priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

aprind lumini

aprind in jurul meu lumini

sa uit ca bezna ma-nconjoara

sapand prin ea cu disperare

tunel spre cer, un drum spre soare

farame din mine le pun  drept siguranta-

piloni ce au sa sprijine

increderea in mine…

ma tem sa nu se surpe

si cea din urma sansa

 

aprind in jurul meu lumini

sa uit ca-astept de prea mult timp

privirea-albastra-a cerului senin

sa uit ca am uitat

sa traiesc in azi, sa visez la maine

si  viitorul l-am ingropat

cu tot cu trecut in mine…

s-au intunecat pe fruntea mea prea multe ganduri

s-au ridicat in jurul meu atatea ziduri

mi-e dor de-un zvacnet de aripi

spre orizontul ce naste-n infinit

lumina zarilor albastre…

se merge greu pe  drumul  lung, cotit

insa-al meu suflet obosit

tot mai crede, mai incearca…

de n-o fi prea tarziu

aprind in jurul meu lumini…

Comments on: "aprind lumini" (35)

  1. Ce imagine frumoasa, completeaza fericit poemul. Tot spre lumina zarilor albastre tinzi si tu? 🙂 Intotdeauna gasim resurse pentru a visa, pentu a crede, pentru a incerca.

    • Altcersenin said:

      cat mai visam mai credem, mai incercam – mai traim, inca 😉

  2. aprind şi eu o lumină pentru tine, pentru ca zâmbetul tău să înflorească, pentru ca sufletul tău să lumineze…
    hai, luminăm împreună?
    tare frumoasă poezia ta! tare frumos început de săptămână mi-ai dăruit!
    mulţumesc.

    • ma coplesesti cu aprecieri 😉
      mersi mult! cuvintele tale mi-au incalzit sufletul.
      si tie o saptamana cat mai placuta!
      si sigur luminam impreuna! 🙂

  3. Suflete ce se aprind si lumineaza…
    arata lumina drumului greu, lung si cotit, fiindca este drumul pe care ele se incoloneaza…
    Le privesti mergand incet, palpaind, si parca nu mai conteaza,
    ca drumul e lung, greu, cotit, si intunericul apasa.
    🙂

    • Altcersenin said:

      „Suflete ce se aprind si lumineaza…”- foarte frumos ai spus!
      da, atunci cand in suflet ti-e lumina, drumul pare mai usor…

  4. E si speranta, dar si tristete si oboseala parca-n tresarirea de lumini pe care parca le aprinzi cu palpairi de suflet… Mi-a placut mult poemul tau, senino, sa scrii mai des, de poti 🙂

    • Altcersenin said:

      multumesc 😉 ma bucura mult aprecierile tale… de scris mai des… – voi incerca 🙂

  5. […] Gabitzu, Geanina Lisandru, Ioan Usca, Sorina Ivaşcu, Teo Negură, Ada Pavel, Alice Albinutza, Altcersenin, Ana Cazacu, Bogdan Epureanu, Cammely, FloUngureanu, Lady A, Laura Driha, Lee Dee, LePetitPrince, […]

  6. […] tuturor: Ada Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Altcersenin, Ana Usca, Anca,  Arcadia, Blog simplu, Bogdan Onin, Buimacii, Caius, Carmen Negoiţă, Cati […]

  7. altcersenin,tu scrii frumos si pur..daca ai placerea,poti intra si tu in jocul nostru,oricine e bine venit..

  8. as vrea! 🙂 sa vad daca-mi ese …
    si care ar fi regulile.

  9. nu-s reguli… la provocarea săptămânală pe text, fiecare scrie ce vrea și cum vrea pe tema dată. prima tema a fost crima cu premeditare, ieri a fost ce ai citit deja- dacă n-aş fi ceea ce sunt, iar lunea viitoare va fi tema: conacul…
    la cealaltă provocare, cea din douăsprezece cuvinte, trebuie să scriem un text incluzând cele douăsprezece cuvinte obligatorii în forma enunţată. (asta se întâmplă sâmbăta) şi după publicare trimitem link la papagigli! 😀
    este o joacă cu cuvinte, da mie îmi place… 😉 se poate scrie proză sau poezie, fiecare cum îi place.

  10. o să le găseşti la mine când apar! 😉 urmăreşte posturile mele la final, că promovez şi eu joaca noastră. de altfel în postul de ieri am inserat deja noua provocare pentru luni, cea cu conacul.

  11. cele douăsprezece cuvinte pentru sămbătă au fost postate 🙂
    acareturi, acum, aiurea, america, atunci, ciclu, greşesc, încăpăţânaţi, meteoriţi, palpabile, povestea, schiţele
    baftă!

  12. frumos si tris totodata,
    iar visul nu vrea sa moara

    • Altcersenin said:

      mersi 😉
      adevarat, visul nu vrea sa moara
      cand va muri visul, probabil, se va darama realitatea

  13. Speranţă ş dorinţă care o să alunge tristeţea şi deznădejdea… asta văd eu în luminile aprinse în suflet ce-şi doreşte căldură mai aproape, mai devreme… Doreşte-ţi suflet bun, doreşte-ţi cu toată firea şi va auzi strigarea…

    • Altcersenin said:

      poate, candva…
      sa-mi doresc e putin… dar nu renunt sa sper 😉

  14. […] Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Usca, Anca,  Arcadia, Blog Simplu, Blogolumea, Buimacii, Bogdan Onin, Caius, Carmen […]

  15. […] Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Usca, Anca,  Arcadia,Blog Simplu, Blogolumea, Buimacii, Bogdan Onin, Caius, Carmen […]

  16. […] Aţi citit titlul articolului? […]

  17. hmmm,ce frumos insirui tu cuvintele pe ata, si imaginea aduce o liniste calda in suflet! sper sa ti se intoarca binele, pentu bucuria pe care ne-o daruiesti!

    • Altcersenin said:

      multumesc pentru aprecieri 😉
      daca a placut cu-adevarat ma bucur si mai mult 🙂

  18. „insa-al meu suflet obosit

    tot mai crede, mai incearca…

    de n-o fi prea tarziu

    aprind in jurul meu lumini…”

    Acest final, desi pare trist, deschide drum dorintei de a lumina pana la ultima palpaire.
    Simt aripa care aduce adierea sperantei… 🙂

    • Altcersenin said:

      da, finalul e trist, dar mai lasa loc si penru speranta… 😉

  19. In perioadele mele mai grele din viata, am gasit refugiu in muzica clasica si in poezie.

Lasă un răspuns

