priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Fericirea se contureaza in fata mea invaluita in nuante palide de liliac.
Parfumul si culorile ei fine, dar seducatoare, ma ademenesc spre ea parca soptindu-mi:
-Intinde mana, atinge-ma!..Sunt aici…
Fac un pas si intind mainile, gata sa o prind… dar ea dispare… si apare iarasi la cativa pasi, aruncandu-mi priviri si mai ademenitoare:
-Sunt aiiici!..
Simt cum infinitul din ochii ei trandafirii ma inghite. Mai fac cativa pasi si intind mainile… dar dispare din nou ca un miraj nascut de arsite fierbande… si iar apare… la citiva pasi departare. Privirea ei cuceritoare patrunde-n sufletu-mi de-l leaga cu o impletitura de vraja si sperante neclare.
Si eu ma las vrajita de ea – de fericirea cea cu ochi trandafirii ce planeaza in fata-mi aproximandu-si aparitia efemera…

Comments on: "fericire cu ochi trandafirii" (25)

  1. […] » fericire cu ochi trandafirii Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. […] iar tuturor: Ada, Altcersenin, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Collector, Cristi Dima, […]

  3. […] furate de la prietenul meu Teo, da ştiu că nu se supără. Chiar îmi e tare lene : Ada, Altcersenin, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe,Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Collector,  Cristi […]

  4. Na mă bucur că am furat de la Teo linkul tău. Minunat ai descris fericirea, înât am simţit în toamnă, prfum de liliac!

    • Altcersenin said:

      multumesc pentru apreciere 😉 si eu ma bucur ca ti-a placut

  5. just fine!
    Sa simti aceasta senzatie mereu!

    🙂

  6. […] standardelor mele  si carora le ofer premiul cu  frunzulite de mai sus : Ada Pavel, Alina, Altcersenin Ana, Artificiality, Black Angel, ChocolatFollie, Cristian Dima, Delia, Diana Emma, Grapefruits, […]

  7. Altcersenin said:

    mersi 🙂 o doresc tuturor 🙂

  8. Iubesc trandafirii. 😡 Cine nu-i iubeste, anyway. ;)) Foarte frumos textul, again. Ce fire visatoare esti. ;;) Chiar te poarta pe alte meleaguri aceste ganduri… 8-> Si poza e la fel de frumoasa. 😡

    • Altcersenin said:

      mersi 😉 si da, sunt o visatoare incurabila 🙂 e un „defect” pentru viata de zi cu zi; dar asta e. Ma bucur sa stiu ca ti-a placut 🙂

  9. Napocel said:

    Superb scris

    • Altcersenin said:

      mersi pentru apreciere 😉 sunt ganduri care nu ma lasa pana nu le insir pe (hartie)…blog 🙂

  10. Probabil ca daca nu ar fi atat de greu de atins, nu s-ar numi fericire, suntem convinsi ca e doar un miraj, dar asta nu ne opreste sa visam c-o putem simti intreaga viata. Frumoasa si trista descrierea ta, trista pentru ca realizez ca are la baza propria ta experienta de viata. Da…ai fost fericita. 🙂

  11. Altcersenin said:

    E, intradedevar, ca un miraj si atunci, cand ne pare ca iata-o , o tinem bine in mani, ea se scurge ca apa printre degete… momentele de fericire sunt scurte din pacate… si… insesizabile… incat sa-ti dai seama ca ai fost fericit abea atunci, dupa ce ea, fericirea, ti-a spus la revedere, deja…

  12. […] Ada, Altcersenin, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe,Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Collector,  Cristi Lisandru, Dispecer, Erase Rewind, Flavius, Florin Matei, ,Fosile, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Savitsky, Geanina, George, Giana,Gigi Rusu,  G1B2I3, Hai case poate, Teo Negură, Ioan Sorin Usca, […]

  13. Fericirea sta in lucrurile simple, intr-o clipa conturata in nuante de liliac. Suntem atat de aproape de ea, cat sa intindem mana si sa o luam si totusi primim doar mici farame. Foarte frumos text! O zi frumoasa sa ai!

  14. Mi-aduc aminte ce spunea Blaga, daca nu ma insel: „fericirea e ceva ce nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata”…

    • Altcersenin said:

      dar cum poti sa renunti in a spera, ca vei gusta din dulcele-i elixir?!

  15. Am mai incercat sa-ti comentez si nu am putut…
    Ma bucur ca dupa un timp indelungat de cand nu am mai intrat pe blogul tau, ma intampina acest frumos si sensibil articol.

  16. Altcersenin said:

    ei, la mine se intampla ceva cu blogul 🙂
    si daca pot sa aduc un strop de bucurie prin scrierile mele, ma bucur si eu indoit 🙂

  17. […] iar tuturor: Ada, Adelina, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Chat Noir, Collector, Consiliul, Cristi […]

  18. […] Ada, Altcersenin, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe,Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir,  Cristi Lisandru, Dispecer, Erase Rewind, Flavius, Florin Matei, Fosile, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Savitsky, Geanina, George, Giana,Gigi Rusu,  G1B2I3, Hai ca se poate,Teo Negură, Ioan Sorin Usca, Luka, […]

  19. […] Ada, Altcersenin, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe,Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir,  Cristi Lisandru, Dispecer, Erase Rewind, Flavius, Florin Matei, Fosile, Gabriela Elena, Gabi Ilies, GabiSavitsky, Geanina, George, Giana,Gigi Rusu,  G1B2I3, Haica se poate,Teo Negură, Ioan Sorin Usca, Luka, […]

  20. […] Ada, Altcersenin, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe,Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir,  Cristi Lisandru, Dispecer, Erase Rewind, Flavius, Florin Matei, Fosile, Gabriela Elena, Gabi Ilies, GabiSavitsky, Geanina, George, Giana,Gigi Rusu,  G1B2I3, Haica se poate, Teo, Ioan Sorin Usca, Luka, […]

Lasă un răspuns

