priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Imi roesc mai multe idei si ganduri in minte in ultimul timp si despre unele as fi vrut sa scriu, insa nu ma pot axa pe nici unul, dar nici nu ma lasa in pace – se tot cuibaresc in capul meu… deaceea ca sa ma abat un pic de la ele si fiindca tot am inceput cu mici dezvaluiri, zic sa va prezint o parte din colocatarii mei.

Aceasta este Pufi. Are sange albastru si aere de aristocrata; vine sa-mi toarca la ureche doar cand vrea ea, nu-i place sa fie luata in brate si se plimba doar cu motani de rasa 🙂

drept urmare periodic imi face astfel de surprize 🙂

acesta este Tomasino, este si el un aristocrat – soareci nu mananca – nu stie ce-i asta. In schimb ii place mult sa doarma 🙂

oriunde 🙂

si daca uit cumva sa-i cumpar ceva bunisor de mancare se uita cu niste ochi la mine ca nici sa vorbeasca nu trebue; este scris in ei un repros clar de parca i-am mancat din farfurie 😉

ea este Luza,poate sa piara si de foame daca nu-i dau mancarea preferata 🙂 si de se intampla sa ramana usa la automobil deschisa sare numaidecat pe bancheta gata de drum , de zici ca merge cu masina de cand e ea; sau daca te asezi jos se catara in brate de parca ar fi ceva firesc.

Luza nu sta in casa e o catelusa de curte, dar cand e frig afara este invitata lui Tomasino 🙂

poate va urma 😉

Comments on: "traesc alaturi de mine…" (33)

  1. […] » traiesc alaturi de mine… Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. Hehe… imi place ca iubesti animalele. 🙂

    Si cum tot tineai tu secret cine esti uite ca incepi sa te descoperi… deocamdata am aflat ca stai la casa, deci putem elimina o mare parte din populatia Romaniei. 🙂

  3. Foarte frumosi!

    Sa te bucuri de ei multa vreme de acum inainte!

  4. Ce frumoooşi sunt! :))))

  5. altcersenin, dacă îţi plac şi copii 😉 aş vrea să venim cu Teia şi Mircea să dăm papă la animăluţe şi să le iubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!

    • altcersenin said:

      cum poate sa nu-ti placa copiii, ar fi foarte frumos, lui Luza ii place foarte mult cand i se acorda atentie 🙂

  6. ce fain.. Eu am o amica care are 6 caini acasa… Totusi ma intreb cum de se intelege cainele tau cu pisicile ( sau are de ales ? :)) )

  7. da faza cu caloriferu e cea mai tare=))

  8. altcersenin said:

    imi pare bine ca ti-a placut 😉 Pufi si Luza sunt cam de-o seama si au crescut impreuna de mici, de aia si se impaca, iar Tomasino este foarte sociabil si bland – se impaca cu toti 😉

  9. Niciodata nu am reusit sa am mai mult de un animalut la un anumit moment dat… si in general m-am rezumat la catei… mi se par mai loiali si mai legati de oameni decat pisicile.

  10. altcersenin said:

    hm, depinde… si pisicile pot fi foarte legate de oameni; am o cunostinta, care sustine ca pisica ei intelege tot ce-i spune 😉

  11. Au toti niste mutrisoare… 😉
    Jucausi, iubareti, dragalasi, etc. asa sunt micii tai prieteni. 🙂

  12. Napocel said:

    Aiii ce faină e cățelușa!!

  13. Napocel said:

    Ai-ncheiat cu: va urma. Păi, te rog să urmeze! Mi-a plcut!

  14. altcersenin said:

    imi pare bine daca ti-a placut, dar totusi… am incheiat cu: poate va urma 😉 🙂

  15. Eu nu am vazut acel poate, napocel nu l-a vazut… cred ca iti joaca tie imaginatia feste… deci va urma. 😉

    • Napocel said:

      He he he, apăi m-am jucat nițel să fiu sigur că-ntradevăr va continua șirul cu animăluțele acelea drăguțe. 🙂

  16. altcersenin said:

    hm,.. acuma n-am incotro 😉

  17. Vai ce colocatari draguti ai :X:X As vrea si eu sa am animalute in casa,dar stau la bloc si nu mi se permite:(Pisicutele si catelusii sunt animalele mele preferate :X Sa-ti traiasca mult timp ^_^

  18. altcersenin said:

    mersi 🙂

  19. Napocel said:

    O evadat Mimi altcerseninule! :((

  20. ce simpatice animalute. Si vad ca le plac suprizele. 🙂

  21. altcersenin said:

    s-au obisnuit, sunt des fotografiate 😉

  22. dragalase. le-am mai vazut dar mie imi plac animalutele asa ca o revedere nu poate decat sa ma bucure. De fapt, cred ca se vede deja. 🙂

Lasă un răspuns

