priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Hm, nu degeaba se zice „ia seama ce-ti doresti ca se poate intampla” – am ajuns sa ma conving de adevarul acestor vorbe.

Va spun despre ce e vorba, dar intai as vrea inca o data sa multumesc celor ce au fost pe aici cat eu am lipsit si mi-au lasat felicitari, urari de bine sau o vorba buna pentru anul care vine.

Pana nu demult imi doream sa ma incadrez in campul de munca, chiar daca nu  acolo unde imi place cel mai mult, atunci cel putin pe-aproape.  Nu ca as fi stat degeaba pana acum, dar ceea cu ce ma ocupam  nu era nici pe departe ce-mi doream.   In schimb aveam mai mult timp liber, acum insa…  – na!  s-a intamplat ceea ce mi-am dorit – m-am angajat! si timp liber nu prea…

Dar sper ca in curand sa ma acomodez mai bine la programul actual de lucru pentru a avea destul timp si pentru a scrie pe blog, si pentru a-mi vizita prietenii virtuali de care am prins drag 🙂  si acum cand nu prea am timp sa-i vizitez  imi  lipsesc…

Va  salut pe toti si va trimit numai ganduri senine si flori de cires 🙂   fancymiss,
Adela, Andrei, Bogdan, BloodyMary, Carmen, Cristian Dima, EO, DianaEma, GabrielaElena, Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, Napocel , Nicoleta, Nice, psipsina, Redsky, scorpio, Teo Negura.

Comments on: "cand dorintele se implinesc…" (45)

  1. pai si nu ne povestesti mai mult despre unde si cum te-ai angajat? 🙂

  2. he,he..semne bune anul are!
    ma bucur ca ai reusit ce ti-ai propus si te imbratisez cu drag!

    • Altcersenin said:

      sper si eu ca-s semne bune desi totul e inca nou, si am careva indoiel daca e tocmai buna aceasta idee 🙂

  3. Buna. Am schimbat adresa blogului, de acum inainte ne poti gasi la http://www.summerday.ro. Blogul vechi este inchis si va fi sters. Merci.

    • Altcersenin said:

      am luat aminte 😉 dar imi pare rau ca-ai inchis blogul vechi si vrei sa-l stergi 😦 era tare frumos acolo – ce sa intamplat?..

  4. Si eu am noutati! 😀 😛
    Draga Altcersenin, dupa cum am scris si pe precedentul articol, ne-am mutat pe alt blog. Adresa acestuia este : http://www.summerday.ro Te-am trecut si pe tine in blogroll. Am vazut insa ca tu ai dat un link catre vechiul blog care este inchis si pregatit pentru a fi sters.
    Daca iti face placere, te asteptam pe summerday.ro! 🙂 Merci. Hug.

    • Altcersenin said:

      multam pentru blogroll. Voi veni numaidecat la noua casa; intotdeauna mi-a facut placere sa va vizitez! 🙂

  5. Multumim pentru florile de cires si iti dorim succes in noul job. Dupa ce o sa-ti reorganizezi timpul sunt sigura ca o sa ai timp si pentru noi.

    • Altcersenin said:

      multumesc! sper sa am succes, acum la inceput sunt un pic derutata, dar sper sa se aranjeze totul in curand 🙂

  6. Ooooo, job nou, lume noua, sefi noi 🙂
    Bafta multa si sper sa te acomodezi cat mai repede, de obicei primele doua saptamani sunt cele mei grele 🙂

    • Altcersenin said:

      multumesc! asta sper si eu sa se aseze lucrurile cat mai repede 🙂

  7. […] poate să ajungă vorba până la el, fără să-i supere tăcerea. Numai graiul coardelor ar putea să povestească pe harpă şi să legene din depărtare delicata lui singuratecă slavă. În toate veciile […]

  8. Multa bafta cu noul job. Se pare ca ai inceput anul cu dreptul. 🙂 Sa ne tii la curent cu desfasurarea „ostilitatilor”. 😛

  9. Acomodare usoara la noul job si … sa ne recitim sanatosi!

  10. Ma bucur pentru tine!
    Vezi, urarile noastre au fost bune, cu rezultate imediate! 🙂
    Ne vizitam cand putem.

  11. psipsina said:

    să nu te sperii că nu ai timp, îl vei găsi, o să vezi..
    un început bun să ai în ceea ce faci şi drum senin, ca cerul! 😉

