priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Imi luneca printre degete certitudinea zilei de azi si increderea zilei de maine; se scurg ca nisipul vaduvit de clepsidra sparta ce numara constant clipele.

Parca sunt si parca nu-s, m-am pierdut in triste asteptari cat toamna de mari, cat iarna de lungi…

Parca nu-s si parca sunt remodelata de chemarea amintirii tale intr-un miez de vara… o vara calda si ploioasa, ce parca nu mai avea sfarsit…

Dar s-a sfarsit intr-un tirziu de toamna, intr-o imbratisare de iarna ce avea sa inghete tot ce-a mai ramas viu in sufletul meu…

Nu mai tin minte de cand  toamna vine la mine  cu tristeti si nostalgii – de atunci sau de cand ma stiu… instinctiv presimtindu-mi visele cazute-n a ei rugina si-ntepenite-n iarna care-a nins peste ele o moarte alba, alba si pustie…

Comments on: "amintiri in toamna…" (15)

  1. Hey! Fii cer senin si gandeste optimist… daca nu era toamna nu ma nasteam eu si nu avea cine sa te streseze pe tine cu toate ocaziile sa fii cer senin. 😛

  2. altcersenin said:

    😀 😀 O, da! Motive intemeiate 🙂 mersi pentru incurajari senine 🙂 o sa incerc…

  3. Cata tristete poate sa aduca toamna in unele suflete, cate nostalgii, cate intrebari chinuitoare, cat zbucium… Sa ne bucuram cat mai avem timp, in curand ne vom trezi cu iarna implacabila. Atunci sa vezi dor de vara…

  4. altcersenin said:

    da, iarna se poate intampla sa tanjim si dupa toamna chiar 🙂 dupa acele zile frumoase cu soare, fara ploaie… of, poate trece si asta cumva – asta toamna si asta iarna…

  5. Toamna bate la usa pentru a ne anunta din timp sa oprim putina iubire pentru iarna. E benefica tuturor sufletelor, iar daca exista un anotimp care sa ne înteleaga durerile, acela nu poate fi decat toamna…

    • altcersenin said:

      „iar daca exista un anotimp care sa ne înteleaga durerile, acela nu poate fi decat toamna…” , nustiu daca le intelege, dar le amplifica cu siguranta… interesant cum acelas anotimp la diferiti oameni lasa urme in suflet atat de diferite…

  6. Are si toamna un farmec al ei, aparte, pana si-n zilele-n care ploua, probabil manata de melancolii, poti gasi lucruri frumoase: de pilda, poate ca atunci stai mult mai mult de vorba cu tine 🙂

    • altcersenin said:

      „…poate ca atunci stai mult mai mult de vorba cu tine „- o, da! Prea mult, poate, stau de vorba cu mine si celalant eu imi spune verde-n fata lucruri pe care eu ma fac ca nu le vad zi de zi 😉

  7. iti inspira toamna nesiguranta sau doar teama de anotimpul rece care va veni?

  8. altcersenin said:

    tristete…conctientizarea ca totul trece… prea repede, uneori fara sens… si timpul rece nu in ultimul rand 😉

  9. Ah.. trebuie sa mai amintesc cat iubesc eu toamna?! ;;) Bine, o fac. I looove autumn!!! 😡 😛 :))
    Frumos textul, nostalgic. Cum se spunea mai sus, mai bine profita de toamna cat mai poti caci acusica vine iarna, iar frigul ei nu e prea placut, desi peisajul e mirific. ^_^

    • altcersenin said:

      ei, fiecare cu iubirile sale 😀 eu n-as zice c-o urasc 🙂 e vorba de starea de spirit pe care mi-o induce, dar lupt cu asta 🙂

  10. […] iar tuturor: Ada, Adela, Agnes, Altcersenin, Ana Usca, Andrei, Blue Caffe, Brad, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Consiliul Blogosferei, Cristi […]

  11. Acuma serios… eu sunt singurul caruia ii plac toate anotimpurile? 😛

    • altcersenin said:

      pai, nustiu, presupun ca nu 😉 in orice caz pe tine nu te influenteaza asa tare, nu esti meteosensibil 🙂 pe cand eu… azi a fost soare, cald – o zi frumoasa, dispozitia la fel si sunt gata sa admir la nesfarsit frumusetea galben-aramie a frunzelor,
      dar stiu ca de maine incep ploile si dispozitia, gandurile mele vor fi tot o ploaie…

      dar am zis ca voi lupta pentru zile senine 🙂 construite de mine din cantece optimiste, flori frumoase si poze vesele 🙂 insa oricum, presupun ca se vor mai strecura pe ici colo ganduri inourate 😉

Lasă un răspuns

