priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Nu sunt fan Dan Balan, dar imi plac unele piese mai vechi, sau cel putin imi placeau. Nu ma regasesc in adunari mari de oameni care se distreaza launloc, dar respect dreptul fiecaruia de a se distra asa cum ii place…
Stiu ca nu exista si nu caut oameni ideali, dar socot o datorie morala sa te respecti si sa respecti oamenii care/daca ti-au dat un vot de incredere, sau te-au pus pe un pedestal, mentinandu-ti viciile in limita bunului simt atunci cand iesi in fata lor…
In acest context, concertul organizat de ziua hramului la Chisinau, a fost un dezastru; defapt nu intreg concertul, ci finalul sau -„desertul” – ceia ce se vroia cireasa de pe tort, in chipul lui Dan Balan, care a iesit pe scena beat, sau drogat- greu de spus… oribil…

Sa dezamagesti atata lume!!!
Faptul ca ai facut oameni din diferite parti ale lumii sa fredoneze vrajiti dupa tine dulci cuvinte ale „dragostei din tei”, iti permite oare, sa manifesti atata lipsa de respect fata de acei care au venit sa te aplaude si al caror reprezentant te socoti?..De ce ?!
Dezgust si dezamagire…eu am schimbat canalul, cineva, poate, a inchis cu totul televizorul; nu au putut sa faca acelasi lucru cei ce se aflau pe Peata Marii Adunari Nationale si care au venit la un concert ce promitea a fi „incendiar”, daca sa citam din reclame, anume datorita lui D. Balan.
Ma intreb daca imaginea-i sifonata ar putea fi „spalata” cu scuze publice si un concert „neasigurat” de sponsori.
Eu personal, am ramas cu un gust amar, ce nu cred ca se va indulci asa usor, mai ales ca nu sunt fan Dan Balan, sau poate anume deaceia..
Si ma intreb, daca i s-a urcat taria la cap sau pursisimplu „i s-a urcat la cap”?
Stiu ca in State sau in alta parte, el nu si-ar fi permis asa ceva si nici organizatorii n-au fi permis(au si ei partea lor de vina), dar acasa se poate?!! Ori se poate in Moldova?
Voi ce atitudine aveti fata de artistii, carora li se urca faima la cap si isi neglijeaza publicul?

p.s.  este una dintre scrierile care nu-mi plac, dar nu pot sa tac si sa ma fac ca nu vad…

Comments on: "i s-a urcat la cap" (12)

  1. Un om care are un talent, nu inseamna ca exceleaza in toate directiile. Eu am invatat asta, si nu am asteptari de la oameni, cedat punctual pentru cele pentru care ii contactez. In rest, nu ma prea intereseaza. Daca nu are si alte calitati, cel putin e un cantaret bun.

    • altcersenin said:

      da, dar a fost nu un concert oarecare, la un bar sau discoteca, a fost transmis de televiziunea natiuonala, adica pe tot teritoriul republicii si nu numai… ma simteam eu penibil pentru el… si-apoi nu merge vorba sa exceleze in toate directiile, ci de bunul simt si respectul de sine si fata de fani.

  2. Păcat. Din câte ştiu eu, se drogheză. Unii au totul şi nu ştiu ce să facă, cu el. E bizar cum, atât sărăcia, nefericirea, deznădejedea, cât şi preaplinul duc către aceeaşi direcţie: autodistrugerea.

    • altcersenin said:

      da, pacat! mare pacat… ei, artistii, sunt fata unui popor, il reprezinta… si aceasta nu e cea mai buna prezentare.

  3. […] iar tuturor: Ada, Altcersenin, Ana Usca, Anca, Andrei, Caius, Cammely, Carmen, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Deceneu, Dispecer, […]

  4. Parerea mea, mai bine ramanea compozitor, ca solist nu are multe de oferit. O reprezentatie mai penibila nu am mai vazut demult. 😦 😦

  5. Asa se intimpla cu cei ce dau de bani „usori”. Au fost daruiti cu ceva talent, au prins o nisa si cred ca e … gata. Nu mai e nevoie de nimic! Totul merge de la sine. Cind isi dau seama ca mai e nevoie de ceva munca si … umilinta de obicei e prea tirziu.

    • altcersenin said:

      da, e pacat… nu cade nimic din cer, asa pursisimplu, mai este nevoie si de munca…umilinta cred mai putin, or a munci nu e o umilinta.

  6. unora le e prea mult bine… nici nu ma asteptam la el la treaba asta… pacat….

    • Altcersenin said:

      si mie-mi pare rau, nu e frumos ce a facut si nu-i gasesc scuze pentru asta

Lasă un răspuns

