priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

descoperire

M-am indragostit! Da, e adevarat! O dragoste linistita, tacita, stranie…
Cum de nu mi-am dat seama pana acum? – era asa evident.
Si doar „rasfoind” albume cu fotografii din calculator si admirand sumedenii de poze ce am facut m-am prins cu gandul cat tanjesc dupa a lor imbratisare… si ma apuca un dor nestavilit, de-mi vine sa merg chiar acum sa-i cuprind, sa reazam fruntea de umarul lor puternic si sa inspir mirosul curat si placut de lemn si pamant. MIrosul copacilor. Voi stiti cum miros copacii? Ati imbratisat vreodata un copac?!.. – Da,da! M-am indragostit de copaci 😉 si n-am stiut. Nu stiam cu ce ma ademeneste atata padurea. Am atatea fotografii cu ei – prea multe si nu ma pot indura sa arunc la „gunoi” niciuna.
Mergand pe strada si mai ales prin parc imi pierd privirile ca nebuna printre frunze, crengi si tulpini.

In orice anotimp; goi sau in floare, in straie verzi sau ruginii- ma atrag incontinuu.

Impodobiti cu omat, par niste povesti incremenite in tabloul iernii, ducandu-ma la gandul ca povestile pot fi si reale. Aici, aproape de noi si asa de albe.

Totusi cei mai fascinanti sunt copacii in floare, niste frumuseti ce apuca de inima -ntr-un inceput de primavara. Copaci in floare si intr-un verde candid deabea dezmugurit.

Vara imbracati intrun verde matur si linistit, tainic frematand, dau vantului un nume de cantec.

In plina toamna, copacii fac parada culorilor furate din soare – galben sangerii. Culori frumoase, culori bogate, dar care-adapostesc si tristeti si nostalgii.

Copacii…ma plimba prin atatea emotii…

Comments on: "descoperire" (51)

  1. […] » descoperire Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. Si ai vreo unul preferat? Sau asa in general? 🙂

  3. altcersenin said:

    ei, asa in general 😉

  4. leraprimavera said:

    superbe poze, cu o perspectiva destul de interesanta. Tu le-ai facut?

    Dar daca si nu tu le-ai facut, e interesanta alegera anume acestor perspective: arbori fotografiati de sus in jos. Nu din departare in tot statul. Foarte interesant.

    Mi-am amintit de ceva care (poate) nu are legatura cu asta: bisericile ortodoxe. Circul aintr-o vreme, la epoca lui Da Vinci Code a lui Brown explicatia la maiestuozitatea bisericilor si catedralelor ortodoxe, care sunt atit de masive ca sa transmita enoriasilor ideea ca sunt mici in comparatie cu Dumnezeu.

    • altcersenin said:

      da, interesante amintiri ti-am trezit 😉
      Pozele eu le-am facut, poate nu sunt destul de calitative in sens tehnic(nici nu pretind-sunt facute cu telefonul), dar da, imi place sa fotografiez din alt unghi, din alta perspectiva nu ce-a obisnuita. Anume asa ii vad eu si asa ma impresioneaza… prinsi in fotografii din aceste unghiuri, ei(copacii) ies din banal si tipare…

  5. Foarte frumos. 🙂 Si mie imi plac copacii (natura), iar cand mai pictez/desenez asta e primul lucru care imi vine in minte. 😀 Mie imi plac in toate anotimpurile dar parca mai mult imi place starea lor din toamna;combinatia de culori ma transpune intr-o alta lume… 😡

    • altcersenin said:

      si lumea ceia cum e? adica ce dispozitie iti induce?

      • Ah..pai e o lume feerica care iti induce diferite stari de melancolie,basm,liniste interioara etc…Depinde de fiecare cum percepe natura…
        Personal,mi se pare un colt de Rai atunci cand dau de natura neatinsa de om…absolut minunat:X

      • altcersenin said:

        „mi se pare un colt de Rai atunci cand dau de natura neatinsa de om” intr-adevar, numai ca expasiunea omului a facut tot mai rare aceste colturi de rai…

  6. acum stiu de ce cresc copacii asa de inalti. Sunt fericiti cu bucuria imbratisarilor.

