priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

A murit… greu am suportat disparitia lui… dar era si de asteptat; ultimele zile au fost un sir interminabil de convulsii…si nervi stricati…  dupa o zi de incercari zadarnice de resuscitari am inteles ca totul este total si definitiv… sa zic ca-mi pare rau – nu pot – toate se termina odata si odata…

Hotararea a fost luata; trebuie cumparat alt calculator 😉  Alta zi in agitatia cumparaturilor… – acum am altul nou, mult mai bun! Ma bucur de noua companie/achizitie mai mult decat as fi putut sa cred; nici nu-mi inchipuiam ca lipsa accesului la internet m-a va afecta atat  🙂 Oare am devenit dependenta ?!!!

Voi cum suportati cand sunteti „deconectati” pe mai mult timp si pe neasteptate de la lumea vitrtuala?

Comments on: "Oare am devenit dependenta ?!!!" (27)

  1. Dependenta, cu siguranta 🙂 Parca mi se taie cordonul ombilical cu lumea! Ma simt foarte izolata, si parca as fi in afara evenimentelor. De fapt cred ca sunt in afara lor, fiindca ziare pe hartie nu cumpar, ar trebui sa iau prea multe ca sa pot parcurge diferite puncte de vedere si diferite subiecte, iar la televizor nu prea ma uit fiindca fiecare post e in buzunarul cuiva – sau din buzunarul cuiva.
    Netul e pentru mine cel mai important mijloc de informare, de fapt singurul pe care il folosesc. Retelele de socializare sunt pe locul doi.

    • altcersenin said:

      🙂 tot mai multi in tabara celor dependenti! 🙂 „Netul e pentru mine cel mai important mijloc de informare” defapt si acesta da erori, dar oircum nu se compara cu alte surse de informare

  2. mai n-am murit de scîrba cînd am ramas fara net o luna in urma. Pentru ca pentru mine nici nu de informare de vorba, ci de contact cu familia si iubitul meu. E o adevarata tragedie 🙂 te felicit cu noua cumparatura!

    • altcersenin said:

      Multumesc 🙂 „Pentru ca pentru mine nici nu de informare de vorba, ci de contact cu familia si iubitul meu.”- atunci cu atat mai mult! 😉

  3. 1. Când am citit începutul, m-am speriat. Ruşine să-ţi fie că te joci aşa cu inima oamenilor bătrâni. 🙂
    2. Să stăpâneşti sănătoasă noua jucărie.
    3. Da, eşti dependentă. Categoric. 🙂 Ca noi toţi, de altfel.

  4. Sa-l stapanesti sanatoasa, sa nu te lase la greu. 🙂
    Al meu se defecta inainte o data la sase luni, asa ca a trebuit sa iau masuri drastice, mi-am cumparat si un laptop pe langa un nou PC. 😀 Nu suport sa stau o clipa fara net, mai ales ca am si blogul. Cand pica reteaua e tragedie. 😛 😦 🙂

  5. altcersenin said:

    Multumesc 🙂 „sa nu te lase la greu.”- doamne fereste! 🙂
    „mi-am cumparat si un laptop pe langa un nou PC” – ei, ti-ai luat toate masurile de precautie! 🙂

  6. cred ca e ceva in aer,pentru ca acum o saptamana ,,imi murise” mie..
    normal ca am facut 13-14 pana am luat altul nou..
    sa il stapanesti sanatoasa..

  7. altcersenin said:

    probabil, „e ceva in aer” 🙂
    multumesc 😉

  8. Foarte bine. În vacanțe mă rup cu ușurință și 2 săptămâni.

  9. […] iar tuturor: Ada, Adela, Agnes, Altcersenin, Andrei, Blue Caffe, Brad, Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Cristi Dima, Cristi […]

  10. esti o norocoasa ca te-a ocolit aceasta molima 🙂

    • La cat de ocupata sunt in vacante… nici nu se poate altfel.

      Molima? Eu asta muncesc. Cand vezi in internet, calculator munca, nu doar distractie, e mai usor sa te rupi. 😆

  11. intr-un timp eram si eu dependenta de pc, mai ales pentru verificarea e-mail-urilor. Acum nu mai simt asta, nici pentru ele.
    Cand merg la tara atunci nu-l am, dar nici nu-mi fac stress mare.
    Cred ca depinde de o perioada anume, cand esti pereocupat mai mult sau mai putin sa navighezi pe net.

  12. altcersenin said:

    sau mai depinde daca ai acces la internet de pe telefon?!.. 🙂

  13. 🙂 🙂 , asta da

  14. altcersenin said:

    😉

  15. Napocel said:

    Este o dependenta totusi eu ma pot rupe destul de usor de el.
    Sa folosesti sanatoasa noul calc!

  16. altcersenin said:

    mersi 🙂 nustiu ce sa spun, de rupt ma rup si eu de el, mai mult sau mai putin usor; insa „sufar” 🙂 cand nu am acces la el mai mult timp

    • Napocel said:

      Ei na suferi. Apăi nu mai suferi atâta! 🙂

      • altcersenin said:

        pai, acum nu mai sufar, acum am acces nelimitat la lumea virtuala 🙂 🙂

  17. suntem dependenti de informatie. Computer, televizor, media in general. de fiecare data cand ni se ingradeste in vre-un fel accesul suferim. Suntem dependenti de a afla.

    • altcersenin said:

      intadevar, suntem dependenti de informatie si cu cat stim mai mult cu atat vrem sa mentinem acesta situatie de a cunoaste tot mai mult; suntem derutati cand ramanem in urma cu careva stiri etc… cum traia lumea inainte fara atata informatie?! 😉

Lasă un răspuns

