priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

sus gheata
jos gheata
…ce greu ma apasa
unde merg
de ce mai merg?..
nu-nteleg…
trecutu-mi sta in fata
a blocat orice dorinta de viata…

de ce? cum? pentru ce?
nu vom sti poate niciodata. Si oare mai conteaza?..
Am lasat timpul sa treaca, nu am vrut sa zic nimic, insa nu pot trece peste…fara sa-mi exprim regretul.
Ce pacat!..ce trist…
si daca se poate prin gand sa-i transmit o raza de lumina pentru linistea sufletului ei si o ruga
Dumnezeu s-o odihneasca…

Comments on: "„suflet gol”…" (14)

  1. Am mai spus asta si pe alte bloguri si cu riscul sa fiu injurat o spun si aici: daca ar fi murit de boala sau daca ar fi avut vreun accident atunci as fi fost si eu la fel de trist, dar in conditiile in care ea a putut sa fie intr-atat de egoista incat sa-si ia viata, fara sa se gandeasca ca lasa in urma ei un copil de doar un an care va trebui sa creasca fara mama, nu poate sa-mi fie deloc mila de ea…

    Dumnezeu sa o ierte; eu nu pot.

  2. altcersenin said:

    faptul ca a lasat un copil asa mic in urma ei starneste multa nedumerire, dar care este adevarul nimeni nu stie… impactul unui suflet bolnav asupra psihicului unui copil poate avea consecinte grave,.. sigur nu e o indreptatire…totusi nu cred ca totul e asa simplu cum pare din mesajul de ramas bun… si nu e vorba de- o iertam noi sau nu… e vorba de haul si bezna in care s-a aruncat… ce noapte cumplita si ce deznadejde trebue sa ai in suflet pentru a face acest pas… e greu de inteles… doar daca singur n-ai pasit candva pe margine balansand deasupra prapastiei…. si daca ceva sau cineva a reusit sa te opreasca la moment… mai ai o sansa…

  3. Îmi pare rau,mai ales pentru copilaş.Nu pot sa-i judec faptele,doar Dumnezeu are acest drept,însă nu găsesc un motiv destul de solid,mai ales în cazul ei,să ajungă să facă aşa ceva.
    Dumnezeu să o ierte,mai mult decat să ne rugăm noi nu mai putem face.

  4. altcersenin said:

    da, pare absurd,.. greu de crezut, din pacate adevarat…

  5. La acest moment chiar ma intreb daca a fost oare sinucidere.
    D-na doctor Monica Pop s-a interesat la spital.
    S-a spus ca ar mai fi avut o tentativa de sinucidere si nici vorba de asa ceva.
    Ea a venit singura la spital, simtindu-se rau pentru ca fiind foarte racita a luat 6 tablete de paracetamol.

  6. altcersenin said:

    cine stie cum o fi, doar unul dumnezeu… nu cred ca trebue sa ne grabim sa judecam… imi pare rau de ea, de copil, de parintii ei…pacat…

  7. Parintele Cleopa Ilie spunea:
    1. Omul ajunge la sinucidere mai ales din cauza necredinţei, a mîndriei, a deznădejdii, a fricii, a răzbunării şi a lipsei unui duhovnic bun.
    2. N-avem voie să pomenim pe nimeni din cei ce s-au sinucis, chiar dacă ne sunt rude apropiate. Rămîne totul la mila lui Dumnezeu! Pot fi pomeniţi la slujbe numai cei care au fost bolnavi psihic.

  8. altcersenin said:

    da, numai ca realitatea de multe ori e mai complicata decat toate scrierile si invataturile… nu e bine sa faci asa ceva…. dar, nu judeca si nu vei fi judecat – asta e tot o cerinta a domnului?!!…

  9. Exact, o cerinţă… dar noi nu judecăm persoana ci condamnăm gestul ei, iar sufletul ei rămîne la mila lui Dumnezeu. Nu ştiu unde, am citit că un preot a fost întrebat unde se duce un om care s-a aruncat de la etajul zece al unei clădiri, în iad sau în rai, iar preotul a spus că poate pînă ajunge la asfalt se pocăieşte şi-i pare rău de ce a făcut şi ajunge în rai… de aceea rămîne totul la mila lui Dumnezeu. Iar biserica are canoane, care opresc pomenirea acestor persoane la slujbele bisericeşti deasemenea nu se face prohodul, dar există o dată în an cînd se roagă şi pentru cei ce s-au sinucis. E vorba că biserica pentru că iubeşte omul condamnă păcatele lui şi nu pe om însăşi, iar sinuciderea e păcat împotriva Duhului Sfînt, căci omul se pune în locul lui Dumnezeu şi decide singur cînd să moară.
    Uite la această adresă am găsit lucruri înteresante despre păcatul sinuciderii: http://www.tezaurul-ortodox.com/index.php?showtopic=1981&st=0&p=3275&#entry3275?s=b39c8f329b5a25a06f6a33c1489ab640

    • altcersenin said:

      „noi nu judecăm persoana ci condamnăm gestul ei…” mi se pare ca condamnand gestul unei persoane automat o si judecam, or tocmai asta nu ar trebui sa facem daca suntem niste credinciosi.
      mersi de link, o sa citesc

  10. Frumoasa, tinara, talentata, etc . Mi-a placut din totdeauna si imi va placea.
    Soarta este in miinele noastre, ea a decis asa, inseamna ca asa trebuia sa fie… Dzeu s-o odihneasca!

  11. altcersenin said:

    cine stie daca asa trebuia sa fie… e clar doar, ca n-a putut sa mai… fie…

  12. Nah… eu nu vad ceva rau in a critica un asemenea gest; este daca vrei si o tragere de mana adresata oricui ar fi tentat sa faca un asemenea gest si care isi inchipui ca in urma lui vor exista doar lacrimi si regrete…

  13. altcersenin said:

    mda… si daca nu-si inchipue nimic?… defapt, eu nu pot sa cred in aceasta sinucidere ( un motiv pentru care n-o pot judeca) prea nu se leaga unele lucruri… nu se stie, dar posibil, „povestea” nu se termina aici…

Lasă un răspuns

