sa stergi textul? poate peste timp vei zambi cand vei citi ce ai scris odata!
    http://scorpio72.wordpress.com/2011/02/21/angoase-la-limita-suportabilului/

  3. anowen said:

    ba sterge-l, daca asa simti. 🙂 vei ajunge sa-l publici din nou. eu l-am citit si nu o sa-l uit.

  4. De multe ori, acceptarea propriei identitati e-adevarata lupta… Dar acceptarea asta nu trebuie sa vina ca o resemnare, ci ca o asumare 🙂 Curaj!

  5. Lasa -n pustiu al vremurilor chin.
    Eu vreau sa fii la fel, un …cer senin…
    Nu te lasa rapusa de clipe cu venin,
    Atata-ti cer ,tristetea sa-ti alin…

  6. Eu nu-ti pot da niciun sfat. Ar fi ipocrit, atita timp cit n-am trecut niciodata prin asemenea stari, la limita suportabilului. Dar imi pare rau, citindu-te, ca exista oameni ajunsi in astfel de situatii. Scrierea ta are o imensa incarcatura emotionala.

  7. am fost de multe ori la limita suportabilului…am fost in situatia in care nu mai vedeam nici o rezolvare…sufletul nu se poate bucura de curcubeu daca ochii nu varsa lacrimi…pentru oricare situatie la limita suportabilului exista si o rezolvare….nu stiu nimic despre tine…am citit randurile tale din care razbate amaraciunea,dar,crede-ma…intr-o zi o sa-ti amintesti despre ziua asta si vei zambi…

  8. […] aceeaşi temă găsiţi texte la papagigli, virusverbalis, scorpio, vero, redsky, altcersenin Categories: poveşti din labirint Like8 bloggers like this post. Comentarii (7) […]

  9. […] tuturor: Ada Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Altcersenin, Anca,  Andi Bob, Arcadia, Betivul de cuvinte, Blog simplu, Blue Caffe, Bogdan Onin, Buimacii, […]

  10. […] pe aceeaşi temă găsiţi texte la papagigli, virusverbalis, scorpio, vero, redsky, altcersenin […]

Lasă un răspuns

