priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

am venit!…


mai toata lumea se bucura cand vine multasteptata vacanta; isi gateste bagajele si pleaca, savurand placerea inca de pe drum. Ei bine, mie inca pe drum spre destinatie mi se face dor de casa, iar odata ajunsa, inca mult timp sufar de greul acomodarii…procesul de acomodare cu locuri si oameni noi e mai dificil pentru mine… slava domnului, cea, la care am venit – marea ma face sa uit de casa. Dac-ar fi posibil sa stau doar pe malul marii ;)…
Chiar din primele zile am avut parte de o mare linistita cu ape curate, clare…


o mare linistita presupune si diferite distractii, cum ar fi o sfera plutind pe valuri cu un om in ea 😉

umbre in ape


,

mare suparata 😉

,


,

,

Comments on: "am venit!…" (27)

  1. […] » am venit!… Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:A […]

  2. […] bulevardul cu bloguri, recomand să-i citiţi, când aveţi timp şi pe Ada, Agnes, Altcersenin, Andrei, Blue Café, Bogdan, Brad, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Collector, Cristi Dima, Cristi […]

  3. Bine ai (re)venit! ^_^

    Se pare ca ai avut parte de o vreme frumoasa. 🙂 Pacat la partea cu acomodarea (ce bine e de mine ca ma adaptez usor 😛 ), dar in rest cred ca ti-a placut. 😉

    Frumoase poze. ^_^ Cel mai mult imi place prima, unde ti-a iesit un albastru foarte frumos. 😡
    Ce iti mai place sa fii „omul din umbra”. :)) (referitor la pozele cu umbra ta)

    Sper sa ajung si eu la mare in vreo 2 ani… eh 8->

    Sa-ti amintesti cu drag! ^_^

    • altcersenin said:

      da, mersi, am avut vreme frumoasa si in general nu a fost rau 😉

  4. Bine ai venit si imi pare bine ca ai reusit sa te simti bine si ca pana la urma totul a fost frumos (inclusiv vremea :P).

    Apropo… daca nu e secret unde ai fost? Ca marea pare destul de curata si nici nu e izolatia caracteristica marii majoritati a statiunilro noastre. 😛

  5. altcersenin said:

    multumesc 😉 si nu e seccret; am fost unde merge mai toata lumea cu venituri modeste de pe partea astlalta de Prut, in statul vecin Ucraina intr-un orasel Solnecnii (insorit) la 300 km distanta… mergeam ceva timp in urma la Constanta, Eupatorie, dar… timpurile s-au schimbat in mai multe sensuri, acum e mai dificil de ajuns acolo… sper, macar la munte sa reusesc sa ajung, am fost de cateva ori la Bicaz- mi-a placut mult…

  6. Bine ei revenit, vad ca te-ai tinut de cuvant si ne-ai adus poze frumoase. 🙂 Prima e favorita mea.

    • altcersenin said:

      mersi, ma bucur daca ti-a placut si mie-mi place prima, necatand la aceea ca culorile au deraiat putin de la real; nustiu cum s-a intamplat.

  7. Foarte curata marea, lucru pe care nu am cum sa nu-l remarc.Ma bucur ca ai prins zile frumoase si ai facut si cateva fotografii de colectie.
    Cred ca ai ramas cu ceva amintiri de-acolo 🙂

    • altcersenin said:

      „Foarte curata marea” – intradevar, am ramas si eu placut surprinsa, cred ca asta se datoreaza faptului ca marea a fost relativ linistita cateva zile de-a randul… iar amintirile – da, au ramas, mai putin din cele ce se obisnueste-a crede 🙂

  8. Foarte frumoase imagini. Mi-e dor de vacanta, de mare, de soare si de miros marin.

  9. altcersenin said:

    mersi 😉 „Mi-e dor de vacanta, de mare, de soare si de miros marin” – inca mai este timp pentru sezonul de catifea – in septembrie 🙂

  10. Reconfortante pozele, mi-au facut bine, doar ca iar m-au umplut de dor de valuri… 🙂

  11. altcersenin said:

    ma bucur, iar dorul de valuri se poate trata cu o bucata de tarm de mare si un pic de soare… sau mai mult 🙂

  12. bravo pentru timpul petrecut cu entuziasm!! Cu emotiile traite acum, iti va ajunge pina la anul, cand iar o sa faci un sejur la mare. 🙂

  13. altcersenin said:

    mersi, sper si eu ca-mi vor ajunge pana la anul 🙂 iar de nu, o sa deschid albumul cu fotografii sa le improspatez(emotiile), slava domnului, fotografii am facut destule 🙂

  14. ce super 🙂 ti-am vazut umbra 🙂 ai o umbra frumoasa :*

  15. Daca vii in Romania la munte iti recomand cu caldura Ceahlaul; e aproape de Bicazul drag tie si e locul meu preferat din Romania… crede-ma ca nu o sa regreti… iar daca aveti nevoie de un ghid in zona ma ofer voluntar. 🙂

    • altcersenin said:

      mersi,. o sa tin cont si sigur mi-ar place sa mai vad si alti munti 🙂

  16. Bine ai revenit, draga mea! 🙂

  17. […] dor cuvintele nespuse, mă doare umbra lor de dor, căci, fără să fi răsărit, sunt stele apuse şi fără să se fi născut, în suflet […]

  18. altcersenin said:

    multumesc 🙂

  19. Apropo… daca tot ai revenit te asteptam si cu articole noi. 🙂

  20. altcersenin said:

    numaidecat 🙂 stau 2 in ciorna, asteapta sa fie finisate cu poze 🙂

  21. bine ai revenit.

Lasă un răspuns

