priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Opreste-te clipa ! spun fotografii, imortalizand momente unice, menite a ramane proectia clipei trecute peste ani si ani, o dovada incontestabila ca a existat… Opreste-te clipa! as vrea sa spun si eu. Dar mai intai as vrea sa traesc aciasta clipa care m-ar face sa exclam OPRESTE-TE!!! Se spune ca momentele fericite ale vietii le constientizam abia dupa ce se consuma. Abia dupa ce au trecut realizam ca am fost fericiti; drept confirmare am si eu momente din viata, pe care mi le amintesc cu drag, de care-mi este dor si pe care le socot cele mai fericite, desi la moment n-as putea spune ca ma simteam chiar fericita. Era doar o perioada de armonie intre eu-l meu, mediu si activitatea pe care-o aveam. Acuma uitandu-ma in urma imi dau seama ca nu am profitat destul de aciasta perioada, nu am facut multe din lucrurile pe care puteam sa le fac cu succes doar atunci. De ce?!!… Si oare se poate de prins momentul de maxima armonie si implinire sufleteasca, sa-l constientizam pentru a-l savura cat mai mult posibil, cat mai intens, sa folosim la maxim orice sutime de secunda in care ne-a binecuvantat cerurile?!…

Comments on: "OPRESTE-TE CLIPA!!!" (6)

  1. whiterum said:

    prin asta si e frumoasa viata: avem momente placute din trecut, avem o mie de sanse in prezent, si ne mai asteapta viitorul, cu inca multe clipe frumoase!! cred ca in loc sa oprim clipa, mai bine am trai-o la maxim! sa facem tot ce ne dorim, ce e posibil la moment!!
    Traieste Clipa! 😉
    {am si eu stari de astea- epice, cand privesc la momente fericite prinse in fotografiile mai vechi; imi inchipui ce-o sa zic peste 10 ani cand voi privi la pozele din prezent 🙂 }

    • altcersenin said:

      „in loc sa oprim clipa, mai bine am trai-o la maxim!” pai asta zic si eu, treaba e ca uneori, suntem incapabili sa simtim si pretuim cele mai frumoase clipe

  2. Napocel said:

    Da, clipele frumoase le traăm ca pe ceva foarte banal. Nu mai știm a prețui, dorim tot mai multe, suntem chiar hapsâni pot să zic…

  3. asa este…dar pacat…

  4. tomasevici said:

    Tu ai compus?

  5. altcersenin said:

    cand preiau unele texte dau si numele autorului, daca nu este alt autor inseamna ca eu 😉

Lasă un răspuns

