priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

ploi

Cu vre-o doua saptamani in urma eram plictisita de atatea ploi si asteptam sa-si intre vara in drepturi, poate se mai usuca pe afara 😉 Dar iata ca a venit vara si cu ea canicula insuportabila si uscata…acum mi-aduc aminte cu nostalgie de timpul placut, chiar daca putin umed de atunci…
In acest contexst mi-am amintit de o piesa care imi place mult. In interpretarea lui Biser Kirov ea rasuna romantic si nostalgic…

Aceiasi piesa cu alt text si intr-o interpretare profund dramatica…

…Si ca rezultat al nostalgiei mele dupa ploile racoritoare, in timp ce scriam acest post, isi facu drum spre fereastra mea o ploae de toata frumusetea…
p.s. Voua care varianta a acestei piese va place mai mult?

Comments on: "ploi" (7)

  1. […] » ploi Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. Am mai incercat sa intru pe blogul tau…
    Acum vad ca am reusit. 😛
    Ai reparat stricaciunile? 😆

    Ploile le dorim noaptea…
    Ziua sa ne bucure soarele, vacanta… 😛

  3. altcersenin said:

    „Ai reparat stricaciunile? ” – nu si nu stiu daca se pot repara…trebue de fiecare data sa fac deautentificare si sa-mi scriu adresa in casuta pentru comentarii din nou; altfel nu exist 🙂 sunt ca o fantoma – nu exista dar poate comenta :), asta se intampla cand uit sa ma deautentific…
    Iar ploile n-as spune ca tare imi plac, dar de cand cu canicula asta insuportaila, imi pare ca incep sa le indragesc… 😀

  4. Mereu ne dorim ce nu avem. 😛
    Cand e cald vrem ploaie, cand ploua vrem caldura… vesnic nemultumiti…

  5. altcersenin said:

    ei, asta cam asa e 🙂

  6. Prima varianta. 🙂

  7. cea de mijloc nu prea cald si nu prea ploae 😉

Lasă un răspuns

