priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

zbor daruit

In acesta zi posomorata

de toamna-n ascendenta

de Providenta

a fost zidita

o bucurie a crearii

esti rostul dat pentru-ale mele zile

parte-a implinirii pe-acest pamant

si uneori, cand

intunericul imi patrunde-n gand

esti lumina ce sa ma-nsenineze vine

si daca tot ce-am visat s-a naruit

generand constant regrete

in dureroase trepte

tu esti speranta spre-naltimi planand

tu esti visul ce se vede

esti aripa alba-n cer albastru

zbor in suflet zamislit

si daruit

pentru a putea atinge astri

nu am alta comoara

indreapta-ti umerii si…

– ZBOARA!!!

Comments on: "zbor daruit" (13)

  1. Uite un concurs care te-ar putea interesa, pe blogul meu 🙂 http://vali-me.com/2010/09/30/concurs-pentru-bloggeri/

  2. Te obsedează toamna…

  3. … frumos, si emotiva totodata.

  4. altcersenin said:

    multumesc 😉

  5. Foarte frumoasa si aceasta! ^^ Ma intreb, le-ai facut mai demult sau is recente? De curiozitate…
    Iar melodia e superba, o am si eu. 😡

  6. altcersenin said:

    sunt recente si asta a fost o dedicatie. A venit pe neasteptate si pentru mine… in mai putin de-o ora a fost si pe post 😉 … piesa muzicala e superba, dar nu-i chiar ceia ce mi-am dorit pentru aceasta dedicatie, cautam ceva anume, dar deoarece n-am gasit, am substituit … oricum e pe-aproape 🙂 multumesc pentru cuvintele frumoase 🙂
    poeziile scrise mai demult sunt postate in categoria din timpuri trecute 🙂

  7. […] în viaţă, cu toate câte sunt, trăim, adeseori, vieţi simple, de furnică şi ne întrebăm ce rol jucăm pe acest […]

  8. Ei vezi, pana si intr-o zi mohorata de toamna se gasesc motive pentru a fi optimist. Iar daca ai si puterea sa zbori…cu atat mai bine. 🙂

  9. altcersenin said:

    🙂

  10. […] » zbor daruit Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  11. […] si nu te pot lasa fara un dar din partea-mi(si nu prea am altceva ce-ti darui) am sa aduc cateva cuvinte din trecut, oricum ele vor fi  intotdeauna vii in sufletul […]

  12. […] iar tuturor: Ada, Adela, Agnes, Altcersenin, Ana Usca, Andrei, Blog feminin, Blue Caffe, Brad, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Chat noir, […]

Lasă un răspuns

