priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

capcana

Ganduri, ce cad greoi ca niste pietre colturoase, se aduna in mintea mea zgomotoase, imprastiind  si asa putinul senin ce  reusisem sa-l adun…  ma obosesc cu intensitatea si controversa lor… dar cuvintele raman mute in fata lor, negasind acel capat al firului de unde s-ar dezlega nodul aparut asa nitam-nisam.

Eu si cu eu-ul meu nu putem nicidecum ajunge la o intelegere ce nume sa-i dam intamplarii ce a starnit razboiul dintre noi.

Am devenit martor fara voie a unor actiuni ce le detest pe deoparte , pe dealtaparte autorul acestor actiuni este o persoana nu straina mie si cu care am facut o intelegere pentru un proect comun (asta inainte de a afla despre faptele sale) si care plus la toate mai are si tupeul sa pretinda de a-i fi confidenta.

Am nimerit ca intr-un fel de capcana si ma simt foarte prost din acest motiv.

Nu pot nici sa accept sa fiu martor tacit al acestor fapte nici sa ma pronunt categoric impotriva…  Nu mi-am inchipuit ca voi ajunge sa-mi faca constiinta procese de morala, dar iata ca…. si nustiu ce sa fac… mi-e greu sa merg inainte…  sa ma privesc  in ochi calcandu-mi pe inima…

Ar trebui sa anulez tot si astfel sa fiu rea si neintelegatoare,  mai renuntand si la unele perspective, dar cu principii si morala intacte…

sau poate, sa inchid ochii… sa ma ingradesc cu indiferenta si toleranta…

lasand loc pentru un compromis ?..

teama mi-i ca voi ajunge sa ma detest pe mine insumi…

Comments on: "capcana" (22)

  1. Eu sper să nu ajungi să te urăști pe tine însăți…

  2. As miza pe toleranta si indiferenta. Timpul atenueaza durerea, mai intervine si uitarea si, implicit, impacarea cu constiinta. 🙂
    Intregul nostru drum prin viata e presarat cu capcane. Cum sa le evitam pe toate? Sa fim mai ingaduitori cu noi insine, zic. 😛

    • Altcersenin said:

      unicul lucru de care sunt sigura acum e sa nu ma grabesc, sa cantaresc toate bine inainte de a lua o hotarare… poate intre timp se mai clarifica lucrurile…

  3. altcer, give yourself space, time.
    things change in no time.
    u’re wonderful. stii, alter ego-ul nu e decat un ego alterat…
    nu-i asa ca ai un cm avantaj?
    smile, pls! 🙂

    • Altcersenin said:

      😉 hm, sper sa ai dreptate…
      multumesc pentru incurajare

  4. daca crezi ca mai e timp, asteapta sa vezi cum se ”lipezesc sau se tulbura apele”, si atunci iti i-ai si tu atitudinea potrivita situatiei create.
    uneori … spaima sau graba… ne face sa luam decizii pripite.
    mai asteapta 😉

  5. Altcersenin said:

    mda, probabil asta ar fi cel mai indicat la moment…

  6. u’re welcome.

  7. depinde ce compromis trebuie sa faci…depinde ce trebuie sa tolerezi,tu stii cel mai bine!

    • Altcersenin said:

      compromisul de a continua sa lucrez impreuna cu o persoana care socot ca nu procedeaza corect… nu e ceva ilegal dar…

  8. draga mea, nimic din ce faci să nu te ştirbească pe tine. nimic din ce alegi să nu te lase cu sufletul zdrenţuit. nimeni şi nimic nu merită să te răneşti pe tine. îţi eşti ţie cea mai de preţ comoară.
    so, fă un pas înapoi şi priveşte-te pe tine în ecuaţie. apoi alege deplin, binele pentru tine. eu aşa aş face.

  9. Altcersenin said:

    ” fă un pas înapoi şi priveşte-te pe tine în ecuaţie. apoi alege deplin, binele pentru tine.” – ei, asa mi-ar fi mai usor sa aleg 😉

  10. Daca situatia in care ai ajuns te face sa te simti rau si ti se pare nepotrivita pentru tine, inseamna ca este intr-adevar o situatie rea si din care trebuie sa iesi.
    Daca nu te simti bine, si impacata cu tine insati, de ce sa persisti? Eu zic ca atunci cand bunul simt iti sopteste la ureche si te sfatuieste sa nu te lasi compromisa sau antrenata in ceva care iti poate strica imaginea, ar fi cel mai bine sa il asculti.
    Daca ai fi fost multumita si ok cu situatia, nu ai mai fi scris postul asta, nu? Daca te framanti si iti pui intrebari si nu stii ce sa faci, e clar ca ceva nu e bine.

  11. Altcersenin said:

    ideiea este ca nu eu sunt compromisa si nici imaginea mea n-ar avea de suferit… persoana cu care trebuie sa lucrez se comporta nu chiar corect fata de partenerul sau… eu socot ca nu e corect…

    • cine stie de ce face asta…
      poate ca e corect privit din perspective diferite.
      just wait and see!

      • Altcersenin said:

        „poate ca e corect privit din perspective diferite.”- hm, sigur din perspectiva ei e foarte corect, chiar… cine stie, poate ca eu sunt prea… nustiu… stricta…

    • Este foarte neplacut sa lucrezi cu o persoana pe care nu o poti respecta fiindca face chestii incorecte…
      Iar prin faptul ca stii si nu spui nimic devii fara sa vrei complice. Foarte neplacut…

      • Altcersenin said:

        este defapt o chestie ce tine de viata ei personala, care nu e legata cu lucrul, intr-un fel n-ar trebui sa ma priveasca… n-as putea sa zic ca sunt complice, dar oricum e neplacut cum bine ai remarcat…. mai las timpul sa treaca… sa vad poate apare si solutia optima.

  12. […] Pavel, Adela – Noapte bună copii, Altcersenin, Ana Cazacu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Bogdan Onin, Caius, Cammely, […]

  13. […] Pavel, Adela – Noapte bună copii, Altcersenin, Ana Cazacu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Bogdan Onin, Caius, Cammely, […]

Lasă un răspuns