  7. Daca iti place sa fotografiezi de ce nu te axezi pe partea asta? Iti iei o scula mai ok si iti faci un portofoliu. 😀

    • altcersenin said:

      hm, un aparat mai performant, desigur as vrea si imi place sa fotografiez, dar n-am mers cu gandul pana la portofoliu 😉

  8. chiar ca sunt interesante ca poze…si ca mod de a fotografia..

  9. Natura e benefica omului, se pare însa că reciproca nu e valabila 😦

    Mie îmi place sa admir copacii la început de toamană.Sunt adevarate tablouri nepretuite !

  10. altcersenin said:

    intradevar, un tablou de toata frumusetea… dar ma-ntristeaza…

  11. Nu e vorba neaparat de un portofoliu la modul „serios” al cuvantului, hai sa zicem mai degraba un fotoblog unde sa puti sa ne arati si noua perspectiva ta vizuala asupra lumii. 🙂

  12. si mie imi plac copacii dezgoliti! Apoi, ii ador cand isi imbraca blanita alba pe timpul iernii!

    Excelente fotografiile!

  13. altcersenin said:

    multumesc, ma bucur ca ti-a placut

  14. Aproape imposibil sa nu te indragostesti de ei… Pozele sunt facute de tine? Daca da, felicitari pentru talentul deosebit. 🙂

  15. altcersenin said:

    da, pozele sunt facute de mine si multumesc pentru aprecieri 😉

  16. altcersenin said:

    😉 🙂

  17. Napocel said:

    Superbe fotografii! Imi plac!

  18. altcersenin said:

    ma bucur 😉

    • Napocel said:

      Fotografiezi-ntodeauna ce-ti place. Asta face sa fie amprenta personala la oricine care ftografiaza. Eu nu critic ca altii ca trebuia asa, ca trebuia pe dincolo. Si eu fotografiez ce-mi place. Cui nu i-a placea sa fie sana tos. 🙂

    • altcersenin said:

      nmm, ma simt flatata 😉 si ma bucur daca fotografiile plac, iar critica o accept cand e constructiva, in cazul meu credca ar tine mai mult de careva indicii tehnici si nu de modul de a fotografia

  19. Napocel said:

    Si ma repet, fotografiile tale-mi plac.

    • Pai de asta ii si spuneam ca ar trebui sa isi ia un aparat cum trebuie si sa ne bucure cu ele mai des. 😉

      • altcersenin said:

        da, un aparat „cum trebue” ar fi necesar… hmm, ca sa vezi, un blog aparut aproape intamplator incepe sa-si extinda influentele asupra autorului :)…

  20. Ma rog luminii sa coboare
    Umbland peste padure ca o boare –
    Brazilor adormiti ma plec sa le sarut
    Barbile lungi – frunzisului cazut
    Pasii mei rari ii povestesc in soapte
    Spaime cerbilor de miazanoapte.
    Ma rog peregrinului, tristului vant,
    Sa uite daca sunt sau nu mai sunt,
    Sa poarte printre lacuri mai departe
    Viata de pasare a frunzelor moarte –
    Ma rog padurarilor sa lase
    Deschise usile colibelor joase,
    Cararilor ma rog sa ma caute poate
    Cand noaptea va fi dusa jumatate,
    Si-ntr-un tarziu ma rog Craiului Nou
    Sa-mi sape cavoul in timp, in ecou,
    Cand raza lui halucinanta, rece,
    Pierduta prin vazduh ma va petrece.
    Pe urma n-am sa ma mai rog nimanui –
    Va creste pe arbori muschiul verzui
    Si frunzele-au sa plece si-au sa vie
    Cu nesfarsita lor monotonie.

    A.E. Baconsky-Ruga tacuta

  21. Si e neaparat un lucru rau? 😛

  22. stradadefluturi said:

    ahhhhhhhhh , atât de frumos , nu rezistă ochii şi inimioara …

  23. altcersenin said:

    ma bucur, ca ti-a placut 😉

  24. Frumoasă descoperire…

  25. Apropo… vezi ca ai ramas datoare cu niste promisiuni… niscaiva traduceri, niscaiva poze noi cu animalutele tale,… 😛

  26. altcersenin said:

    😀 chiar ma gandeam; cand o sa-mi amintesti 😀 – o sa fie.

Lasă un răspuns

