priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

august…

imi place mie asa, uneori, sa scormonesc timpul trecut, sa scot din praful anilor cate o piesa ce se leaga de mine… de data aceasta este piesa „In august” in interpretarea lui Stefan Petrache si formatia Noroc, foarte cunoscuta pe vremuri… mai ales ca trebuie sa plec pe-o saptamana sau mai bine… na, plec si eu la mare intr-un sfarsit de vara 😉 adica, mai bine mai tarziu decat deloc 🙂 … si va las in compania aceste-i piese cu nostalgia ei de sfarsit de vara… 😦 pana vin imi spuneti daca v-a placut 😉

http://www.trilulilu.ro/IOROMARE/e034a405761945

Comments on: "august…" (12)

  1. […] » august… Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:te […]

  2. Lasa ca la ce canicula a fost pana acum esti o norocoasa – acum vremea e ideala. 😀

    Un concediu cat mai placut si nu uita sa aduci poze. 🙂

  3. Ce bine de tine ca te duci la mare. 🙂 Distractie placuta! ^_^

    Mi-a placut melodia, melancolica… 😡 Mie imi place ca vine toamna, anotimpul preferat. 😡

  4. altcersenin said:

    multumesc 🙂
    melancolia… uneori imi pare ca-i parte din eu-l meu… de fapt, chiar asa si este 😉

  5. […] Ştiu, uneori par rătăcit printre zile ce scad, devenind mai întâi mai puţine, spre-a fi mai încolo eterne: ieri căutam un loc de parcare sub soare, astăzi mă mulţumesc cu o jumătate de bancă la umbră, sub o jumătate de cer, la jumătate de drum, eu însumi o jumătate de aşteptare senină. […]

  6. Hei, distracţie la maxim, apă caldă, soare prietenos, nisip cald şi reîntoarcere cu bine! 🙂

  7. altcersenin said:

    multam 🙂

  8. Have fun! Sa te intorci bronzata si cu multe amintiri frumoase. Si, evident, cu poze spectaculoase. 🙂

  9. […] aşa am ajuns lângă sufletul tău. Mi-am potrivit pasul după urma paşilor tăi, mi-am suprapus umbra peste umbra ta, să văd dacă încap în braţele tale, am respirat odată cu tine, în timp ce […]

Lasă un răspuns