    • Altcersenin said:

      multumesc mult! si – da, sper sa fie senin, m-am saturat de nori 🙂

  12. […] recomand şi vouă : Achilianu, Ada Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca,   Blog simplu, Blogolumea,  Buimacii, Blue […]

  13. […] Ada Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca,   Blog simplu, Blogolumea,  Buimacii, Blue […]

  14. “ia seama ce-ti doresti ca se poate intampla”… de cand imi doresc ceva si nu se mai intimpla :(, sa mai astept ?! asta a fost asa ca printre altele.
    Felicitari cu angajarea in munca, sa fie de bun augur. si poate ne faci si noua o foaie de excursie de la agentia ta 🙂

  15. Altcersenin said:

    ei, agentia nu-i chiar a mea 🙂
    multumesc pentru felicitari, sper sa fie de bun augur 😉
    excursie?.. de ce nu 🙂
    in privinta a ceea ce-ti doresti… problema e ca se intampla de obicei nu chiar intocmai cum it inchipui dar cu careva amendamente… aici e toata buba 😉

  16. […] tuturor: Ada Pavel, Adi Barbat, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca,  Arcadia, Blogolumea, Bogdan Onin, Buimacii, Caius, Cammely, Carmen […]

  17. si noi iti multumim pentru frumoasa ta atitudine in general, pentru felul in care esti, si ne rugam sa-ti fie bine.
    altcersenin pentru tine…

    • Altcersenin said:

      „si ne rugam sa-ti fie bine” eu cred ca gandurile voastre bune indreptate catre mine isi fac efectul 🙂 Multumesc mult! conteaza sa stiu !

  18. Heei, salutare, astea sunt vesti bune 🙂 Lasa ca te vei obisnui tu, noi te-asteptam cu randuri minunate, cum ne-ai obisnuit! 🙂

    • Altcersenin said:

      Salutare! Este ceva nou pentru mine, sper din tot sufletul sa mearga totul bine. Multumesc pentru cuvintele frumoase 🙂

  19. sa te angajezi mi se pare o necesitate atunci cand nu esti nesimtitul mostenitor al unui bogatan.
    http://farasomn.wordpress.com/

    • Altcersenin said:

      de-acord… omul trebuie sa sa faca ceva folositor in viata… si e bine atunci cand la acel ceva ii sta si sufletul…

  20. […] tuturor: Achilianu, Ada Pavel, Adi Barbat, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Altcersenin, Ana Usca, Anca,  Arcadia, Blog Simplu, Blogolumea, Bogdan Onin, Buimacii, Caius, Cammely, Carmen […]

  21. Sunt sigur că vei face faţă noii provocări… Eu am rămas fără serivici şi parcă am mai puţin timp decât în perioada în care lucram… 😀 Spor!

  22. […] Ada Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Alecu Racoviceanu, Altcersenin, Ana Usca, Anca,  Arcadia, Blog Simplu, Blogolumea,, Buimacii, Betivul de cuvinte, Bogdan […]

  23. […] Ada Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Alecu Racoviceanu, Altcersenin, Ana Usca, Anca,  Arcadia, Blog Simplu, Blogolumea,, Buimacii, Betivul de cuvinte, Bogdan […]

  24. […] care plutea pe-un nor, într-o lume în care timpul era doar o vorbă aruncată în vânt, un zvon fumegând de tristeţe de care îngerii auziseră când îi vegheau pe muritori. … […]

  25. alchimia dragostei, altcersenin 🙂

  26. […] mai fi interesaţi să participe: Ada Pavel, Adela, Altcersenin, Andrei, Stropi de suflet, Bogdan, Caius, Cammely, Carmencita, Cati […]

  27. succes cu noul job! inceputurile sunt grele…dar vin ele si satisfactiile!

  28. […] poate să ajungă vorba până la el, fără să-i supere tăcerea. Numai graiul coardelor ar putea să povestească pe harpă şi să legene din depărtare delicata lui singuratecă slavă. În toate veciile […]

Lasă un răspuns

