priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

sfidare

ploua… a cata zi la rand!.. sa mai zica cineva ca toamna e frumoasa ;)… la cat mi-e de nedraga au mai venit si ploile anul acesta, practic din primele zile…si eu care incepusem sa privesc mai optimist la intrarea-i inevitabila!… cei care-s indrgostiti de toamna stiu asa frumos s-o cante in versuri si proza, incat sa-ti clatine increderea ca ea (toamna) ar fi toamna 😉 dar asta e ! n-a fost sa fie. Ea si-a confirmat(a cata oara!) esenta sa trista cu toate atributele posibile…
Doar ca s-a produs o schimbare; m-am revoltat la un moment dat si am hotarat sa nu ma mai complac in nostalgii si tristeti de cer inourat 😉 de data aceasta am s-o sfidez… cu flori si cantece vesele 🙂
va invit si pe voi 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=LnP7jcl6SNc&feature=related

Comments on: "sfidare" (20)

  1. chiar ca e o sfidare! Zambilele si lalelele la oar asta parca ar fi de pe alta lume! Crizanteme si tuberoze!! 🙂

    • altcersenin said:

      „Zambilele si lalelele la oar asta parca ar fi de pe alta lume! ” 🙂 – asta si vreau, mi desenez alta lume sa uit de vremea de afara! 🙂

  2. […] » sfidare Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  3. Și mie îmi place anotimpul despre care scrii astăzi, mă inspiră și inevitabil mă văd în mijlocul pădurii ce poartă cu mândrie covorul arămiu.

    Zi faină!

  4. he,he..zambilute si lalelici…off,mai e pana atunci..dar putem visa.
    o zi buna si mai calduroasa ca cea de azi!

    • altcersenin said:

      🙂 da, sa visam nu ne poate impedica nimeni 🙂 si tie numai bine!

  5. 🙂 ma miram eu de unde atatea flori de primavara. Acum am inteles. Nostalgia altor anotimpuri.

  6. :)) Ce repulsie ai fata de toamna, saracuta… :))

    Mie imi place chiar daca ploua. De fapt, mie imi place ploaia, mai bine zis, mirosul care il lasa… 😡

    Si la mine mai ploua cand si cand, dar din moment ce nu sunt ploi torentiale sunt acceptabile. 🙂

  7. altcersenin said:

    ei, chiar repulsie :)- e prea mult spus. – Nu-mi place! asta-i tot… in special, fiindca-mi da o senzatie de sfarsit a tot si a toate, fiindca ploua si-i rece si eu sunt o friguroasa, fiindca zile-ntregi sta ceru-nourat si asta, parca apasa asupra mea… si mai sunt si alte stari asociative… si eu sunt o fire meteoinfluentabila 🙂
    dar bine, vezi, ca incerc sa depasesc aceste influente 🙂

  8. lalele, lalele, la la la… multumim pt ca mi-ai adus aminte de cintecul asta. Sa ai parte de cite mai multe lalele, fie chiar si toamna 😉

  9. altcersenin said:

    🙂 sper, multumesc!

  10. Se mai incalzeste putin afara, poate simtim o toamna calduta si cu putin soare in continuare 🙂

    P.S sa-mi spui daca ti-a placut clipul…

  11. altcersenin said:

    🙂 🙂 putea oare sa nu-mi placa?! cu atatea locuri cunoscute si fete?… daca mai erau si / in Moldova toamnele/ – nu /la Moldova/ – era si mai bine… dar oricum, multumesc, m-ai binedispus 🙂

  12. Iarasi depinde de la caz la caz… uite mie unul imi place cand ploua… imi place sa alerg sau sa merg cu bicicleta prin ploaie… mi se pare nu stiu cum, ca timpul curge mai greu, si ca am sansa sa il ajung din urma. 🙂

  13. altcersenin said:

    🙂 ah! imi place si mie sa alerg prin ploae, dar vara! cand e cald si cand ploaea trece-n 10 min. si ese soarele cu un curcubeu atarnarnand de raze 🙂

  14. Asta da sfidare, exact pe gustul meu. 🙂 Se pare ca nu m-am inselat cand ti-am spus ca prin blogosfera lumea iubeste toamna. Imi pare bine ca nu sunt singura exceptie, m-as fi simtit tare singura. Acum stiu ca ma pot baza pe tine. 🙂 😛

  15. […] dar un gand rasarit dintr-o amintire incepe sa-mi zumzaie in minte insistent, precum un tantar ce-ti face noaptea alba intr-un miez de vara si nu ma lasa pana nu se contureaza clar intr-un cuvant: sfidare. […]

Lasă un răspuns

