priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

azi nu e luni, dar am la fel nevoie de un zambet pentru a incepe ziua altfel decat se arata ( e tare innourat afara) 😉 si mai ales ca asta e saptamana colindelor,
am zis sa sterg  din sufletul meu culorile intunecate si gandurile gri…

cu putina caldura ce-o pastrez in suflet  voi desena un soare in colt de fereastra sa lumineze in fiecare zi un gand bun…

cate un zambet 🙂 si mai multe ganduri bune pe care asi vrea sa le impartesc cu fancymiss,
Adela, Andrei, Bogdan, BloodyMary, Carmen, Cristian Dima, EO, DianaEma, GabrielaElena, Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, Napocel , Nicoleta , Nice,
psipsina, primavera , Redsky, scorpio Teo Negura.

si cu toti care mai dau pe aici 🙂

observatie; dupa ce am postat postul a iesit si soarele 🙂

Comments on: "saptamana colindelor" (24)

  1. Vezi ce înseamnă o gândire pozitivă…. dacă vrei cu tărie ceva, crede cu tărie că se va întâmpla! 😀

  2. sarutmana!

  3. Draga mea, cum, din păcate, nici eu nu sunt tocmai în cea mai fericită formă, zâmbetul tău vine ca un balsam şi îţi mulţumesc pentru asta. Vorba lui Victor, l-am trimis direct la inimioară, să mă încălzească. Pentru el, primeşte o îmbrăţişare prietenească şi un pupic mare, mare şi zgomotos. 🙂

    • Altcersenin said:

      ma bucur sa stiu ca zambetul meu te-a ajutat, macar putin…
      mmm, imbratisarea si pupicul lui Victor sunt deosebite 🙂 le intorc cu drag… tot zgomotos! 🙂

  4. […] » saptamana colindelor Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  5. Daca zambim, nu doar ca ne înseninam ziua dar o putem schimba si pe a celorlalti. De sarbatori pare mai usor lucrul asta 🙂

    • Altcersenin said:

      deacord, doar fiind mai senini noi ii putem cumva bucura si pe ceilalti. si intr-adevar, de sarbatori e chiar indicat 🙂

  6. Multumesc mult pentru gandul bun, raza de soare trimisa de tine a ajuns si in sufletul meu, l-a bucurat si incalzit. 🙂 Cum sa refuz asemenea oferta? 😛
    Si daca tot ai proclamat saptamana colindelor, iti las si eu una, preferata mea:

    • Altcersenin said:

      „Cum sa refuz asemenea oferta? ” ma gandeam si eu, tocmai asa iubitoare a verii nu poate sa refuze o raza de soare, un zambet si-un gand bun! 🙂

  7. […] Pavel, Adela – Noapte bună copii, Alice Albinutza, Altcersenin, Ana Cazacu, Anca Vrînceanu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bianca Dobrescu, Bogdan Epureanu, […]

  8. multumesc frumos cerule senin.
    si multe imbratisari si ganduri bune!

  9. merci pentru zambet, iar azi chiar a fost un soare incantator.
    Sa vezi luna ce e ochioasa :)acum seara, si pisca gerul….

    • Altcersenin said:

      hm, luna ochioasa zici 🙂 -simte si ea ca vin sarbatorile 🙂

  10. Carmen Negoita said:

    Dacă nu zâmbeşti, cum vrei să-ţi păstrezi seninătatea? 🙂 Zâmbeşte azi, zâmbeşte mâine şi oricând. Poţi găsi motive în orice. 🙂

  11. Altcersenin said:

    „Poţi găsi motive în orice” intocmai, cine vrea gaseste… doar dorinta de vom gasi… 🙂

  12. […] Pavel, Adela – Noapte bună copii, Alice Albinutza, Altcersenin, Ana Cazacu, Anca Vrînceanu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bianca Dobrescu, Bogdan Epureanu, […]

  13. […] Pavel, Adela – Noapte bună copii, Alice Albinutza, Altcersenin, Ana Cazacu, Anca Vrînceanu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bianca Dobrescu, Bogdan Epureanu, […]

  14. Si de la mine un zambet cald si luminos ca un cer senin 🙂

Lasă un răspuns

