priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

TRIBUT

nu crede ce-auzi, nu crede ce vezi
incearca, doar sa intuesti…

in ceata incertitudinii
te pierzi usor
cand ingheata mugurii
unui vis, unui zbor…

evit cu disperare
sa ma pierd intr-un somn
ce trezire nu are
desi nu mai visez, nu mai dorm.

striga-asurzitor de tare
tacerea-ntr-un suflet ranit
oblojit cu amintiri amare
si pumnalul deznadejdei in inima-nfipt.

suflet infrigurat si descult
merge prin cioburi de ura-ascutite
cu bunatate ranile si-a uns
crede naivul c-o sa ajute…

si merge-nainte si-si frange
orice dorinta, orice speranta
pana la rana, pana la sange
si din greseli niciodata nu-nvata…

tribut platesc
etichetei si mita
de rad, de glumesc
de par fericita.

nu crede ce-auzi, nu crede ce vezi
incearca, doar sa intuesti…

Comments on: "TRIBUT" (19)

  1. tomasevici said:

    Tu scrii asa poezii?

  2. eu, desigur; de ce?

  3. frumos!!! si te cred ca tu scrii astfel…

  4. mersi 😉

  5. Foarte frumoasa poezia, dar daca nu te superi vreau sa-ti atrag atentia asupra unei greseli pe care o faci in mod constant (am remarcat-o si in alte articole) – scrii unele cuvinte cu i in loc de (de exemplu in aceasta poezie inciarca in loc de incearca).

    • altcersenin said:

      mersi pentru aprecieri; si nu ma supar de loc – greselile trebue corectate, macar atunci cand se poate 😉

  6. Pentru fericire nu cred ca trebuie sa platim tribut,consider ca este un merit al nostru.
    Frumoasa poezie 🙂

  7. altcersenin said:

    hmm, merit… poate partial, nu prea-i vad fericiti pe toti cei ce se stradue a fi fericiti…
    multumesc pentru apreciere 😉

    • Eu vorbeam de adevarata fericire,cea pe care nu trebuie sa o cauti.
      Apreciez de fiecare data cand citesc o poezie frumoasa.Cateodata personal imi e mai usor sa ma exprim in versuri decat in cuvinte fara noima.

  8. altcersenin said:

    hmm, adevarata fericire… care ar fi ea?…

  9. @Andrei: Cred ca nu trebuie sa fii obsedat de gasirea ei, dar de cautat tot trebuie sa o cauti… nu poti sa stai pur si simplu si sa astepti sa te loveasca. :))

  10. Drumul catre cautarea fericirii deja este Fericire

  11. altcersenin said:

    chiar, daca acest drum presupune suferinta?..

  12. Cine nu risca nu castiga, draga… nimic frumos in lumea asta nu poate fi obtinut fara riscuri si fara sacrificii. 🙂

  13. altcersenin said:

    obtinut?.. sacrificii?.. – nu, eu cred ca, totusi, in mare parte e mana destinului si nu conteaza cate sacrificii faci, se poate intampla sa ramai numai cu ele (sacrificiile) iar fericirea…hm, zburda pe undeva prin alta parte, pe unde nici nu s-a pomenit de sacrificii… vorba e ca, fiind chiar si constient de inutilitatea acestor sacrificii, uneori alegem sa mergem inainte, pe un drum ce nu duce nicaeri si sa ne conformam acestui gand….

  14. Nu cred in destin sau in divinitate; cred in oameni. 🙂

  15. altcersenin said:

    ai acest drept… 😉

  16. Foarte frumoasa poezia:xBv!Din cate am observat se pare ca esti o fire ganditoare,melancolica,visatoare…imi plac persoanele de acest gen,poate pt ca si eu sunt asa uneori(realitatea nu-mi permite sa fiu asa mereu:)) );si mie imi place sa scriu poezii(dar deocamdata nu vreau sa le afisez pe blog,poate si din cauza ca cine stie unde vor mai ajunge;)):)) )^_^

  17. altcersenin said:

    multumesc, ai dreptate in privinta firii mele… iar poeziile,..hm, ma gandesc si eu de-o vreme-ncoace, c-ar putea ajunge si-n alta parte 😉

Lasă un răspuns

