priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

ganduri senine


caut printre foi
ganduri ascunse-n cuvinte
ce le-am scris intr-o zi cu multa lumina
ganduri frumoase
ganduri senine
am nevoie de ele acum
sa-mi intaresc increderea-n mine
nu ma mandresc
dar ma minunez
de unde atata forta imi vine
fiindca stiu; eram un chip pierdut
in ganduri grele
straine si rele
s-acum?..
simt ca mai pot si vreau sa merg inainte
sunt si mai vad oameni buni si cuminti
ei daruesc si eu iau
fara falsa modestie
adun in mani energii
lumina-n ochi, chiar s-un pic de bucurie…
le strang pe toate cu grija..- ciudat-
ce leac!
m-a vindecat?!!…

Comments on: "ganduri senine" (14)

  1. Napocel said:

    Mersi altcerseninule pentru lectura de seară. Și această poezie este splendidă.

  2. Desi nu prea vrei sa le numesti poezii,eu ma incapatanez sa le numesc asa:))Asa ca,foarte frumoasa si aceasta poezie^_^Se pare ca elementul pe care te axezi cel mai mult este seninatatea(ce observatie mai facui si eu;)) ),nevoia de a iesi din negura vietii…Sper ca acel leac sa te vindece.^_^

  3. altcersenin said:

    mersi, sper, candva, sa devin intr-atat de senina sa pot darui si la altii din seninul meu 😉

  4. O îmbrăţişare sinceră de la mine şi un gând bun contează? Dacă da, ţi le dăruiesc cu drag.

  5. altcersenin said:

    sigur conteaza! 😉 multumesc 😉

  6. Uite in sfarsit o poezie de cer senin; imi place. 😀

  7. altcersenin said:

    😉 ma bucur 🙂 lucrez pentru seninul meu – ma lupt cu norii 🙂 si in ultimul timp reusesc sa ma inseninez mai repede 🙂

  8. Frumos spus; ” ganduri ascunse-n cuvinte
    ce le-am scris intr-o zi cu multa lumina”
    Ganduri scoase la lumina zilei, de energii interioare. O zi frumoasa iti doresc!

  9. altcersenin said:

    multumesc! si tie toate bune!

  10. Da… uite ca acum ca Gabriela ne-a atras atentia am recitit si eu acel fragment si intr-adevar exprimarea e una foarte reusita. 🙂

  11. altcersenin said:

    mersi 😉

  12. interesanta poezie . imi place.

  13. altcersenin said:

    mersi, ma bucur 😉

Lasă un răspuns

