priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…


eu sunt apa
tu esti foc
eu sunt vant
si vis –
aripa-n cer
tu esti pamant
„narcis”
emotii inramate-n fer

eu sunt val
tu esti o stanca
eu sunt dor
tu esti dorinta

eu sunt fior – o presimtire
trist- nostalgic gand si fire
tu esti zid, tu esti putere
cel ce ia, dar nu si cere

sunt o soapta ratacita
intr-un freamat de copac
un pui de cuc –
orfan prin fire
da-mi mana ta
drept sprijin ca s-o am
dar nu inchide bratele
nu-ncerca de a ma prinde

da-mi libertatea
si-ti voi aduce-o la picioare
da-mi un dor
sa te fac fericit
da-mi o raza
sa-o prefac in soare
da-mi increderea
sa te duc spre infinit….

Comments on: "sunt o soapta ratacita…" (12)

  1. […] » sunt o soapta ratacita… Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:nu […]

  2. „eu sunt val
    tu esti o stanca”

    Acest fragment m-a dus cu gandul inspre articolul meu, cel cu diferentele dintre barbati si femei. 🙂

  3. altcersenin said:

    o, da! 😉 ai gasit repede asociatiile care-ti convin 😉 dar diferentele la mine-s in alt sens. este vorba de spiritual si material, natura efemera a lucrurilor, starilor care nu se pot pipai, dar care exista si ocupa nu ultimul loc dupa importanta in viata noastra…
    si ca sa-ti urmez gandul, dar cu propria interpretare, pot sa-ti zic; cat n-o fi stanca de stanca valul o darama-ntr-un final 😀

  4. Foarte frumos:X Cred ca,dintre toate pana acum,asta imi place cel mai mult:D Imi place modul prin care iti exprimi trairile de moment,sentimentele…e chiar placut;placut e si faptul ca oferi si altora o lectura care te scoate din banalul cotidian:)
    Imi plac si asocierile pe care am vazut ca le-ai facut – chiar interesante;)
    Succes in continuare si ganduri cat mai senine!^_^

  5. mersi 1si ganduri senine si pentru tine 😉

  6. Da-ti seama ca in mare parte era doar o gluma / o tachinare; oricum poezia asta chiar e reusita, mi se pare mai buna decat anterioarele. 🙂

  7. altcersenin said:

    hm, stii cum se spune; in fiecare gluma este o doza de gluma 🙂 oricum, multumesc pentru aprecieri 😉

  8. Napocel said:

    sunt o soapta ratacita
    intr-un freamat de copac

    Fain. O șoaptă pe un fundal de freamăt. Fin

  9. altcersenin said:

    mersi 😉

  10. In fiecare gluma este o doza de adevar – cred ca asta vroiai sa spui, nu? 😛

    • altcersenin said:

      am spus ceia ce am vrut sa spun 😉 sensul este ca glumele sunt de fapt niste adevaruri si doar o doza de gluma se contine in ele 😀

  11. stradadefluturi said:

    foarte fin şi frumos scris….nişte combinaţii superbe 🙂

Lasă un răspuns

