priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

precum fenix

suntem in plina toamna iar eu ca de obicei ma prind cu gandul la primavara care va veni, dar si la primaveri trecute…

in acea primavara am ars si-am inviat ca pasarea fenix din cenusa-mi…

numai ca aripile mele n-au mai putut sa zboare; au ramas inchise sa uimeasca si sa intrige prin cantecul lor mut despre  inaltimi, despre zborul, care niciodata nu-l vor zbura…

cat de indaratnica poate fi inima omului; sa stii sigur ca nu mai poate fi… si sa tot mai crezi/astepti…

Comments on: "precum fenix" (18)

  1. Poate ca nu am dreptul sa ma bag si sa iti spun asta, dar totusi o sa o fac – eu unul nu cred ca aripile tale nu pot sa mai zboare, cred ca, pur si simplu, tu nu ai curajul sa mai incerci sa zbori… si mai cred ca asta e doar o situatie de moment si ca intr-o zi, poate chiar fara sa iti dai seama, iti vei deschide aripile si vei zbura din nou peste cerul senin de primavara. 😉

    • altcersenin said:

      „cred ca, pur si simplu, tu nu ai curajul sa mai incerci sa zbori…” iar eu cred ca se poate intampla sa ai dreptate… in privinta curajului, cat nu mi-ar parea rau sa spun, dar cred ca sunt o fricoasa care nu indrazneste sa infrunte viata de una singura, sa mearga impotriva apei, m-am lasat dusa de val, sigur ca sunt motive pentru aceasta, dar pana la urma sunt doar niste motive… insa faptul ca ar fi o situatie de moment… as vrea sa fie asa, dar…nu cred, prea se intinde momentul… oricum, mersi de gandurile bune… sunt binevenite pe „timp inourat” si nu numai… 😉

  2. […] iar tuturor: Ada, Adela, Agnes, Altcersenin, Ana Usca, Andrei, Blog feminin, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Consiliul Blogosferei, […]

  3. eu cred ca iti vei reveni si vei zbura din nou. zborul e din exterior, nu din noi. el are o viata proprie, o asceza proprie. pur si simplu zborul are uneori nevoie de odihna.
    atunci cand zborul va poposi din nou la tine, ca o pasare care-si taraste in copac fir cu fir, pai cu pai, pana isi faureste cuibul, te vei dezmorti. sunt sigur.

    sa zbori frumos, altcersenin!

  4. altcersenin said:

    mersi mult pentru incurajare si cuvinte frumoase, sper sa ai reptate 😉

  5. Vei zbura cand vei fi pregatita s-o faci, cu siguranta, mai lin si mai inalt. Sufletele noastre au o incredibila capacitate de a uita si de a se regenera, trebuie doar sa credem. In noi si in visurile noastre.

  6. altcersenin said:

    e adevarat, dar e usor sa crezi la 20 ani, mai tarziu e mai greu 😉

  7. Foarte expresiva si aceasta poezie. ^^ Se pare ca toamna iti aduce ceva inspiratie, din moment ce in ultima vreme ai postat numai poezii/creatii, foarte frumoase de altfel. 😉 La fel ca toti cei de mai sus, iti spun ca vei mai „zbura”, fii sigura, si ca viata inseamna sa-ti pierzi sperantele odata cu trecerea unei anumite varste; exista de toate pentru orice varsta, asa ca nu te deziluziona, continua sa crezi! ^_^

  8. altcersenin said:

    😉

  9. Ei flori (ca sa nu spun alt cuvant)… 20, 30, 40, 50 de ani nu conteaza… NICIODATA nu e prea tarziu pentru a face ceea ce iti place, ceea ce iti produce bucurie…

    Si crede-ma ca stiu ce spun, nu ca pustanii aia de 2X de ani :)))))))))))))))))))))))))))))))

  10. altcersenin said:

    esti foarte optimist! 🙂 si e contagios :)))) mersi 🙂

  11. Pe mine viata m-a-nvatat ca niciodata nu s-a terminat nimic, atata timp cat vrei si esti in viata… Deci crede, lupta si castiga! 🙂

  12. altcersenin said:

    pai am de ales; ori merg inainte, ori ma duc la fund 😉 Mersi de incurajari 🙂

  13. citeşte postul meu :punct şi de la capăt.
    vremea zborului şi curajul lui nu are vârstă.
    lasă acum să se adune şi să se risipească ceea ce e de adunat şi ceea ce e de risipit. apoi închide uşa aceea şi nu privi înapoi. mergi. continuă să mergi. înainte. într-o zi mersul tău va avea aripi, fără ca tu să fi făcut ceva special…

  14. altcersenin said:

    cand ma uit in urma vad cate am ratat… si asta ma cam deprima… sper sa ai dreptate in previziunile tale 😉 si multumesc mult pentru cuvintele frumoase…

Lasă un răspuns

