priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

dedicatie

Nustiu cum voi, cei ce imi pasiti pragul blogului, care mai rar, care mai des, dar eu de cand m-am pricopsit cu blog 🙂 mi-am facut mai multe cunostinte decat as fi acceptat in jurul meu in viata reala. Si imi iau indrazneala sa cred, ca unele dintre ele mi-au aratat chiar, prietenie. Evit sa folosesc acest cuvant(am mai spus), dar simt ca sensul lui s-a reactualizat. Adele este una dintre persoanele care a contribuit la aceasta reactualizare. Si nu din motiv ca isi rasfata prietenii cu premii si dedicatii, care mi-ar placea sa cred le merit cu adevarat, ci din motiv ca e o persoana calda, luminoasa. Cand ma gandesc la ea ma inseninez, or pentru mine acesta-i un moment important. 😉
Demult vroiam sa-i multumesc, dar contrar regulilor ce se impun, parca, si sfaturilor pentru bloggeri (pe care le socot utile si binevenite), scriu doar atunci cand am dispozitia necesara, motiv pentru care a cam trecut timp de la ultima postare. Dar asta e 😉

Stiu ca sunt printre calatorii virtuali si diferite „haimanale”, ca si in viata reala dealtfel (slava domnului,pana acum, inca n-am dat de ele, sau ele de mine) 😀 si in general, am parte de vizitatori cu mult bun simt, interesanti. Si acest fapt ma bucura mult.
Motiv pentru care, voua, celor ce va place sa treceti din cand in cand pe aici, va daruesc acest senin tapitat cu flori de cires 🙂

Darul se ia, obligatoriu! 🙂

Comments on: "dedicatie" (24)

  1. e foate adrevarat ca aici poti gasi prieteni. Cred ca toti cei de pe blog au un numitor comun, comunicarea. Dar ca sa poti comunica in scris iti trebuie niste abilitati. Aici se face prima selectie.:) Imi plac florile de cires. Semnifica puritate si delicatete. Efemerul unei clipe frumoase. Japonezii fac aranjamente florale cu ramuri de cires. Multumesc de dar.

  2. Se pot gasi de toate in blogosfera noastra; ma bucur pentru tine ca inca nu ai gasit niciun specimen needucat (ca sa ii zic frumos) si sper nici sa n-o faci. 🙂
    Faptul ca unii iti calca pragul (ma refer la cei mai fideli asa) este meritul tau, pentru ca tu esti cea care i-ai atras prin felul tau de a te exprima. ^_^
    Cat despre florile de cires, pot spune ca sunt chiar frumoase. 🙂 In Japonia (tara mea preferata 😡 ) acesti ciresi (sakura) au si un festival dedicat in timpul infloririi lor. Multumesc pentru dar (e facuta de tine poza,nu?) si tin sa-ti dau si eu un dar (chiar daca nu e facuta de mine poza): http://ferenc.biz/pictures/japanese-sakura-cherry-blossom-flowers-photo.jpg ^_^

    • altcersenin said:

      da, si din cate stiu acei ciresi au florile roz, foarte frmoase . Da, poza e facuta de mine- v-o daruesc din toata inima 😉 si multumesc de dar 😉

  3. Draga mea, mă ruşinez de atât răsfăţ. Mă bucur că mă simţi aproape şi că am reuşit asta. Este una dintre marile mele bucurii, să dăruiesc, orice, celor de lângă mine. Şi, apoi, este de-a dreptul regal, să ai un alt cer senin… Te îmbrăţişez, cu drag.

    • altcersenin said:

      si tu ne rasfeti 🙂 s-apoi eu, la fel ca si tine, ma bucur sa pot darui, macar si niste flori de cires virtuale 😉 si mai ales unor oameni placuti si atat de aproape gandurilor mele… Intorc imbratisare 🙂

  4. sunt frumoase florile de cires, atit de gingase…din care ne faceam cercei cind eram mici…a trecut mult timp de la ultima oara cind am mirosit petalele lor amarui. Mi-e dor.

    Multumesc pentru aceasta clipa de nostalgie.

  5. sunt foarte frumoase florile de cires,iar poza foarte frumoasa.
    multumesc de darul tau..

  6. altcersenin said:

    ma bucur ca ti-a placut 😉

  7. mariannicolescu said:

    Pe cerul tau senin ti-ai semanat o floare de cires. Scarmanand norii, ai intrupat un salas pentru „noaptebunacopii”; sub perna cu petale de zori, ai redesteptat primavara, iar eu am umplut, intr-un tarziu, panerul cu cirese coapte pentru masa tacerii, punandu-le la urechile si in mana lui Victor, din bratele lui Adele, „luminoasa” noastra prietena, comuna, din zenitul cunoasterii si-al pretuirii.

    IUNIE
    de Marian Nicolescu

    Scurmă rânduneii flăcări în picioare
    Din aripa bolţii, până-n vals de noapte,
    Împletind arcuşuri, susure-n ulcioare
    Când miroase-a tulnic şi-a cireşe coapte.

    Aburul câmpiei zburdă-n spic de soare
    Şi se’ntinde viaţa pest’un stol de şoapte,
    Ne zâmbesc platanii, crud altar în floare,
    Prin polen de fluturi şi cireşe coapte.

    Se peţeşte vara, colăcari de miere,
    În albite poale, curg şoptind mirese,
    Horele-n mistere, scurse din panere,
    Întristate stele, înroşind cireşe.

  8. altcersenin said:

    foarte frumos! placuta vizita, multumesc 😉

  9. Inca o fotografie superba si un dar care m-a facut sa zambesc. M-a dus cu gandul la racoroasa primavara… 😦
    Am intalnit in blogosfera oameni mai rai ca-n viata. Am intalnit si oameni cu sufletul frumos si s-a mai compensat putin. 🙂
    Mi se pare firesc sa scriem doar atunci cand avem dispozitia necesara, in blogosfera nu avem condica. Macar aici sa scapam de ea. 😛

    • altcersenin said:

      “…si un dar care m-a facut sa zambesc.” Inca un zambet 🙂 ma bucur sa stiu ca eu l-am provocat 😉

  10. Multumim pentru cadou. 🙂

    Cat despre sfaturile respective… ele nu sunt altceva decat niste sfaturi, nu reprezinta nici intr-un caz reguli, sau norme… pana la urma bloggingul e un hobby si fiecare trebuie sa-l faca asa cum i se pare lui ca i se potriveste si cum ii face placere. 🙂

    • altcersenin said:

      „…ele nu sunt altceva decat niste sfaturi”, dar sunt de acord cu mare parte din ele, ajustate pe ici pe colo 😉

  11. […] străzile murdare de urme de paşi apăsaţi, nu sunt cel mai bun dintre trecători. Şi nici cel mai iute. Însă-mi ştiu drumul. Nu ştiu să m-opresc. Dacă eu sunt cuvânt, tu […]

  12. Lumea e mai interesanta, viata e mai frumoasa cand oamenii interactioneaza intre ei. Un gand juxtapus de un alt gand, produce comunicarea mai fructuoasa.
    Cu cat mergi mai departe , iti dai seama ca imprevizibilul aduce surprize placute.
    Bafta si tine-o tot asa.!!

  13. […] Îmi place doar să cred că nimic nu e întâmplător, că lucrurile, oamenii şi amintirile sau muzica, pe toate le găseşti exact aşa cum le-ai lăsat deoparte într-o zi, probabil abătut […]

  14. Ma bucur ca blogosfera ti-a adus niste oameni minunati in viata ta.

  15. altcersenin said:

    mersi 😉

Lasă un răspuns

